hmmm en welke van de 20 windhaakjes zal het nu zijn (als het al een windhaak is) .quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:10 schreef waterkip het volgende:
het zal het haakje zijn om de deur vast te zetten
Oplossing :extra oogje erbij waar de windhaak invalt bij geen gebruik als deuropener
gwn iemand die aan het fappen isquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:09 schreef TeenWolf het volgende:
Zo irritant, als er een beetje wind is hoor je iets bij iemand op het balkon (neem ik aan) ergens tegen aan stoten..Ik heb al gekeken en zie echt helemaal niets, maar die takkeherrie is er wel.
Klacht; herrie met een beetje wind op iemands balkon, maar niet weten waar het vandaan komt...
Als je nou gewoon luistert met je oor ipv te kijken, dan ontdek je het snel genoegquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:09 schreef TeenWolf het volgende:
Zo irritant, als er een beetje wind is hoor je iets bij iemand op het balkon (neem ik aan) ergens tegen aan stoten..Ik heb al gekeken en zie echt helemaal niets, maar die takkeherrie is er wel.
Klacht; herrie met een beetje wind op iemands balkon, maar niet weten waar het vandaan komt...
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:14 schreef J.Herrer het volgende:
Ik ben het ... je bovenbuurman.
Ik heb zo'n klok uit een kerktoren gestolen en opgehangen op de balkon
Heb ik ook gedaan het klinkt gewoon als iets wat tegen het metalen balkon aanstoot, maar ik kan niet ontdekken waar het vandaan komt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Als je nou gewoon luistert met je oor ipv te kijken, dan ontdek je het snel genoeg
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:31 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan het klinkt gewoon als iets wat tegen het metalen balkon aanstoot, maar ik kan niet ontdekken waar het vandaan komt.
Jij hebt ook wel leuke klaagbaak topics.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:09 schreef TeenWolf het volgende:
dank uquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jij hebt ook wel leuke klaagbaak topics.
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:14 schreef J.Herrer het volgende:
Ik ben het ... je bovenbuurman.
Ik heb zo'n klok uit een kerktoren gestolen en opgehangen op de balkon
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |