abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72430820
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 13:39 schreef Johan_81 het volgende:

[..]

Dat kan zijn maar ik ben nog wel onzeker over waarom. Zo heeft ze voor de vakantie info over een spiraaltje aangevraagd kwam ik achter.. beetje raar als je kinderen wilt!
dan neukt ze iemand anders, of wil ze iemand anders neuken.
  vrijdag 4 september 2009 @ 13:44:24 #137
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_72430924
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 13:39 schreef Johan_81 het volgende:

[..]

Dat kan zijn maar ik ben nog wel onzeker over waarom. Zo heeft ze voor de vakantie info over een spiraaltje aangevraagd kwam ik achter.. beetje raar als je kinderen wilt!
Dus wist ze al voor de vakantie dat ze dat NIET wilde. Ze was het alleen 'vergeten' aan jou te melden.
Get real, get over it. Ze komt niet terug.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_72431599
Ik heb het nu op de man af gevraagd en als ze niet durft dan mag het ook per sms. Het zal wel, als ik maar iets weet!!! Het begint langzaam te dagen dat ze het onvermijdelijke aan het uitstellen is en daar word ik erg verdrietig van... ik verdien het niet om in onzekerheid te moeten wachten.
Ik denk altijd eerst goed na,... voordat ik iets stoms zeg. - Loesje
pi_72434983
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 14:07 schreef Johan_81 het volgende:
Ik heb het nu op de man af gevraagd en als ze niet durft dan mag het ook per sms. Het zal wel, als ik maar iets weet!!! Het begint langzaam te dagen dat ze het onvermijdelijke aan het uitstellen is en daar word ik erg verdrietig van... ik verdien het niet om in onzekerheid te moeten wachten.
Zo zijn vrouwen nu eenmaal, ze nemen voor zichzelf al de beslissing,maar brengen het in kleine stapje aan hun partner.
Geloof ons nu maar en ga er vanuit dat ze niet terugkomt en sta niet gek te kijken als ze vlug/snel een ander heeft, die zal ze nu al wel langer op het oog hebben.
Probeer verder gaan met je leven en ga dingen doen, waardoor je niet constant loopt te malen!
pi_72437011
Deadline stellen in een rancuneus moment en dat handhaven. Werkt prima
Haai
pi_72438535
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 17:12 schreef MadDorito het volgende:
Deadline stellen in een rancuneus moment en dat handhaven. Werkt prima
Had iid al lang gebeurt moeten zijn.
  vrijdag 4 september 2009 @ 18:21:38 #142
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_72438961
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 01:35 schreef Johan_81 het volgende:
... ik weet het, ik heb al die dingen zelfs gevraagd, "vind je iemand anders leuk" , "wil je meer vrijheid met stappen enzo", "dit uit huis gaan is toch wel echt om na te denken en niet om de drempel te verlagen" Natuurlijk zegt ze op alles .. nee hoor.. maar daar heb ik niets aan want ik weet dat ze me niet wil kwetsen, ze moest eens weten. Wat een shitzooi allemaal.. en als ik zo'n beetje op het forum rondkijk ben ik niet de enige die ineens met z'n bek vol tanden staat en zich afvraagt hoe het heeft kunnen gebeuren... ik hoop echt op een lichtpuntje maar ben bang dat ik keihard op m'n muil ga.

Bedankt in ieder geval.
Misschien moet je eens gaan nadenken of het misschien niet beter is dat het uitgaat. Je bent pas 28, dit is je kans om volop van het leven te genieten. Er zijn zoveel leuke mooie vrouwen op deze aarde, zij is geen uitzonderlij geval...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_72439421
Gewoon niets meer van je laten horen Je moet niet achter haar aanhuppelen Lekker leuke dingen doen met vrienden ofzo
pi_72452773
Ja,. nouja. Ze heeft het dus vandaag definitief uitgemaakt. Ik wil \graag met haar vrienden blijven maar het voelt alsof ik dood ga. Ik weet het. het klinkt dramatisch maar zo voelt het nou eenmaal
  zaterdag 5 september 2009 @ 01:26:12 #145
267856 TGVkopper
HOU ME TEGEN JONGUH!!!
pi_72452794
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 01:24 schreef Johan_81 het volgende:
Ik wil graag met haar vrienden blijven
Leuk idee, maar in de praktijk werkt het voor geen meter
It all makes sense after the 'shrooms and the purple haze.
pi_72452870
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 01:26 schreef TGVkopper het volgende:

[..]

Ik begrijp dat maar dat kan niet want wat moet ik zonder haar...
ik kan haar niet van de een op de andere dag missenl, ik zou niet weten hoe. gvd, niet dit!
pi_72453455
Hard, maar wel heel duidelijk. Beter dit dan 3 maanden aanmodderen en dan alsnog te horen krijgen dat het uit is. Waarschijnlijk een ander in het spel. Sterkte TS.

De eerste drie weken gaan een hel voor je zijn vanaf nu. Daarna zal het beter worden.
pi_72453715
Sterkte man!
Zorg dat je veel omhanden hebt zodat je geen tijd hebt om na te denken.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_72454079
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 01:24 schreef Johan_81 het volgende:
ik wil \graag met haar vrienden blijven
Leuk idee. Vooral als ze binnen twee weken (want geloof me, dat doet ze heus wel) met een andere vent loopt te batsen.
pi_72454112
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 01:26 schreef TGVkopper het volgende:

[..]

x2
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')