dan neukt ze iemand anders, of wil ze iemand anders neuken.quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:39 schreef Johan_81 het volgende:
[..]
Dat kan zijn maar ik ben nog wel onzeker over waarom. Zo heeft ze voor de vakantie info over een spiraaltje aangevraagd kwam ik achter.. beetje raar als je kinderen wilt!
Dus wist ze al voor de vakantie dat ze dat NIET wilde. Ze was het alleen 'vergeten' aan jou te melden.quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:39 schreef Johan_81 het volgende:
[..]
Dat kan zijn maar ik ben nog wel onzeker over waarom. Zo heeft ze voor de vakantie info over een spiraaltje aangevraagd kwam ik achter.. beetje raar als je kinderen wilt!
Zo zijn vrouwen nu eenmaal, ze nemen voor zichzelf al de beslissing,maar brengen het in kleine stapje aan hun partner.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:07 schreef Johan_81 het volgende:
Ik heb het nu op de man af gevraagd en als ze niet durft dan mag het ook per sms. Het zal wel, als ik maar iets weet!!! Het begint langzaam te dagen dat ze het onvermijdelijke aan het uitstellen is en daar word ik erg verdrietig van... ik verdien het niet om in onzekerheid te moeten wachten.
Had iid al lang gebeurt moeten zijn.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:12 schreef MadDorito het volgende:
Deadline stellen in een rancuneus moment en dat handhaven. Werkt prima
Misschien moet je eens gaan nadenken of het misschien niet beter is dat het uitgaat. Je bent pas 28, dit is je kans om volop van het leven te genieten. Er zijn zoveel leuke mooie vrouwen op deze aarde, zij is geen uitzonderlij geval...quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:35 schreef Johan_81 het volgende:
... ik weet het, ik heb al die dingen zelfs gevraagd, "vind je iemand anders leuk" , "wil je meer vrijheid met stappen enzo", "dit uit huis gaan is toch wel echt om na te denken en niet om de drempel te verlagen" Natuurlijk zegt ze op alles .. nee hoor.. maar daar heb ik niets aan want ik weet dat ze me niet wil kwetsen, ze moest eens weten. Wat een shitzooi allemaal.. en als ik zo'n beetje op het forum rondkijk ben ik niet de enige die ineens met z'n bek vol tanden staat en zich afvraagt hoe het heeft kunnen gebeuren... ik hoop echt op een lichtpuntje maar ben bang dat ik keihard op m'n muil ga.
Bedankt in ieder geval.
Leuk idee, maar in de praktijk werkt het voor geen meterquote:Op zaterdag 5 september 2009 01:24 schreef Johan_81 het volgende:
Ik wil graag met haar vrienden blijven
Ik begrijp dat maar dat kan niet want wat moet ik zonder haar...quote:Op zaterdag 5 september 2009 01:26 schreef TGVkopper het volgende:
[..]
Leuk idee, maar in de praktijk werkt het voor geen meter
Leuk idee. Vooral als ze binnen twee weken (want geloof me, dat doet ze heus wel) met een andere vent loopt te batsen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 01:24 schreef Johan_81 het volgende:
ik wil \graag met haar vrienden blijven
x2quote:Op zaterdag 5 september 2009 01:26 schreef TGVkopper het volgende:
[..]
Leuk idee, maar in de praktijk werkt het voor geen meter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |