quote:Mensen zochten zelfs de confrontatie op met de ingezette politiehonden, waarbij zij werden gebeten en kneuzingen opliepen.
Verhuis jij eens fijn naar Noord-Koreaquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:39 schreef Echo99 het volgende:
Inderdaad. Anders optreden. Harder met name. En niks waarschuwingsschoten lossen. Gewoon mikken op het hoofd .
Ok.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Verhuis jij eens fijn naar Noord-Korea
Idioot, als de politie nog geen 15 bezopen feestgangers uit elkaar kan krijgen zou je ook eens kunnen gaan denken is die politie opleiding wel goed?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:39 schreef Echo99 het volgende:
Inderdaad. Anders optreden. Harder met name. En niks waarschuwingsschoten lossen. Gewoon mikken op het hoofd .
Nee, het tuig naar huis begeleiden en daar iedereen omleggen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:39 schreef Echo99 het volgende:
niet?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:45 schreef JJH het volgende:
Hmm, is niet echt waarom de Megapiratenfeesten bekend staan.
Jammer.
Als je zo kansloos bent dat je zelf niet eens kan inschatten of je nu misschien dat 45ste biertje misschien maar beter kan laten staan of niet verdien je een tik op je kop wat mij betreft.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:51 schreef jahetiswat het volgende:
[..]
Idioot, als de politie nog geen 15 bezopen feestgangers uit elkaar kan krijgen zou je ook eens kunnen gaan denken is die politie opleiding wel goed?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:39 schreef Echo99 het volgende:
Die goeie ouwe netsplitter had de fipo aldaarquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:41 schreef Netsplitter het volgende:
Van mij hadden ze veeeeel eerder met scherp mogen schieten.
Dat ja, en ze moeten ook gaan bedenken waarom veel mensen zich ineens tegen de politie keert.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:51 schreef jahetiswat het volgende:
[..]
Idioot, als de politie nog geen 15 bezopen feestgangers uit elkaar kan krijgen zou je ook eens kunnen gaan denken is die politie opleiding wel goed?
Gezien de strenge selectieprocedures voor de politie-opleiding en het grote aanbod aan mensen die de opleiding willen doen, zou het daar niet aan moeten liggen volgens mij.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:51 schreef jahetiswat het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, laten we dan maar hopen dat het ook wekelijks in het nieuws gaat komen dat de politie weer een relschopper neer/doodgeschoten heeft.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:08 schreef Gilead het volgende:
Gebeuren dit soort dingen niet bijna wekelijks? Toevallig dat het vorige week echt uit de hand gelopen is waardoor alle "normale" akkefietjes opeens weer uitvergroot worden, maar volgens mij is dit niet echt opzienbarend nieuws.
Denk dat je daar onbewust iets heel waars zegt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:42 schreef Gamer_V het volgende:
http://www.megapiratenfes(...)8augustus/index.html
Ja, Jan Smit, daar komen me toch een boel hooligans op af
Ik ga al jaren naar het Megapiratenfestijn in Nieuwleusen en soms ook in Lemelerveld maar heb zoiets nog nooit meegemaakt. Wel een keer knokpartijtje in Lemelerveld van een man of 30 waarbij de statafels door de lucht vlogen , maar toen er 10 man beveiliging aankwam rennen was dat ook zo over.quote:De F-Side is officieel in 1976 opgericht, toen de Engelse supporterscultuur (Hooliganisme, of Casuals) naar Nederland overwaaide na een bezoek van Tottenham Hotspurs. De F-Side was een van de eerste harde kernen in Nederland, samen met de Bunnikside van FC Utrecht, Vak S van Feyenoord en de North Side van FC Den Haag. Deze harde kernen of sides worden gezien als het begin van het hooliganisme in Nederland. Aanvanklijk bestond de groep vooral uit baldadige jongeren van ongeveer twintig jaar en (niet zozeer extreemrechtse) skinheads. De groep breidde zich uit en bestond in eerste instantie voor het grootste deel uit Amsterdamse supporters, maar er kwamen ook groepen supporters uit bijvoorbeeld Hilversum, Mijdrecht, Wezep, Leiden en Oss.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |