Zo heb ik iemand in mn vriendenkring die altijd voor A gaat en dus ook mijn pleerol omdraaitquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:53 schreef remlof het volgende:
B. Als ik bij iemand kom die voor optie A heeft gekozen draai ik 'm altijd om
Dat is bahquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:24 schreef justmattie het volgende:
Zijn er ook mensen die eerst kant A gebruiken, omvouwen en dan kant B gebruiken?
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:24 schreef justmattie het volgende:
Zijn er ook mensen die eerst kant A gebruiken, omvouwen en dan kant B gebruiken?
Bij B ook.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:41 schreef Salvad0R het volgende:
B is meer hygiënisch dan A.
Bij A sleept het papier als het ware langs de muur, met alle infecterende bedoelingen van dien.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:03 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ben je nu niet in de war met je dekbed?
ja, met dezelfde moeite gaat het in de houderquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:53 schreef Schunckelstar het volgende:
ik zet de rol altijd gewoon op het muurtje langs de pot omdat ik te lui ben om hem in die houder te hangen
Dus ik doe het wel goed?quote:
gadverdammequote:Op vrijdag 18 september 2009 21:42 schreef gniffie het volgende:
B, mijn spetterpoep vliegt altijd tegen de muur en anders wordt mijn velletje al vies voordat ik veeg
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:03 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ben je nu niet in de war met je dekbed?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:08 schreef Five_Horizons het volgende:
B
Is in elk geval schoner én makkelijker
Jij grijpt als een wilde holbewoner naar het toiletpapier?quote:Op maandag 21 september 2009 10:19 schreef Ossi2k9 het volgende:
B Natuurlijk.
Heb al vaak genoeg mijn nagels geschuurd/gescheurd doordat je op een bobbeltje in de voeg ramt![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |