Als dit een Uefa Cup poule was zou iedereen het geloven ja.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:51 schreef borisz het volgende:
Depoule van dit jaar. Dat die Roemenen er maar snel uitliggen.
2x op rij de Uefa cup winnen + die jaren daar om heen wat redelijke prestaties dus pot 1.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:36 schreef thewishmaster het volgende:
In deze poule zit alleen maar Europese subtop. Hoe is Sevilla sowieso in pot 1 gekomen bij de loting?
Ik zou Real Madrid toch eerder in pot 1 inschalen, blijkbaar tellen prestaties uit de UEFA Cup even zwaar als prestaties in de CL.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:37 schreef borisz het volgende:
[..]
2x op rij de Uefa cup winnen + die jaren daar om heen wat redelijke prestaties dus pot 1.
Klopt, bij winst in ieder geval wel, bij lagere klasseringen word het punten aantal wel snel minder.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:39 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik zou Real Madrid toch eerder in pot 1 inschalen, blijkbaar tellen prestaties uit de UEFA Cup even zwaar als prestaties in de CL.
Real is nooit verder gekomen dan de achtste finale dus om die nu in pot 1 te zetten...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:39 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik zou Real Madrid toch eerder in pot 1 inschalen, blijkbaar tellen prestaties uit de UEFA Cup even zwaar als prestaties in de CL.
Progrebnyak die scoortquote:Op woensdag 16 september 2009 21:03 schreef Ambrosius het volgende:
1-0 Stuttgart.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |