quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:12 schreef Chr1st1aan het volgende:
Pringles, wat denk je wel niet mafkees? Dan vraag je er toch om! Idioot!
JE MOET GEWOON JE BEK HOUDEN!
Gast als ik homo ben dan is je moeder dat ookquote:
Hij heeft twee vadersquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:15 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Gast als ik homo ben dan is je moeder dat ook
Valt reuze mee, ik heb ze geproefd. Net als alle pringles. Stukjes karton met wat kruiden erop.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:14 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
Je koopt iets met Wasabi en je verbaast je dat het heet is?
Dat dusquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:19 schreef Rijpie het volgende:
Pittig![]()
zoiets heet scherp, en ik vind het reuze meevallen. Die nieuwe chili is ook goed te doen
Hier ging het al fout.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:11 schreef J.Herrer het volgende:
Ik denk
Neequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:24 schreef StefanoSanders het volgende:
Heeft het ook de kleur van wasabi?
Faggot. Hebben ze eindelijk iets in de Nederlandse supermarkten wat lekker pittig is, gaan mensen als jij er voor zorgen dat 't binnen no time weer uit te schappen is omdat men het niet kooptquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:11 schreef J.Herrer het volgende:
Klacht: te pittige pringles die ik nu weg kan gooien
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:34 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Faggot. Hebben ze eindelijk iets in de Nederlandse supermarkten wat lekker pittig is, gaan mensen als jij er voor zorgen dat 't binnen no time weer uit te schappen is omdat men het niet koopt![]()
PUSSY'S!
Die wasabi smaak overheerst wel zwaarquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:41 schreef TeleluvR het volgende:
Zijn die Wasabi pringles een beetje lekker? Want die chili is niet eens zo bijzonder heet!
Die vind ik juist weer minderquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:45 schreef Nikmans het volgende:
Monster Ripper, daarvan vallen je tanden al uit je bek als je het blikje opentrekt
Normale Monster Energy
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |