bedankt voor de info man, ik zal even mn vertala machine erbij pakkenquote:
Ja, ik hoor net dat de 10-man sterke afvaardiging van de Ben-Side die gekke Grieken helemaal hebben weggerost. En het was nog lang onrustig in Athenequote:Op woensdag 16 september 2009 21:07 schreef Voltreffer het volgende:
Nog acties van / tegen Az in griekenland?
Erg tof man, een pamflet in het Italiaans waarin een protestactie wordt aangekondigdquote:
Was AZ in griekenland dan? Volgens mij waren die grieken op lucht aan het jagenquote:Op woensdag 16 september 2009 21:07 schreef Voltreffer het volgende:
Nog acties van / tegen Az in griekenland?
quote:Franse voetbalfan zwaargewond in Belgrado
BELGRADO - Een supporter van de Franse voetbalclub Toulouse ligt zwaargewond in een ziekenhuis in Belgrado. Dat berichtte het Servische radiostation B92. De 28-jarige Fransman raakte donderdagavond slaags met fans van Partizan Belgrado, voorafgaand aan de wedstrijd in de Europa League tussen beide clubs.
De gewonde man liep hoofd- en borstletsel op en moest worden gereanimeerd. Volgens het radiostation ligt hij aan de beademing. Een tweede Fransman raakte lichtgewond, hij is ter observatie in het ziekenhuis gebleven.
De vechtpartij ontstond toen ongeveer dertig Partizan-fans een bar binnengingen waar de supporters van Toulouse zich voor de wedstrijd hadden verzameld. Een barman raakte eveneens lichtgewond.
Toulouse won de wedstrijd overigens met 3-2.
Daar moeten ze nog heen...quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:15 schreef Luni het volgende:
[..]
Jammer dat Partizan niet in Toulouse speelde
Jup.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:37 schreef Luni het volgende:
[..]
Spelen ze een complete poule dan net als in de CL?
Jullie zijn er maar druk mee, of niet.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:38 schreef Jasza het volgende:
http://www.afca.nl/index_3.htm?x=0&y=0
Omg, hoe sneuquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:38 schreef Jasza het volgende:
http://www.afca.nl/index_3.htm?x=0&y=0
Als je je maar een klein beetje verdiept in het hele gebeuren waar it topic over gaat, had je het pamflet begrepen al was het in het Chinees gweest (oftewel, er is zat info over deze wet te vinden op sites in een andere taal dan de Italiaanse. Ik post alleen het originele pamflet).quote:Op donderdag 17 september 2009 11:08 schreef Yeahinho het volgende:
Altijd fijn, die Italiaanse posts van Digger, waarvan de uitleg pas volgt nadat je er om vraagt.
Wat een onzin. Lang niet iedereen hier verdiept zich in de Italiaanse Ultra-scene. Is toch niet meer dan logisch om er dan even een vertaling bij te zetten?quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:47 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Als je je maar een klein beetje verdiept in het hele gebeuren waar it topic over gaat, had je het pamflet begrepen al was het in het Chinees gweest (oftewel, er is zat info over deze wet te vinden op sites in een andere taal dan de Italiaanse. Ik post alleen het originele pamflet).
Eens, gewoon volgende keer even de vertaling er bij zetten of een kleine uitlegquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:49 schreef Foca het volgende:
[..]
Wat een onzin. Lang niet iedereen hier verdiept zich in de Italiaanse Ultra-scene. Is toch niet meer dan logisch om er dan even een vertaling bij te zetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |