Het is dan ook geen zin.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:03 schreef Babs_voor_intimi het volgende:
bier aanbidders?
Zin loopt niet.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:04 schreef FCZwolleZuid het volgende:
TS begrijpt het nog niet helemaal...
Bier = Heilig
Het staat zelfs in de bijbel beschreven.
en nu?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat er ineens zoveel types zouden reageren die in de OP beschreven staan. Waarvoor hulde.
Je vraagt er ook wel om met je kuttopicquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat er ineens zoveel types zouden reageren die in de OP beschreven staan. Waarvoor hulde.
homoquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En geslachtsgemeenschap.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:05 schreef Biogarde het volgende:
Bier, de beste uitvinding na het brood.
Oh, dan bedoelde je zeker bieraanbidders?quote:
Goedzo, en nu geen bier meer morsen he?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ai, OP aangepast. Speciaal voor jou.
wtf?quote:
Dus daarom moet men het bier eren en zorgen dat er geen druppel wordt gemorst?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:05 schreef Biogarde het volgende:
Ja.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dus daarom moet men het bier eren en zorgen dat er geen druppel wordt gemorst?
Begin niet over Schultenbrau , scooterhoer!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:22 schreef Maikuuul het volgende:
Inderdaad, boos worden om wat bier.
Zijn gewoon zwervers die Schulten Brau drinken en zo weinig mogelijk geld uitgeven voor bier.
Ik koop alleen bier, uilenzeik laat ik achter in de winkelquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:22 schreef Maikuuul het volgende:
Inderdaad, boos worden om wat bier.
Zijn gewoon zwervers die Schulten Brau drinken en zo weinig mogelijk geld uitgeven voor bier.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:05 schreef Biogarde het volgende:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:05 schreef Dropdown het volgende:BIER
![]()
BIER
![]()
BIER
![]()
BIER
![]()
BIER
![]()
BIER
![]()
BIER
![]()
BIER
![]()
BIER
![]()
BIER
![]()
BIER
![]()
BIER
![]()
BIER
![]()
BIER
![]()
BIER
![]()
BIER
![]()
BIER
![]()
BIER
![]()
BIER
![]()
BIER
![]()
BIER
![]()
BIER
![]()
BIER
![]()
BIER
![]()
BIER
![]()
BIER
![]()
BIER
![]()
BIER
![]()
BIER
![]()
BIER
![]()
BIER
![]()
BIER
![]()
BIER
![]()
BIER
![]()
BIER
![]()
BIER
![]()
BIER
![]()
BIER
![]()
BIER
![]()
BIER
![]()
BIER
![]()
BIER
![]()
BIER
![]()
BIER
![]()
BIER
![]()
BIER
![]()
BIER
![]()
BIER
![]()
BIER
![]()
BIER
![]()
BIER
![]()
BIER
![]()
BIER
![]()
BIER
![]()
BIER
![]()
BIER
![]()
BIER
![]()
BIER
![]()
BIER
![]()
BIER
![]()
BIER
![]()
BIER
![]()
BIER
![]()
BIER
![]()
BIER
![]()
BIER
![]()
BIER
![]()
BIER
![]()
BIER
![]()
BIER
![]()
BIER
![]()
Zet je dat nou serieus onder elke post van je? Kneus.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:22 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Begin niet over Schultenbrau , scooterhoer!
JE MOET GEWOON JE BEK HOUDEN!
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zet je dat nou serieus onder elke post van je? Kneus.
Met bier maak je vriendenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:48 schreef StarGazer het volgende:
Bier is je vriend.
quote:
Het zou pas echt erg zijn als ze dat bier wat overblijft gaan hervullen in een leeg flesjequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Van die sneue mensen die doen alsof de wereld vergaat als er bier verspild wordt. Word verdomme toch eens volwassen, het is maar bier.
Ik doel de mensen die helemaal gek worden als er een kladje bier in een bierflesje/glas overblijft, maar die het vervolgens totaal koud laat dat er een colafles open is blijven staan en dus weggegooid kan worden. Klote bieraanbidders. Als je echt zo'n sneue centenneuker bent, klaag dan over alles dat overblijft (dus ook over mensen die borden niet leeggegeten hebben omdat ze vol zitten). Maar OH NOES!@~!1 EEN SLOKJE BIER WORDT VERSPILD!`1! Wat een cultuurbarbaar! Rot toch op.
Bier = vloeibaar broodquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:05 schreef Biogarde het volgende:
Mwoah gedeeltelijk mee eensch (hoewel ik niet weet waar je het hebt mbt dat cola gevalquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Van die sneue mensen die doen alsof de wereld vergaat als er bier verspild wordt. Word verdomme toch eens volwassen, het is maar bier.
Ik doel de mensen die helemaal gek worden als er een kladje bier in een bierflesje/glas overblijft, maar die het vervolgens totaal koud laat dat er een colafles open is blijven staan en dus weggegooid kan worden. Klote bieraanbidders. Als je echt zo'n sneue centenneuker bent, klaag dan over alles dat overblijft (dus ook over mensen die borden niet leeggegeten hebben omdat ze vol zitten). Maar OH NOES!@~!1 EEN SLOKJE BIER WORDT VERSPILD!`1! Wat een cultuurbarbaar! Rot toch op.
Sneller zuipen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:03 schreef RickoKun het volgende:
[..]
op de een of andere manier smaakt dat laatste laagje zo bizar ranzig? Iemand die weet waarom dat komt?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:23 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Ik koop alleen bier, uilenzeik laat ik achter in de winkel
TS is deel van een siamese tweeling die met de handen aan elkaar vast zitten?quote:
Idd. Schulentbrau is baas. EINZ !11!!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:22 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Begin niet over Schultenbrau , scooterhoer!
JE MOET GEWOON JE BEK HOUDEN!
ZO JIJ BENT STOER!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:22 schreef ReWout het volgende:
Bier
De echte mensen kun je zo herkennen ze drinken tenminste sterke drank i.p.v. bier!
quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:13 schreef Sapstengel het volgende:
Bieraanbidders.
Bierliefhebbers zijn prima, maar die aanbidders zijn altijd van die gare metalboeren met hun eeuwige Grolsch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |