Nu ik er over na denk is het niet zo'n rare keuze. Eén jaar deze spits. Dario verhuren en over een jaar komt hij sterker terug en heeft hij tenminste kunnen spelen. Dus dan zou Dario zijn plek weer in kunnen nemen. Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:11 schreef TheArt het volgende:
Net in Langs de Lijn: Pantelic ondertekent maandag waarschijnlijk een 1-jarig contract.
Je geeft wel zo makkelijk de scouting de schuld, maar volgens mij ligt het aan de beleidmakers. Jongens als Djuric, Obradovic, R. Elm zijn allemaal gescout door Ajax (Toivonen bijv. ook), maar als daar vervolgens niets mee gedaan wordt, dan kan de scouting daar niets aan doen. Aleksic is nog zo'n voorbeeld. Echt een supertalent is dat, maar Ajax laat hem naar Manchester City gaan voor 6 miljoen pond (dat is hij dubbel en dwars waard). Wij kiezen liever voor zeker opties zoals Sno en Aissati, dan weet je zeker wat je hebt. Ik heb wel het gevoel als er weer financiele mogelijkheden zijn volgend seizoen, dat Jol wel weer buitenlandse talenten gaat kopen i.p.v. bejaarden of zwakke broeders zoals Wielaert, nu ontbreekt het financiele plaatje. (Ajax is immers in verband gebracht met bijvoorbeeld Forlin en Obradovic).quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:04 schreef toma het volgende:
[..]
ja.
De enige goede spelers die zijn aangekocht de laatste jaren waren wel eenvoudig gescout en daar is gruwelijk veel geld voor betaald (Suárez, Huntelaar). Ajax koopt voor 3 miljoen subtoppers als Wielaert terwijl Twente voor een paar ton Douglas op pikt die heel wat meer in z'n mars heeft.
Ach, een (groot) aantal hier kan alleen maar zeiken. Het is nooit goed, ds waarom je er nog druk om maken?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:02 schreef TheArt het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom het eventuele aantrekken van Pantelic van weinig beleid getuigd? Ik zie daar nu een aantal mensen over reppen, maar volgens mij weten die mensen zelf niet eens wat beleid betekent.
Ajax heeft nodig een spits nodig, Dario kan het niet brengen, maar er wordt wel weer van de achterban verwacht dat het kampioen wordt. Tegenwoordig wil bijna niemand naar Ajax komen, maar er is nog maar een paar dagen voordat de transferdeadline is. Dan is het toch logisch dat ze bij iemand als Pantelic zijn uitgekomen.
Hij moet wel als ie voor een jaar wordt verhuurdquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:14 schreef TiMPiN het volgende:
Lijkt me niet dat Dario nog terugkomt, tis geen 18-jarig talent dat ergens anders ervaring op moet doen.
Hij zal vast wel aardig gespeeld hebben denk ik, ja. Anders eis je geen salaris van 4 miljoen euro lijkt mequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Pantelic was best wel koning afgelopen seizoen.
Maar ja, hij is niet goed genoeg voor Ajax als ik de kenners hier zo hoor.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hij zal vast wel aardig gespeeld hebben denk ik, ja. Anders eis je geen salaris van 4 miljoen euro lijkt me
Amsterdamse bluf misschien?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hij zal vast wel aardig gespeeld hebben denk ik, ja. Anders eis je geen salaris van 4 miljoen euro lijkt me
Eisen wel, maar denk niet dat hij nu echt 4 miljoen gaat krijgen. Hij zal wel willen spelen en dus wat minder hebben gekregen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Precies, nee heb je, ja kun je krijgenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dan past hij helemaal bij ons
Nee, hij eiste dat bij Hertha. Wat hij bij Ajax gaat verdienen is voor ons allemaal een raadselquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:34 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Eisen wel, maar denk niet dat hij nu echt 4 miljoen gaat krijgen. Hij zal wel willen spelen en dus wat minder hebben gekregen.
ik hoop het i.i.g.
Ze heeft niks kunnen regelen. Anders had je het wel gehoord hoor. Geef haar maar een kusje namens mijquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:35 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Precies, nee heb je, ja kun je krijgen
Morgen nog naar Almelo? Bij Dani?
Als ik haar een kusje geef krijg ik trammelant met al dat schorem in het vak, en mijn vriendinquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ze heeft niks kunnen regelen. Anders had je het wel gehoord hoor. Geef haar maar een kusje namens mij
Overigens komt het me wel goed uit, want heb een hersenschudding en mag dus nergens heen
Ik heb er eerlijk gezegt best wel vertrouwen in voor morgen. Geen idee waarop dat vertrouwen gebaseerd is, maar goedquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:43 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Als ik haar een kusje geef krijg ik trammelant met al dat schorem in het vak, en mijn vriendin
Hopen voor je hoofd dat Ajax gewoon wint morgen dan
Ik denk dat dit geen bloedeloze 0-0 gaat worden, dat zeker niet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb er eerlijk gezegt best wel vertrouwen in voor morgen. Geen idee waarop dat vertrouwen gebaseerd is, maar goed
Daar staan inderdaad wel wat kneuzen inderdaad. Maar zij is leuk![]()
Zo vroeg ik een paar dagen terug al op dit forum waarom Lari Dalla Valle indertijd niet naar Ajax is gegaan. Iemand die dat weet??quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:28 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Je geeft wel zo makkelijk de scouting de schuld, maar volgens mij ligt het aan de beleidmakers. Jongens als Djuric, Obradovic, R. Elm zijn allemaal gescout door Ajax (Toivonen bijv. ook), maar als daar vervolgens niets mee gedaan wordt, dan kan de scouting daar niets aan doen. Aleksic is nog zo'n voorbeeld. Echt een supertalent is dat, maar Ajax laat hem naar Manchester City gaan voor 6 miljoen pond (dat is hij dubbel en dwars waard). Wij kiezen liever voor zeker opties zoals Sno en Aissati, dan weet je zeker wat je hebt. Ik heb wel het gevoel als er weer financiele mogelijkheden zijn volgend seizoen, dat Jol wel weer buitenlandse talenten gaat kopen i.p.v. bejaarden of zwakke broeders zoals Wielaert, nu ontbreekt het financiele plaatje. (Ajax is immers in verband gebracht met bijvoorbeeld Forlin en Obradovic).
En die spits. Zoals ik al zei. Ze huren hem een jaar en kunnen zien hoe hij presteert. Tegelijkertijd kunnen ze Cvitanich analyseren. Doet hij het goed, dan komt hij terug. Doet hij het niet goed genoeg voor Ajax maar wel voor de Argentijnse competitie, dan gebruikt St Lorenzo haar optie tot koop en heeft Ajax voldoende tijd om een nieuwe spits aan te trekken.
Wat is daar mis mee? Of moet iedereen die goed is, nog niet in de grote 5 competities speelt en beneden de 23 jaar is gelijk vertrekken bij zijn club?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:03 schreef Gabbylicious het volgende:
seizoen club wedstrijden doelpunten competitie
1995/96 Iraklis Saloniki 8 4
1997/98 Paris Saint-Germain 3 0 Frankrijk
1998/99 Celta de Vigo 0 0 Primera Division
1999/00 Sturm Graz 3 0 Oostenrijk
2000/01 Yverdon Sports 3 0 Zwitserland
2002/03 Obilic 4 0
2003/04 FK Smederevo 15 8 Joegoslavie
2003/04 Rode Ster Belgrado 12 5 Joegoslavie
2004/05 Rode Ster Belgrado 29 21 Joegoslavie
2005/06 Rode Ster Belgrado 3 0 Joegoslavie
2005/06 Hertha BSC 28 11 Bundesliga
2006/07 Hertha BSC 32 14 Bundesliga
2007/08 Hertha BSC 28 13 Bundesliga
2008/09 Hertha BSC 26 7 Bundesliga
Totalen: 194 83
Speelt pas 6 jaar op topniveau, maar is al wel 30?
Vind het allemaal maar een beetje raar.
Heeft al heel wat clubs versleten, is al 30 jaar, scoort niet veel voor een spits.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:10 schreef DurQ het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Of moet iedereen die goed is, nog niet in de grote 5 competities speelt en beneden de 23 jaar is gelijk vertrekken bij zijn club?
Ik ken zijn stijl van spelen niet, maar misschien in hij volgens de scouting van ajax wel complementair aan Suarez?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:12 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Heeft al heel wat clubs versleten, is al 30 jaar, scoort niet veel voor een spits.
Lijkt me duidelijk een no go.
Sowieso moet je geen appels en peren vergelijkenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:14 schreef Dvm86 het volgende:
Geef hem het voordeel van de twijfel, ik ken hem namelijk niet - dit in tegenstelling tot Atouba.
Na zijn clownsact laat hij het echte werk zien. Ben toch wel nieuwsgierig:quote:Even zijn stats bekeken zojuist. Hij scoort 0,42% per duel (83 in 194 duels). Berekend over al zijn gespeelde duels. Even ter vergelijking. Dzeko van Wolfsburg scoort 0,49% per duel (51 in 103 duels). Dzeko staat al om bekend als een fantastische voetballer en schijnt ooit in de belangstelling te hebben gestaan van Ajax. Was bijna naar AC Milan gegaan deze zomer.
Die gast zal het salarishuis wel zwaar onder druk zetten. Zou me niets verbazen als hij 4 miljoen krijgt.quote:Ein Abschiedsvideo für Marko Pantelic (Fußballgott)!Gekommen 2005 von Roter Stern Belgrad (Crvena Zvezda) als weitere Alternative für den Hertha Sturm,entwickelte sich die Diva aus Serbien schnell zum absoluten Leistungsträger beim Hauptstadtclub.Mit dem Instinkt eines Torjägers eroberte Pantelic auch schnell die Herzen der Hertha Fans.Jetzt muss der Stürmer Hertha BSC verlassen.Grund dafür sollen die ewigen Querelen zwischen ihm und Hertha Trainer Lucien Favre sein,der dem serben immer wieder egoismus vorwarf.Wir wünschen ihm viel Glück bei seinem neuen Verein und alles gute für die weitere Karriere-Einmal Herthaner-Immer Herthaner!
Hij is transfervrij toch? Lijkt me sterk dan namelijkquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:39 schreef Dvm86 het volgende:
Heeft die gast trouwens al Europees gespeeld?
Las dit op AN:
Komt omdat hij een hoger salaris wilde, wat hij dus niet kreeg.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij is transfervrij toch? Lijkt me sterk dan namelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdomde eigenwijs
Viva la afca
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik dacht dat we al voldoende middelmaat in de selectie hebben rondlopen?
Wat een wanbeleid toch.
Nee hij is al gebroken met die zaakwaarnemer heb ik begrepenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:39 schreef Dvm86 het volgende:
Heeft die gast trouwens al Europees gespeeld?
Las dit op AN:
[..]
Na zijn clownsact laat hij het echte werk zien. Ben toch wel nieuwsgierig:
[..]
Die gast zal het salarishuis wel zwaar onder druk zetten. Zou me niets verbazen als hij 4 miljoen krijgt.
Ik las trouwens dat de man die Lemic introduceerde bij PSV zijn zaakwaarnemer is, schijnt nog erger te zijn dan Lemic.![]()
Fok weer hequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Lekker allemaal alvast gaan kankeren op die gozer
Ach, je weet toch hoe het gaat hier. Als hij straks in zijn eerste wedstrijden (als hij komt) een paar keer scoort, is het opeens een geweldige transfer en als hij daarna weer een paar wedstrijden droog staat, is het opeens weer drama beleidquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Waar zeg ik dat we per se toppers moeten halen? Om daar nog een aantal dagen voor het sluiten van de transfermarkt op te rekenen zou natuurlijk idioot zijn. Dat doe ik dus ook niet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Toppers kan Ajax nou eenmaal niet meer halen. Deal with it.
Maar gelukkig heb je nog een paar clubs maar je fan van bent, dus daar kun je nog wel wat toppers aanmoedigen
Maar het lijkt me toch wel handig om zo'n jongen (als hij komt inderdaad) gewoon vanaf het begin het vertrouwen te geven. Aan de andere kant, Alves wilde men ook niet. McCarthy zelfde verhaal en Koevermans moest men ook niet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ach, je weet toch hoe het gaat hier. Als hij straks in zijn eerste wedstrijden (als hij komt) een paar keer scoort, is het opeens een geweldige transfer en als hij daarna weer een paar wedstrijden droog staat, is het opeens weer drama beleid
Hoe kom je er bij dat hij een afdankertje is? Verre van zelfs. Hertha bood hem een nieuw contract aan, maar hij weigerde te tekenen omdat hij een hoger salaris wilde. Dat wilde Hertha niet geven en dus ging hij weg.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat we per se toppers moeten halen? Om daar nog een aantal dagen voor het sluiten van de transfermarkt op te rekenen zou natuurlijk idioot zijn. Dat doe ik dus ook niet.
Het gaat mij er meer om dat je nu de zoveelste afdankertje in huis haalt, en waarschijnlijk de zoveelste die een riante salaris zal krijgen, waarvan je weet dat hij niet significant beter zal zijn Dario.
Ah, jij weet het al? Kan ik jouw glazen bol ook nog een keer lenen? Oh beter nog, vertel mij meteen even wanneer we kampioen worden. En voor al die gloryhunters hier, welke wedstrijden winnen we en welke niet? Dan kunnen ze voor die wedstrijden kaartjes kopenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat we per se toppers moeten halen? Om daar nog een aantal dagen voor het sluiten van de transfermarkt op te rekenen zou natuurlijk idioot zijn. Dat doe ik dus ook niet.
Het gaat mij er meer om dat je nu de zoveelste afdankertje in huis haalt, en waarschijnlijk de zoveelste die een riante salaris zal krijgen, waarvan je weet dat hij niet significant beter zal zijn Dario.
Laten we eerst maar eens jongens als Sno en Kennedy lozen alvorens we überhaupt gaan praten over de 3e ster.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ah, jij weet het al? Kan ik jouw glazen bol ook nog een keer lenen? Oh beter nog, vertel mij meteen even wanneer we kampioen worden. En voor al die gloryhunters hier, welke wedstrijden winnen we en welke niet? Dan kunnen ze voor die wedstrijden kaartjes kopen
Je hebt gekeken in je glazen bol en we worden dit jaar geen kampioen? Wat een tegenvaller zegquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Laten we eerst maar eens jongens als Sno en Kennedy lozen alvorens we überhaupt gaan praten over de 3e ster.
Ik wacht op het eerste fluitconcert na 20 minuten in de arenaquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |