quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:36 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat weet Jol waarschijnlijk zelf nog niet eens.![]()
Als het net zo'n succes wordt als onze conditioneel topfitte Kameroense tijger op de linksbackpositie kan ik het alleen maar toejuichen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:39 schreef Dvm86 het volgende:
Ze geilen momenteel wel erg op transfervrije spelers.
Want? die gast is een goede spits hoor, zeker voor een Eredivisie club, en heeft ook ervaring genoeg. Wat wil je dan halen?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:40 schreef StarGazer het volgende:
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen eigenlijk.
Als een spits niet 1 op 1 loopt in een Europese topcompetitie is het volgens velen al een houten klaas.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:41 schreef Jasza het volgende:
[..]
Want? die gast is een goede spits hoor, zeker voor een Eredivisie club, en heeft ook ervaring genoeg. Wat wil je dan halen?
Omdat ik waarschijnlijk de enige ben die van mening is dat Ajax met Cvitanich al een prima spits in huis heeft. Maar nee, na een jaar wordt hij al afgeserveerd en wordt er een transfervrije spits gehaald die waarschijnlijk een vermogen aan salaris gaat opstrijken.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:41 schreef Jasza het volgende:
[..]
Want? die gast is een goede spits hoor, zeker voor een Eredivisie club, en heeft ook ervaring genoeg. Wat wil je dan halen?
Voor een seizoen is het prima, ik ken hem niet goed, dus ik ga geen oordeel vellen, maar ik geloof je wel. Ik hoop echter dat volgende zomer er eindelijk weer eens talent komt en geen bejaarden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:41 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik had Cvita ook liever in de basis gehad, maar als Jol hem niet wil dan moet er toch wat anders komen en dan is Pantelic zeker een goede keus. Mensen die het Duits voetbal een beetje volgen zullen dat wel beamenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:44 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Omdat ik waarschijnlijk de enige ben die van mening is dat Ajax met Cvitanich al een prima spits in huis heeft. Maar nee, na een jaar wordt hij al afgeserveerd en wordt er een transfervrije spits gehaald die waarschijnlijk een vermogen aan salaris gaat opstrijken.
Haha, dit is wel érg soepel!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:45 schreef Frankz0rz het volgende:
A1 10-0 gewonnen van ADO
http://www.ajax.nl/Nieuws(...)-dubbele-cijfers.htm
nee beetje te ver rijden elke dagquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:27 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Kopen om het kopen... jij kunt zo het bestuur in.
Ik zie Jaakke nog triomfantelijk wijzen naar Luque op de tribune.
Wij mogen echt blij zijn dat Eriksen bij ons getekend heeft. Ik hoop dat Boilesen ook nog komt, maar het is momenteel verdacht stil. Ik weet dat het al een aantal jaren geleden is, maar hoe is het afgelopen met de zoons van Laudrup? Waar hebben die getekend?quote:
Kuffour was een absoluut succesquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:41 schreef Blawh het volgende:
Niet om te stoken, maar hoeveel transfervrije spelers waren de afgelopen jaren een succes bij Ajax?
Zal wel weer een miljoenen salaris krijgen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:39 schreef Dvm86 het volgende:
Ze geilen momenteel wel erg op transfervrije spelers.
Vermaelen staat daar centraal, jammer dat hij onder Marco altijd links stond als ik dit zo ziequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:54 schreef Dvm86 het volgende:
Vermaelen staat z'n mannetje ook weer prima tegen ManU. Toch wel spijtig dat we zo'n clown hebben terug gekregen voor Vermaelen en zijn 12 miljoen.
Wilde ik ook net zeggen. Misschien kan deze man een goede invloed hebben op Sulejmani.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:49 schreef Jasza het volgende:
Wat iedereen hier vergeet, is dat Pantelic ook een Servier is net zoals Micky. Als ze Micky lekker op links gooien en Pantelic in het centrum dan heb je gelijk de WK voorhoede van Servie
Daarom kiestie wss ook voor Ajax.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is Marco weer terug?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:56 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Hij trekt lootjes en op basis daarvan probeert hij een team te maken
Lol.quote:
Weer een kleurrijk figuur, waarom moeten we ook altijd complete idioten binnenhalen.quote:
Mwah. Gabri viel kort daarvoor in.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:59 schreef Blawh het volgende:
Dankzij een tactische omzetting van Marco (en een portie geluk) wonnen jullie vorig jaar in Almelo.
Het wordt er wel minder saai opquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
Weer een kleurrijk figuur, waarom moeten we ook altijd complete idioten binnenhalen.![]()
Vind het verder prima, is juist leuk aan Ajax.
Stom was dat eigenlijk. Onze beste verdediger gewoon linksback zetten hoewel je daar Vertonghen nog kon zettenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:55 schreef Jasza het volgende:
[..]
Vermaelen staat daar centraal, jammer dat hij onder Marco altijd links stond als ik dit zo zie
Van Den Bergh die een potje latje schieten ging doenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:59 schreef Blawh het volgende:
Dankzij een tactische omzetting van Marco (en een portie geluk) wonnen jullie vorig jaar in Almelo.
Ajax scout dus via youtubequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:02 schreef Black-Death het volgende:
Vraag me niet waarom, maar YouTube gaf bij dat ene filmpje waarin Pantelic het veld niet wil verlaten bij Gerelateerde Video's ook deze
Die tweede actie
Stam komt wel betrouwbaar over. Als hij zegt dat de aarde plat is ben k ook wel geneigd hem te geloven.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:03 schreef kevin6188 het volgende:
Stam vindt het een goede aankoop. Alles komt goed!
Dat kan ook te maken hebben met het feit dat Stam zó boos kan kijken dat je denkt dat hij je ingewanden uit je lijf rukt om deze vervolgens met zijn blote tanden aan duizend stukken te rijgen, wanneer je hem niet zint.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:06 schreef Silenus het volgende:
[..]
Stam komt wel betrouwbaar over. Als hij zegt dat de aarde plat is ben k ook wel geneigd hem te geloven.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:06 schreef Blight het volgende:
Ajax wordt nog eens een cultclub zo. Nu Henk Vos nog als breekijzer.
Sjakie Polak mag dan ook niet ontbreken.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:06 schreef Blight het volgende:
Ajax wordt nog eens een cultclub zo. Nu Henk Vos nog als breekijzer.
Haha, ook dat.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:08 schreef Blight het volgende:
[..]
Dat kan ook te maken hebben met het feit dat Stam zó boos kan kijken dat je denkt dat hij je ingewanden uit je lijf rukt om deze vervolgens met zijn blote tanden aan duizend stukken te rijgen, wanneer je hem niet zint.
Even kijken wat er nog meer bij gerelateerd staat en je weet wie er in de winter gehaald wordtquote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:08 schreef Blight het volgende:
[..]
Dat kan ook te maken hebben met het feit dat Stam zó boos kan kijken dat je denkt dat hij je ingewanden uit je lijf rukt om deze vervolgens met zijn blote tanden aan duizend stukken te rijgen, wanneer je hem niet zint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |