En ze flirten allemaal terug. Prachtig.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:26 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Echt hé, alsof je op Playboy Mansion rondloopt maar dan met nog mooiere vrouwen. Ongekend.
Ik heb de naam niet voorbij zien komen, maar kan het mis hebben.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die werd al eerder genoemd toch?
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:40 schreef MassimO het volgende:
Zou Pantelic niks voor Ajax zijn? Zit bij Hertha en kan als ik me niet vergis transfervrij weg.
Het is een gast met ervaring (31) is 1,83 en heeft bij Hertha in 109 wedstrijden 44 x gescored.
Oh je het al ge-editquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:07 schreef Radegast het volgende:
dat vond ik een leuke voetballer toen hij bij PSG zat, een eeuw geleden. Scoorde alleen bijna nooit.
edit: niet zo gek als hij daar maar drie keer heeft meegedaan.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
4 miljoen salaris
4 miljoen salaris
4 miljoen salaris
VI op 27 juliquote:Over geld gesproken. Schalke 04 wil volgens Bild de aanval versterken met de transfervrije Marko Pantelic, maar het ontbreekt Die Knappen aan financiële middelen. De Servische spits, die zijn conditie op peil houdt bij Rode Ster Belgrado, zou een jaarsalaris van 2,5 miljoen euro willen opstrijken.
Ok, jij kan beter je mond houden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:15 schreef BoerBert het volgende:
Ach, voor 1 jaartje 4 miljoen geven, maar hem gratis ophalen, of 5 miljoen betalen en 1 miljoen salaris.
Ik kreeg vroeger altijd een zakje snoep per goalquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:17 schreef kevin6188 het volgende:
Bonus per goal. Dat werkt bij dat soort gasten vaak nog het beste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdomde eigenwijs
Viva la afca
WANBELEID!!!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:22 schreef StarGazer het volgende:
Wat is dit voor hemelsnaam voor beleid zeg
kutbeleid. Pantelic is wel een goeie speler met af en toe geniale ingevingen.. alleen niet het type wat Ajax zoekt (tenzij we vast 4-4-2 gaan spelen).quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:22 schreef StarGazer het volgende:
Wat is dit voor hemelsnaam voor beleid zeg
Waar is die nieuwe spits van jullie eigenlijk?quote:
Waren Oleguer, Silva en Cvitanich gratis dan?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:25 schreef KirkLazarus het volgende:
Hebben we dadelijk 21 miljoen op de bank zitten (Sulejmani + Aissati)
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:25 schreef mash_ het volgende:
Ik ken hem niet. maar ben sowieso blij dat er een aankoop is als het echt zo is
Kopen om het kopen... jij kunt zo het bestuur in.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:25 schreef mash_ het volgende:
Ik ken hem niet. maar ben sowieso blij dat er een aankoop is als het echt zo is
Die komt morgen of overmorgen uit Brazilie.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Waar is die nieuwe spits van jullie eigenlijk?
Over 2 jaar pasquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:28 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die komt morgen of overmorgen uit Brazilie.
Kunnen jullie hem over 2 jaar voor 12 miljoen overnemen.
Ja, rond die tijd is Pantelic inmiddels wel opa.quote:
Als 'ie van het niveau Suarez is heb ik daar geen enkel probleem meequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:28 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die komt morgen of overmorgen uit Brazilie.
Kunnen jullie hem over 2 jaar voor 12 miljoen overnemen.
Ajax is erg goed met het verhullen van transfers dit seizoen, wie wist het van Atouba?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:31 schreef Frankz0rz het volgende:
Wie of waar staat trouwens dat Pantelic gerucht? Ja, Eredivisielive? Ik zie het verder nergens.
Van Gangelen kwam ermee.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:31 schreef Frankz0rz het volgende:
Wie of waar staat trouwens dat Pantelic gerucht? Ja, Eredivisielive? Ik zie het verder nergens.
Dat weet Jol waarschijnlijk zelf nog niet eens.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:33 schreef Damzkieee het volgende:
Wat wordt de basis morgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |