Laat hem maar gaanquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:30 schreef denthemen het volgende:
Alves lijkt voor het geld te kiezen uit het midden-oosten
We moeten geen afdankertjes van topclubs kopen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:49 schreef wakajawaka het volgende:
Shevchenko moet/gaat weg, is hij niks voor Ajax?
Slaat opzich nergens op, Sneijder, vd Vaart, Huntelaar zijn ook allemaal afdankertjesquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:53 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
We moeten geen afdankertjes van topclubs kopen.
Sneijder was gewoon basisspeler vorig seizoen en dit seizoen ook nog genoeg gespeeld, vd Vaart en Huntelaar hebben gewoon een verkeerde keus in hun carrière gemaakt, Shevchenko's statistieken zien er bovendien niet bijzonder meer uit na 2006/2007 en op zijn wikipedia staat al dat ie naar Dynamo Kiev isquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:55 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Slaat opzich nergens op, Sneijder, vd Vaart, Huntelaar zijn ook allemaal afdankertjes
En als hij nog 2 jaar lang goed is voor 20 tot 30 doelpunten?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:53 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Dan wel uiteraard, maar dat zie ik niet meer gebeurenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:02 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
En als hij nog 2 jaar lang goed is voor 20 tot 30 doelpunten?
Die site kan iedereen die het maar wilt aanpassenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:02 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Sneijder was gewoon basisspeler vorig seizoen en dit seizoen ook nog genoeg gespeeld, vd Vaart en Huntelaar hebben gewoon een verkeerde keus in hun carrière gemaakt, Shevchenko's statistieken zien er bovendien niet bijzonder meer uit na 2006/2007 en op zijn wikipedia staat al dat ie naar Dynamo Kiev is
Dat weet ik, maar als het niet klopt wordt het weggehaaldquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:19 schreef mash_ het volgende:
[..]
Die site kan iedereen die het maar wilt aanpassendus zal het maar niet alteveel geloven
Dat zal van twee kanten geen optie zijn lijkt me. Als er een spits niet bij Ajax past is hij het wel. We hebben juist iemand nodig die de bal vast kan houden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:12 schreef Cavalier1 het volgende:
Mensen die serieus denken dat Shevchenko een optie is
Ik denk dat die à la Urby in de coffeeshop zitquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:35 schreef 122448 het volgende:
Geen Atouba bij de wedstrijdselectie? Waar hangt die uit?
Eens met de twee clowns (neem aan dat je de Atouba & Wielaert bedoelt) gooi idd Wielaert weg en laat Olie spelen. Doe Vethongen op links en zet en koop een goede centrale verdediger.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:39 schreef bloodysunday het volgende:
Ik blijf het raar vinden hoe het op het moment gaat bij Ajax. We hebben 2 clowns in de verdediging staan. En spelers die beter zijn worden buiten de selectie gehouden. Ook worden er telkens maar geen spelers verhuurd. Aan dat laatste kan je weinig aan doen.
Jup, maar daar is het nu te laat voorquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:51 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Eens met de twee clowns (neem aan dat je de Atouba & Wielaert bedoelt) gooi idd Wielaert weg en laat Olie spelen. Doe Vethongen op links en zet en koop een goede centrale verdediger.
Inderdaad. Waar gaat het over. Hou eens op met dat rouleren Jol, dat werkt sowieso nietquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Atouba in de basis, Atouba niet bij de selectie, Atouba in de basis, Atouba niet bij de selectie...
Idd, liever de afdankertjes van teams als HSV.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:53 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Als een speler bij je club komt met een dergelijke grote conditionele achterstand, dan weet je meestal al dat het niet veel gaat worden. Ik noem een Luque, of een Juanfran..quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Atouba in de basis, Atouba niet bij de selectie, Atouba in de basis, Atouba niet bij de selectie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |