Blijkbaar werken er bij de IKEA fatsoenlijke mensenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:24 schreef wikwakka2 het volgende:
"ja meneer, we kunnen alleen op werkdagen komen en kan u geen tijdsindicatie geven. Die zal na vieren op de website staan, maar kan dan nog 's ochtends op de dag van de levering veranderen. "
Wat is dit voor debiele zooi, alleen op werkdagen tijdens werkuren kunnen leveren, elk fatsoenlijk mens werkt dan of zit op de universiteit. Ik sprak dus voor maandag af in de hoop dat ze dan 's ochtends vroeg voor 9:30 zouden komen, maar nee, tussen 11 en 2 wordt het. Wat fijn als je net in een stad woont waar je alleen een paar medestudenten kent. Nu maar hopen dat ik voor die tijd iemand kan vinden die dan even de deur voor die klojo's wil opendoen, anders kan ik weer 80 euro dokken.
Die zijn best degelijk andersquote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Blijkbaar werken er bij de IKEA fatsoenlijke mensen
En dan de eerste dag van mijn universiteit missen? Liever nietquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:25 schreef Afwazig het volgende:
Dan blijf je een dagje thuis, is dat zo erg?
Ja joh, als student kan ik mij uiteraard meteen een designinterieur veroorloven, kneus.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:26 schreef Dibble het volgende:
Ikeakutpauper. Wat studeer je, filosofie?
Als je wat nuttigs ging doen ipv op fok rond te zwerven had je dat wellicht wel gekund. Zoals fatsoenlijke mensen jeweetz.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En dan de eerste dag van mijn universiteit missen? Liever niet.
[..]
Ja joh, als student kan ik mij uiteraard meteen een designinterieur veroorloven, kneus.
Ik weet zo 1-2-3 niet wat een billy is, maar ik heb er geen besteld, neequote:
Juli 2009 belde.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alles beter dan 'bustuurskunde', toch?
Het speelt wel heel erg hé, in je leven?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:48 schreef Biels het volgende:
Universiteit. Heb je niks aan man, totaal geen praktijkervaring. Maar dat merk je wel als wij ons startsalaris naast elkaar leggen.
HBO > WO .
IKEA levert niet eens zelf, ze laten het doen door een ander bedrijf. Dan zou je verwachten dat ze een goed en. flexibel bedrijf zouden kiezen, maar dat is zeker teveel gevraagd.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:48 schreef Hpzone het volgende:
't is een winkel, geen bezorgingsbedrijf. Wees blij dat die service er is, anders had je helemaal niets.
Ik kan gewoon slecht tegen die nerds van de universiteit die zichzelf volkomen onterecht boven mij plaatsen. Ik bedoel, iedereen kan WO doen, sommige mensen zijn gewoon wat slimmer en pakken het HBO voor de praktijkervaring. Qua theoretisch niveau zit er immers nauwelijks verschil tussen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het speelt wel heel erg hé, in je leven?
Door HBO-ers slimmer te noemen plaats je ze niet boven de WO-ers hoor.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:54 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik kan gewoon slecht tegen die nerds van de universiteit die zichzelf volkomen onterecht boven mij plaatsen. Ik bedoel, iedereen kan WO doen, sommige mensen zijn gewoon wat slimmer en pakken het HBO voor de praktijkervaring. Qua theoretisch niveau zit er immers nauwelijks verschil tussen.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:48 schreef Biels het volgende:
Universiteit. Heb je niks aan man, totaal geen praktijkervaring. Maar dat merk je wel als wij ons startsalaris naast elkaar leggen.
HBO > WO .
Roffa north side reprezent, jwt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Juli 2009 belde, Hij wil je feliciteren met een geslaagde grap.
Maarre je bent op kamers gegaan?
Wat snap je niet aan "onterecht boven mij plaatsen".quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Door HBO-ers slimmer te noemen plaats je ze niet boven de WO-ers hoor.
Heb je snel gefixt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Roffa north side reprezent, jwt.
Pot & Ketel.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:58 schreef Biels het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan "onterecht boven mij plaatsen".
Makkelijk, af en toe een "quote:
Onterecht en terecht. Dat is niks pot & ketel. Als ze echt beter waren mochten ze het van mij doen. Nu doe ik het omdat wij van het HBO echt beter zijn.quote:
Waar precies bashde ik hbo?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:54 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik kan gewoon slecht tegen die nerds van de universiteit die zichzelf volkomen onterecht boven mij plaatsen. Ik bedoel, iedereen kan WO doen, sommige mensen zijn gewoon wat slimmer en pakken het HBO voor de praktijkervaring. Qua theoretisch niveau zit er immers nauwelijks verschil tussen.
Je bent je er serieus niet van bewust dat de kenmerken waar je je bij WO-ers tegen afzet / verzet zelf vertoont?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:58 schreef Biels het volgende:
[..]
Makkelijk, af en toe een "" neerzetten. Maar zodra het inhoudelijk gaat worden falen al die WO-nerds meteen hard. Met je inferieure opleiding.
Nergens, dit gaat gewoon in het algemeen over het WO. En aangezien jij aan de universiteit studeert hoor je ook bij dat soort mensen.quote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:58 schreef Biels het volgende:
[..]
Makkelijk, af en toe een "" neerzetten. Maar zodra het inhoudelijk gaat worden falen al die WO-nerds meteen hard. Met je inferieure opleiding.
Zoals ik zei: als ik het doe is het terecht. Ik kan er niet tegen als het onterecht gebeurt. Hoe vaak moet ik dat nog uitleggen, jezus.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je bent je er serieus niet van bewust dat de kenmerken waar je je bij WO-ers tegen afzet / verzet zelf vertoont?
Grapjasquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:25 schreef Penisbaard het volgende:
Wees blij dat ze willen bezorgen flikkerDie mensen zitten ook vast aan werktijden, het is geen bezorgbedrijf
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:48 schreef Biels het volgende:
HBO > WO .
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:59 schreef Biels het volgende:
[..]
Onterecht en terecht. Dat is niks pot & ketel. Als ze echt beter waren mochten ze het van mij doen. Nu doe ik het omdat wij van het HBO echt beter zijn.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:01 schreef Biels het volgende:
[..]
Zoals ik zei: als ik het doe is het terecht. Ik kan er niet tegen als het onterecht gebeurt. Hoe vaak moet ik dat nog uitleggen, jezus.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het speelt wel heel erg hé, in je leven?
Ja, en nu? Daar heb ik al op gereageerd. Of wil je het gesprek weer overnieuw doen? Lijkt mij een beetje zinloos, maar goed, daarom start ik met ~500 euro meer in de maand.quote:
Helaas, ik heb geen rijbewijs.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:01 schreef Repeat het volgende:
Die shit neem je toch zelf gewoon mee?
Introspectie is serieus vergezocht bij je.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:04 schreef Biels het volgende:
[..]
Ja, en nu? Daar heb ik al op gereageerd. Of wil je het gesprek weer overnieuw doen? Lijkt mij een beetje zinloos, maar goed, daarom start ik met ~500 euro meer in de maand.
Omdat ik toevallig weet hoe de vork in de steel zit? Epic, WO'ers met waanideeënquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Introspectie is serieus vergezocht bij je.
Nee eerder om de nuances die je tracht te leggen je juist associëren met het groep waar je XYZ van beticht.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:09 schreef Biels het volgende:
[..]
Omdat ik toevallig weet hoe de vork in de steel zit? Epic, WO'ers met waanideeën
Boeiend. Ik trap heus niet in dit slechte getroll, hoor. Je weet dat ik gelijk heb.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee eerder om de nuances die je tracht te leggen je juist associëren met het groep waar je XYZ van beticht.
Ga nou maar weer weg, dit topic gaat over IKEA, niet jouw grootheidswaanzin.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:09 schreef Biels het volgende:
[..]
Omdat ik toevallig weet hoe de vork in de steel zit? Epic, WO'ers met waanideeën
Mijn voordeur is op de begane grond, maar mijn kamer op de eerste verdieping, ik moest 20 euro extra dokkenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:13 schreef Natalie het volgende:
Als je op bijv. de 4e etage woont in een complex mét lift, dan moet je iets van 30 euro extra betalen. Ook zo knullig
Ik bedoel... sjonge, bij ons werd het beneden bezorgd en het stuk naar de muur waar ze het tegenaan hebben gezet was nog verder dan dat stukkie naar de lift!
Nee, kralingen was te moeilijk om een grote kamer te vinden. ik woon nu aan de Bergweg, wat eigenlijk wel ideaal is.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:18 schreef IHVK het volgende:
Waar woon je trouwens? Kralingen ofzo?
Als ik jou was zou ik ook zeggen dat HBO net zo goed is, maargoed, blijf jezelf lekker voor de gek houden zou ik zeggenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:54 schreef Biels het volgende:
[..]
Je kent het fenomeen OFF-TOPIC ?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:04 schreef Biels het volgende:
[..]
Ja, en nu? Daar heb ik al op gereageerd. Of wil je het gesprek weer overnieuw doen? Lijkt mij een beetje zinloos, maar goed, daarom start ik met ~500 euro meer in de maand.
Pfff, WO`ers zijn veelal contactgestoorde zwammende nerds. Aan HBO`ers heb je veel meer omdat zij praktijkgericht onderwijs hebben genoten. Daarom krijgen zij veel sneller een baan en verdienen ze ook meer.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:24 schreef Mankatans het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik ook zeggen dat HBO net zo goed is, maargoed, blijf jezelf lekker voor de gek houden zou ik zeggen
scholiertje
Ik verbeter het topic. En ik ben nergens te intelligent voor, hij die het kleine niet eert enz.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:35 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Je kent het fenomeen OFF-TOPIC ?
Of ben je daar te intelligent voor
Je verbetert helemaal niks, je begon er namelijk zelf over.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:09 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik verbeter het topic. En ik ben nergens te intelligent voor, hij die het kleine niet eert enz.
Dus bezorgers zijn geen normale mensen? neem vrij of regel een fatsoenlijke auto en haal zelf je aangekochte producten op.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:50 schreef Fastmatti het volgende:
Sowieso ontzettend irritant dat bezorgers in het algemeen enkel maar overdag bezorgen. Net op het moment dat normale mensen werken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |