Blijkbaar werken er bij de IKEA fatsoenlijke mensenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:24 schreef wikwakka2 het volgende:
"ja meneer, we kunnen alleen op werkdagen komen en kan u geen tijdsindicatie geven. Die zal na vieren op de website staan, maar kan dan nog 's ochtends op de dag van de levering veranderen. "
Wat is dit voor debiele zooi, alleen op werkdagen tijdens werkuren kunnen leveren, elk fatsoenlijk mens werkt dan of zit op de universiteit. Ik sprak dus voor maandag af in de hoop dat ze dan 's ochtends vroeg voor 9:30 zouden komen, maar nee, tussen 11 en 2 wordt het. Wat fijn als je net in een stad woont waar je alleen een paar medestudenten kent. Nu maar hopen dat ik voor die tijd iemand kan vinden die dan even de deur voor die klojo's wil opendoen, anders kan ik weer 80 euro dokken.
Die zijn best degelijk andersquote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Blijkbaar werken er bij de IKEA fatsoenlijke mensen
En dan de eerste dag van mijn universiteit missen? Liever nietquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:25 schreef Afwazig het volgende:
Dan blijf je een dagje thuis, is dat zo erg?
Ja joh, als student kan ik mij uiteraard meteen een designinterieur veroorloven, kneus.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:26 schreef Dibble het volgende:
Ikeakutpauper. Wat studeer je, filosofie?
Als je wat nuttigs ging doen ipv op fok rond te zwerven had je dat wellicht wel gekund. Zoals fatsoenlijke mensen jeweetz.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En dan de eerste dag van mijn universiteit missen? Liever niet.
[..]
Ja joh, als student kan ik mij uiteraard meteen een designinterieur veroorloven, kneus.
Ik weet zo 1-2-3 niet wat een billy is, maar ik heb er geen besteld, neequote:
Juli 2009 belde.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alles beter dan 'bustuurskunde', toch?
Het speelt wel heel erg hé, in je leven?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:48 schreef Biels het volgende:
Universiteit. Heb je niks aan man, totaal geen praktijkervaring. Maar dat merk je wel als wij ons startsalaris naast elkaar leggen.
HBO > WO .
IKEA levert niet eens zelf, ze laten het doen door een ander bedrijf. Dan zou je verwachten dat ze een goed en. flexibel bedrijf zouden kiezen, maar dat is zeker teveel gevraagd.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:48 schreef Hpzone het volgende:
't is een winkel, geen bezorgingsbedrijf. Wees blij dat die service er is, anders had je helemaal niets.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |