quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 09:33 schreef nelisb het volgende:
Dat is maf. Mijne is donderdag verzonden.
Waar bij jou verwachte leverdatum staat staat bij mij tracking en dan een TNT code.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:32 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
![]()
Heeft die kleine je al voorzien van verjaardagscadeautjes?
Tijd is relatief, volgens Einstein. And you can't argue with Einstein; zelfs niet als je een Ph.D. hebtquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:33 schreef Svyatagor het volgende:
[..]Via z'n moeder kreeg ik een horloge, zodat ik wat beter op de tijd kan letten.
Zou je de beta niet kunnen proberen. Volgens de maker is deze geschikt voor SL.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 09:58 schreef Maravilla het volgende:
Heeft iemand hier Coversutra al draaiende op SL? Hier verschijnt het icoontje gewoon niet in de menubalk bovenaan..
Bron: http://www.sophiestication.com/blog/quote:The Update is recommended for all users running Mac OS X 10.6 Snow Leopard and includes general fixes that enhance the stability and performance of CoverSutra.
Terecht dat die gesloten is. Windows vergelijken met een Lada.. Mijn Lada is nog nooit vastgelopen!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 09:42 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Oeps....ik heb er net een aangemaakt..
Apple SC#293: W7. Een verbeterde Lada is nog geen Ferrari.
Wat niet loopt kan ook niet vast lopenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:00 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Terecht dat die gesloten is. Windows vergelijken met een Lada.. Mijn Lada is nog nooit vastgelopen!
Ja.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:59 schreef De_Hertog het volgende:
Is iemand dit al opgevallen / klopt dit echt?
Thanks! Die werkt inderdaad direct. Merk je gelijk hoe vaak je zo'n programma eigenlijk toch wel gebruikt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:44 schreef JohnnyStardust het volgende:
[..]
Zou je de beta niet kunnen proberen. Volgens de maker is deze geschikt voor SL.
En waar kennen we deze quote niet van?
[..]
Bron: http://www.sophiestication.com/blog/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |