Ik houdt niet zo van sporten op TV, over het algemeen vind ik skien en snowboarden wel tof om te kijken...
;-]
quote:Curling is idd wel lachen ja, heb er eens een hele lamme middag voor gezeten
Op zaterdag 20 april 2002 19:11 schreef Reintje het volgende:
CurlingIk houdt niet zo van sporten op TV, over het algemeen vind ik skien en snowboarden wel tof om te kijken...
quote:Daar moet je ook wel heel lam voor zijn geweest
Op zaterdag 20 april 2002 19:16 schreef GizartFRL het volgende:[..]
Curling is idd wel lachen ja, heb er eens een hele lamme middag voor gezeten
Oh ja .. en een beetje voetbal
quote:ik vind juist dat er bij wielrennen het grootste deel van de wedstrijd totaal geen spanning is.
Op zaterdag 20 april 2002 19:49 schreef Lortnoc het volgende:
Wielrennen en Darts. Darts klinkt een beetje stom maar het is een van de enigste sporten waar de spanning echt te snijden is soms.
Voetbal, maar dan wel in een lange samenvatting
Ijshockey, snel interactief en zo nu en dan een pauze
Roeien, Echt zo'n nek-aan-nek-race
[Dit bericht is gewijzigd door CAZZO op 20-04-2002 20:29]
quote:Ik ben het volledig met je eens.
Op zaterdag 20 april 2002 19:18 schreef Cheiron het volgende:
Formule 1, NBA basketbal en American Football.Oh ja .. en een beetje voetbal
Voetbal is sporadisch ook nog wel te zien en verder Schaatsen af en toe, en Altetiek vind ik ook wel aardig om te zien.
quote:In bepaalde dingen heb je wel gelijk.
Op zaterdag 20 april 2002 20:00 schreef _Fulton_ het volgende:[..]
ik vind juist dat er bij wielrennen het grootste deel van de wedstrijd totaal geen spanning is.
neem nou de tour de france op een vlakke etappe ofzo.
dan blijven ze uren in het peloton rijden
af en toe met zo'n demarage van één man is het wel leuk of een superstijle bergettape maar voor de rest niet
zelfs parijs-robaix vind ik hardstikke saai om naar te kijken
pas 10 km voor de finish wordt het spannend
Wielerwedstrijden zijn soms inderdaad erg langdradig en erg saai. Vlakke Tour, Giro of Vuelta- etappes waarvan je op de voorhand weet dat ze in een massapurt eindigen zijn inderdaad vaak erg saai. Gelukkig zijn er ook vaak heel spannende wedstrijden. Maar over het algemeen vind ik de klassiekers verreweg het mooiste.
Maar ik denk dat je je echt in de sport moet verdiepen en er van moet houden om de schoonheid er in te zien.
Maar dat geld voor zo veel sporten. Tot een paar jaar geleden gaf ik eigenlijk helemaal niets om darts. Maar na een paar spannende Embassy- partijen te hebben gezien vind ik deze sport geweldig en soms is het gewoon ronduit slecht voor je rikketik, zo spannend.
Gewoon voetbal in de neerlandse competitie vind ik oersaai geworden. Engels voetbal kijk ik af en toe nog wel en de neerlandse competitie kijk ik alleen als mijn cluppie komt: UTREG!!. De laatste nederlandse voetbal wedstrijd die ik helemaal gezien heb is dus: UTREG-AJAKKES2
[Dit bericht is gewijzigd door Shibber op 21-04-2002 14:28]
quote:Tour de France Roeleert!
Op zondag 21 april 2002 11:26 schreef Leatherface het volgende:[..]
In bepaalde dingen heb je wel gelijk.
Wielerwedstrijden zijn soms inderdaad erg langdradig en erg saai. Vlakke Tour, Giro of Vuelta- etappes waarvan je op de voorhand weet dat ze in een massapurt eindigen zijn inderdaad vaak erg saai. Gelukkig zijn er ook vaak heel spannende wedstrijden. Maar over het algemeen vind ik de klassiekers verreweg het mooiste.
Maar ik denk dat je je echt in de sport moet verdiepen en er van moet houden om de schoonheid er in te zien.
Maar dat geld voor zo veel sporten. Tot een paar jaar geleden gaf ik eigenlijk helemaal niets om darts. Maar na een paar spannende Embassy- partijen te hebben gezien vind ik deze sport geweldig en soms is het gewoon ronduit slecht voor je rikketik, zo spannend.
quote:daar kan je beter mee uit kijken sommige fans kunnen echt heel boos worden.
Op zondag 21 april 2002 13:50 schreef Shibber het volgende:[..]
Tour de France Roeleert!
Dat kun je tenminste zien als je op vakantie ben en dan zit je meestal in het camping cafe met zijn 30en naar zoon wedstrijd te kijken en dat vind ik wel vet!
Ook F1 op de camping kijken is vet, als bijvoorbeeld M.Schumacher uitvalt dan keihard gaan juichen, vinden de duitsers die er zitten niet leuk
quote:ja jij kunt dan heel boos worden hč
Op zondag 21 april 2002 14:40 schreef R.M.G het volgende:[..]
daar kan je beter mee uit kijken sommige fans kunnen echt heel boos worden.
quote:wtf is yup?
Op zondag 21 april 2002 14:56 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Yup..en voetjebal!
quote:jij bent echt dom zeg
Op zondag 21 april 2002 15:07 schreef R.M.G het volgende:[..]
wtf is yup?
quote:ik dacht dat het net zoals yen een spel is!
Op zondag 21 april 2002 15:10 schreef Scumbag het volgende:[..]
jij bent echt dom zeg
een andere vorm van ja
quote:HEE!!
Op zondag 21 april 2002 15:52 schreef firestorm_99 het volgende:
- Formule 1
- MotoGP(voorheen weredkampioenshap 500cc)
- WK Superbikesen zeker geen voetbal
quote:Sorry moet er zelf nog een maken maar geen tijd voor
Op zondag 21 april 2002 15:53 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
quote:Nou vooruit.. en bedankt
Op zondag 21 april 2002 15:55 schreef firestorm_99 het volgende:[..]
Sorry moet er zelf nog een maken maar geen tijd voor
En ik vond die van jou Super mooi
quote:Ik wil eigenlijk dit Topic niet vervuilen
Op zondag 21 april 2002 15:56 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Nou vooruit.. en bedankt
quote:gewoon icoontje jaten is zoals olav mol zegt:
Nou vooruit.. en bedankt
quote:jouw ondertitel is wel interresant
Nou vooruit.. en bedankt
quote:Ik vond het errug typerend voor hem..Dit soort acties sierde de man..
Op zondag 21 april 2002 16:04 schreef R.M.G het volgende:[..]
jouw ondertitel is wel interresant
Soms: IJshockey, Dames tennis
Irritant: Hockey, Schaken, Herentennis, Biljarten
quote:Nee, F1 fans gaan niet rellen om een race.
Op zondag 21 april 2002 14:40 schreef R.M.G het volgende:[..]
daar kan je beter mee uit kijken sommige fans kunnen echt heel boos worden.
Een (waargebeurd) voorbeeld: Hockenheim 2001.
Start, Burti crashed in de achterkant van Schumacher, ik juichen op de tafels, de duitsers staan me aan te kijken (met een glimlach) van die is gek(en dat klopt ), maar denken niet bij zichzelf: 'Kom, wij slaan hem even terug naar Nederland'.
Herstart.
Zij juichen (niet op de tafels, mietjes!), en 'lachen mij uit'. Ik denk w8 maar, Ralf of JPM wint toch wel.
In de ong. 44ste ronde valt Schumacher uit, nu staan behalve mij, nog meer campingasten staan te juichen, en ook ik ben niet de enige die op de tafel staat, ze kijken me aan, en moeten alleen maar lachen.
Na afloop gingen de anti- en voorSchumacher fans gezellig een pilsje drinken in het campingcafe.
Dus, die Schumacher fans zijn toffe gasten!
quote:Niet teveel generaliseren...
Dus, die Schumacher fans zijn toffe gasten!
quote:Dat kunnen nooit de echte Schumifenz zijn geweest,die hadden dat echt never nooit niet gepikt
Op zondag 21 april 2002 20:56 schreef Shibber het volgende:Dus, die Schumacher fans zijn toffe gasten!
quote:Hmm, als de een een Ferrarie shirt aan heeft en de andere een Schumacher shirt, denk ik toch wel dat ze voor Schumacher waren
Op zondag 21 april 2002 21:13 schreef BernieEcclestone het volgende:[..]
Dat kunnen nooit de echte Schumifenz zijn geweest,die hadden dat echt never nooit niet gepikt
Tijdens een belangrijk kampioenschap of Olympische Spelen is Atletiek, Tennis, Darts, Zwemmen, Schaatsen etc. ook leuk om te kijken.
quote:goh interresante signature
Dat kunnen nooit de echte Schumifenz zijn geweest,die hadden dat echt never nooit niet gepikt
niet dat mij het wat kan schelen wat hij allemaal over mij zegt.
en over dat kontkamaraden heb ik te zeggen:
kom je tenminste nog eens dicht in de buurt van de coureurs en teams
quote:tijd voor een loi cursus nederlands?
quote:over die loi cursus gesproken: het is interessante en kontkameraden.
Op maandag 22 april 2002 16:43 schreef RMG het volgende:[..]
goh interresante signature
![]()
niet dat mij het wat kan schelen wat hij allemaal over mij zegt.
en over dat kontkamaraden heb ik te zeggen:
kom je tenminste nog eens dicht in de buurt van de coureurs en teams![]()
![]()
![]()
quote:Darts is helaas geen Olympische sport
Op zondag 21 april 2002 22:00 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
WRC Rally, Voetbal, Judo, Tafeltennis, Turnen zijn voor mij de leuke sporten om te kijken.Tijdens een belangrijk kampioenschap of Olympische Spelen is Atletiek, Tennis, Darts, Zwemmen, Schaatsen etc. ook leuk om te kijken.
Tennis vind ik een mooie sport, maar ik kijk eigenlijk bijna alleen naar de Grand Slams en natuurlijk de Davis Cup. Die Masters toernooien en andere kleinere toernooien volg ik nooit zo.
Atletiek, zwemmen en schaatsen vind ik ook erg mooi.
Verder vind ik ook Alpine - skien gaaf. De snelheidsdisciplines (Afdaling + Super G) vind ik het mooiste. Vooral de Afdaling van Kitzbuhel, op die steile Hanekam- piste, is altijd gaaf om te zien. Mijn favoriet is Kjetil Aamodt.
Voetbal kijk ik de laatste tijd erg selectief. De Nederlandse competitie interesseert mij niet zo heel veel meer. Europacup- voetbal en EK's + WK's volg ik nog wel.
Maar Wielrennen en Veldrijden zijn mijn favoriete sporten.
quote:DTM en BTCC zijn zeker leuke raceklassen om te zien,das pas echt racen,deur tegen deur,spiegel tegen spiegel en bumper tegen bumpergevechten.
Op maandag 22 april 2002 16:26 schreef mvt het volgende:
- Formule 1
- DTM (DTM voordat Bernie bedacht dat internationale races ook wel leuk zouden zijn voor de populariteit en het als ITC ten onder ging, Mercedes C, Opel Calibra, Alfa 156 (en daarvoor AUDI V8 en BMW's))
- BTCC (ook weer, nu minder dan eerst door de introductie van supertourers)- (dames) Schoonspringen vooral 10m toren. (explosie in paar seconden en dan nog eens netjes landen)
quote:Goed gezegt Bernie en nou niet opnieuw omzeep helpen die DTM
Op maandag 22 april 2002 17:03 schreef BernieEcclestone het volgende:[..]
DTM en BTCC zijn zeker leuke raceklassen om te zien,das pas echt racen,deur tegen deur,spiegel tegen spiegel en bumper tegen bumpergevechten.
Jammer dat Huisman en Albers zitten opgescheept met een trage Mercedes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |