Ligt er maar net aan hoe goed je ze kunt beschrijvenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:00 schreef Waaghals het volgende:
mogen onzichtbare vriendinnetjes ook?
Heeft ze wel vlugge vingers dus...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:01 schreef iPod het volgende:
[..]
Nee ze is de heeldetijd actief bezig op een toetsenbord
keb zelfs een foto, hier poseert ze voor een muurtjequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:03 schreef Deamobile het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe goed je ze kunt beschrijven
Doen we!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:05 schreef Waaghals het volgende:
[..]
keb zelfs een foto, hier poseert ze voor een muurtje
[ afbeelding ]
zeker een verkeerde positie gekozen bij het maken van de foto.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:05 schreef Waaghals het volgende:
[..]
keb zelfs een foto, hier poseert ze voor een muurtje
[ afbeelding ]
Mag ook, kan ik ongestoord de hand aan mezelf slaanquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:08 schreef cemeteryslut het volgende:
mijn is afwezig, dus ik wil d'r sowieso wel even van je overnemen...?
Wil jij mij domineren Tamashii, lijkt me fijn...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 03:21 schreef Tamashii het volgende:
Is ie verkeerd dominant, of wel oke?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 03:43 schreef Bart het volgende:
Dominant? Gewoon een paar flinke trappen in d'r maag, dan leert ze het wel af.
Ik ben bang dat ik meer van de andere kant ben. Sorry!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 03:23 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Wil jij mij domineren Tamashii, lijkt me fijn...
Dan domineer ik jou!!! Maar dan moet je daarna wel een ijsje voor me kopen...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 03:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik meer van de andere kant ben. Sorry!
Braaf.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 03:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik meer van de andere kant ben. Sorry!
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 03:47 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Dan domineer ik jou!!! Maar dan moet je daarna wel een ijsje voor me kopen...
Als je even een fototje post van jullie samen... Je koopt per slot van rekening ook niet ongezien een autoquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:55 schreef Deamobile het volgende:
Wie wil zijn partner ruilen voor de mijne?
Vertel er ook even bij waarom je wilt ruilen.
De mijne is nogal dominant.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:53 schreef weert-gilders het volgende:
[..]
Als je even een fototje post van jullie samen... Je koopt per slot van rekening ook niet ongezien een auto
TS zit onder de plakquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:55 schreef Deamobile het volgende:
Wie wil zijn partner ruilen voor de mijne?
Vertel er ook even bij waarom je wilt ruilen.
De mijne is nogal dominant.
Sorryquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:09 schreef Deamobile het volgende:
[..]
Nope, alleen met de doop van onze kleine.
Ben scheinheilig
Oke is best te doen. Alleen is een foto met een baby erbij nou niet echt geschikt voor dit onderwerp.. Maar dat terzijde waarom ga je niet naar een site die daar voor bedoeld is? Doen mijn vrouw en ik ookquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:04 schreef Deamobile het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De enige die ik van ons samen heb...zowaar in de kerk
Geef de link maar door, zijn we best voor inquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:11 schreef weert-gilders het volgende:
[..]
Oke is best te doen. Alleen is een foto met een baby erbij nou niet echt geschikt voor dit onderwerp.. Maar dat terzijde waarom ga je niet naar een site die daar voor bedoeld is? Doen mijn vrouw en ik ooksterker nog we zijn eigenaar van zo'n site
Wat doet ze dan?quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:39 schreef rulerofdeath het volgende:
ik wil ook wel ruilen
mijne doet soms raar.
Dat moet dan via pmquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:13 schreef Deamobile het volgende:
[..]
Geef de link maar door, zijn we best voor in
Zij ook. Samen. Gewoon kwartet.quote:
lachen enzoquote:
doe maar 100 euro. maar wel met proefperiodequote:Op zondag 30 augustus 2009 23:56 schreef Deamobile het volgende:
[..]
Doet die van mij nou nooit![]()
Moet het nog iets kosten?
Kan wel terug hoop ik?quote:Op maandag 31 augustus 2009 01:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
doe maar 100 euro. maar wel met proefperiode
stuur maar de pmquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:11 schreef weert-gilders het volgende:
[..]
Oke is best te doen. Alleen is een foto met een baby erbij nou niet echt geschikt voor dit onderwerp.. Maar dat terzijde waarom ga je niet naar een site die daar voor bedoeld is? Doen mijn vrouw en ik ooksterker nog we zijn eigenaar van zo'n site
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |