quote:09/01/10 Tim in Joure De Stam NL
Time: 3:30pm. TRY OUT (let op: aanvang stipt 16.00)
09/01/10 Tim in Tilburg Cul de Sac NL
Time: 8:00pm. TRY OUT
Joure is op zich goed bereikbaar, een dik uur van Amsterdam, maar hoever Tilburg daarvandaan is weet ik niet. Plus het is een zaterdag dus weinig files.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:52 schreef cafca het volgende:
Dit vind ik trouwens best een strakke planning:
[..]
Zou wel leuk zijn als we die kunnen bestellen bij hem. Heb immers ooit nog een naam voor hem bedacht hier op FOK! Kan een leuke triviavraag worden als ie over tien jaar zeer bekend is.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:38 schreef bigshadow het volgende:
Krijgen we een gesigneerde plaat thuis gestuurd??
Ja: "Noem alle 12 namen waaronder Tim Knol op Fok! gepost heeft"quote:Op woensdag 23 december 2009 16:52 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als we die kunnen bestellen bij hem. Heb immers ooit nog een naam voor hem bedacht hier op FOK! Kan een leuke triviavraag worden als ie over tien jaar zeer bekend is.
Is een foutjequote:Op woensdag 23 december 2009 15:52 schreef cafca het volgende:
Dit vind ik trouwens best een strakke planning:
[..]
Lijkt me logischerquote:Op woensdag 23 december 2009 20:29 schreef Mr.Spaceman het volgende:
[..]
Is een foutje
We doen Joure en Emmeloord op een dag![]()
Heb het aangepast op de site
Wanneer, wanneer, wanneer!!!!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:08 schreef Mr.Spaceman het volgende:
Hij moet nog in de luisterpaal komen!
Gaat goed met je publiciteit zeg!quote:
Is dat nog ergens terug te luisteren?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:40 schreef Mr.Spaceman het volgende:
Morgen tussen 8 en 9 in de ochtendshow van Giel Beelen! Met de band..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |