Klopt!quote:
quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:52 schreef De_Hertog het volgende:
Koblenz, Deutsches Eck
Op die punt heb ik vorige week nog gestaanquote:
Dat was Der Kaiser, geen Herzogquote:Op zondag 30 augustus 2009 11:58 schreef qonmann het volgende:
Ze hebben een standbeeld van je gemaakt nu
Abchazie ??
Nee, die schreef wel iets wat er op lijkt:quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:08 schreef slaveloos het volgende:
maarten t hart
Dresden, vandaarquote:Op zondag 30 augustus 2009 12:27 schreef slaveloos het volgende:
mulish
wat isquote:Dewaren een groep Engelse calvinisten die van Europa naar Amerika voeren in het begin van de 17e eeuw, op zoek naar een woonplaats waar zij hun religie vrij konden uitoefenen en volgens hun eigen wetten konden leven. De groepsleden hadden gebroken met de Engelse staatskerk, uit onvrede dat die de reformatie niet ver genoeg had doorgezet.
pilgrimfathers iddquote:
Ola!quote:
quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:58 schreef Neleos het volgende:
Met California bedoelde ik Philadelphia trouwens.
Neleos +1quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:58 schreef Neleos het volgende:
Met California bedoelde ik Philadelphia trouwens.
Welke film?quote:Brian Kessler (een journalist die onderzoek doet naar seriemoordenaars) en zijn vriendin Carrie (een fotograaf) gaan met de auto op tour naar plekken waar zich bekende moordpartijen hebben afgespeeld. Ze delen de rit en de kosten met Early Grace, een crimineel die op borgtocht vrij is, en zijn vriendin Adele. Naarmate de trip vordert wordt Early steeds onstabieler, en vrezen Brian en Carrie dat ze misschien wel een seriemoordenaar achter in hun auto hebben zitten.
quote:
Wat inlogprobleempjes en twee bruiloften en een dierbare in het ziekenhuis hebben een beetje veel van mijn tijd in beslag genomen deze week....quote:
Nee veel onbekender.quote:
Ah die kerel ken ik wel.... uit Married with Children geloof ik. In die aflevering dat Al Bundy gaat optreden met al die ouwe rockers!quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:35 schreef tong80 het volgende:
Jullie raden het toch niet denk ik, vandaar dit filmpje.
Wel kijken.
Dan mag iemand anders de nieuwe vraag stellen.
Had het dan gepostquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:40 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Had ik het toch goed onthouden..
Chritine Applegate ?quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Nieuwe vraag.
Wat is de meisjenaam van Peggy Bundy?
Nee, Peggy werd door Katey Segal gespeeld.... Maar haar meisjesnaam is een Engels scheldwoord......quote:
Peggy Wanker eigenlijk. Heel Al's schoonfamilie woont ook in Wanker County.quote:
quote:
Ik vroeg er één, maar je eerste antwoord is Hostel en dat is correct.quote:
Jah, zeker als je bedenkt dat ik die geopend heb... en ik van gisterochtend naar de camping wasquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:21 schreef Siniti het volgende:
Trouwens gaat dit topic wel erg sloom zeg
Heeft idd een klein deel geregisseerd zie ik.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:18 schreef Siniti het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0462322/
Hier staan toch echt Robert Rodriguez EN Eli Roth als regisseurs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |