Wedden dat wij het echte feest weer missenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:52 schreef maril het volgende:
Het weerlicht een beetje in Tilburg
Die tweede is echt vet!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:10 schreef The_Terminator het volgende:
In het vorige topic stonden er al een paar, maar ik kan het toch niet laten ze te postenKwaliteit is helaas niet je van het, maargoed, een telefoon kun je ook niet veel van verwachten. Locatie Groningen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zat van een bak koffie te genieten terwijl ik me aan het bedenken was hoe ik iets op zou gaan lossen. Toevallig keek ik uit het raam en zag al die 'dingen' ineens overwaaien. Natuurlijk heb je op dit soort momenten nooit een fatsoenlijke camera bij de handquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik blijf nog steeds genieten van die mammatus veld die hier langs trok, je zag mooi die mammatus bij elkaar komen tot 1 grote bollen die juist in de richting van Groningen gingen, en ja hoor daar stromen de foto's binnen, toch geweldig dat je op deze manier een prachtige reeks kan maken van klein naar groot
Mooie foto's.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:10 schreef The_Terminator het volgende:
In het vorige topic stonden er al een paar, maar ik kan het toch niet laten ze te postenKwaliteit is helaas niet je van het, maargoed, een telefoon kun je ook niet veel van verwachten. Locatie Groningen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
400 euro voor een compleet station? Niet heel slecht. Ik zal eens verder zoeken op Davis om te kijken wat ze hebben voor mij.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
Droog zal het niet blijven, op veel plaatsen beginnen buien te ontstaan. Wel trekt de wind behoorlijk aan, hier al pieken van 46km/h gemiddelde van 24 tot 26km/h (4bft dus).
Wat is je buget Indah? Anders raad ik je toch aan om voor de davis te gaan, in het buitenland is dit altijd wat goedkoper, met geluk kun je al 1 op de kop tikken voor 400 euro exc datalogger
Is indd niet slecht, hier in NL kun je ze vanaf 550 kopenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 03:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
400 euro voor een compleet station? Niet heel slecht. Ik zal eens verder zoeken op Davis om te kijken wat ze hebben voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |