Wat lijkt het mij kut zeg, om je je hele leven strikt aan alle regeltjes te moeten houdenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:00 schreef H-blast het volgende:
Het mag niet, en toch doe je het? Moeilijk he, je aan de regels houden.. tsjonge jonge.
En toch doe je het al zo vaak, onbewust. Welkom in Nederland.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:02 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Wat lijkt het mij kut zeg, om je je hele leven strikt aan alle regeltjes te moeten houden
dat lijkt maar zo.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:02 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Wat lijkt het mij kut zeg, om je je hele leven strikt aan alle regeltjes te moeten houden
Alleen als hij zei dat hij die agent een klootzak vindt (dus ipv bent)quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:01 schreef Marrije het volgende:
Vorig jaar is er toch een man vrijgesproken die oom agent een klootzak noemde? Of herinner ik het me nu verkeerd.
Juist daarom had hij moeten zeggen dat het voor 'Acht Cola Acht Bier' stond, oid. Als je er ronduit voor uitkomt vraag je er ook wel om. Een subtiele mindfuck is leukerquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:35 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Die agenten weten dondersgoed waar A.C.A.B. voor staat. Lekker flauw van ze...
Dus als die man er 'ik vind' boven had geschreven was het oké geweest?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:55 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Alleen als hij zei dat hij die agent een klootzak vindt (dus ipv bent)
Ik neem aan dat dat acab iets is dat uit de VS is komen overwaaien. Waar de cobs idd soms gewoon bastards, lees klootzakken, zijn.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:54 schreef RAVW het volgende:
Man beledigt politie met shirt
LEEUWARDEN - Een 38-jarige man uit Leeuwarden is woensdag door de politie aangehouden voor het dragen van een beledigend T-shirt.
De man kwam een politiebureau binnen om even een praatje te maken en droeg een T-shirt met daarop de afkorting 'ACAB'.
Op de vraag van een agent waarom de man het T-shirt droeg antwoordde hij: ''All Cops Are Bastards'' (Alle agenten zijn klootzakken).
De man moet zich binnenkort voor de rechter verantwoorden, aldus de politie donderdag.
Bron:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)litie-met-shirt.html
LOL beetje sarcastische humor is ook al weer verboden geloof ik
Ach volgende keer maar eens een T shirt dragen met ACAB ( made in HvH )
En dan even op de Coolsingel gaan lopen
maar vind het wel wat overdreven om die man gelijk voor het gerecht te gooien of de rechters niets anders te doen hebben.
Duidelijk een geval van provocatie , wie loopt er nu een buro binnen om te zeggen ACAB ?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:54 schreef RAVW het volgende:
Man beledigt politie met shirt
LEEUWARDEN - Een 38-jarige man uit Leeuwarden is woensdag door de politie aangehouden voor het dragen van een beledigend T-shirt.
De man kwam een politiebureau binnen om even een praatje te maken en droeg een T-shirt met daarop de afkorting 'ACAB'.
Op de vraag van een agent waarom de man het T-shirt droeg antwoordde hij: ''All Cops Are Bastards'' (Alle agenten zijn klootzakken).
De man moet zich binnenkort voor de rechter verantwoorden, aldus de politie donderdag.
Bron:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)litie-met-shirt.html
maar vind het wel wat overdreven om die man gelijk voor het gerecht te gooien of de rechters niets anders te doen hebben.
Zijn er dan regels wat er op een shirt mag staan? En laten we eerlijk zijn aan de smeris is mijn persoonlijke ervaring heb je niet zo veel meer.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:00 schreef H-blast het volgende:
Het mag niet, en toch doe je het? Moeilijk he, je aan de regels houden.. tsjonge jonge.
Ja, wss wel...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:28 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dus als die man er 'ik vind' boven had geschreven was het oké geweest?
artikel uit 2007quote:De politierechter vond echter dat het woord 'homo' geen beledigend karakter heeft en sprak de Utrechter vrij.
Wat de uitspraak ook wordt, wat die man deed was té gewaagd.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 02:49 schreef paddy het volgende:
http://www.ad.nl/utrecht/article1807503.ece?pageNavType=all
[..]
artikel uit 2007
Ben benieuwd, maar denk dat dit met een sisser af gaat lopen.
Ja volgens mij wel. Zit heel raar in elkaar.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 04:44 schreef Triggershot het volgende:
Ik vind u een klootzak mag dan weer wel?
Dat zou dan weer vallen onder vrijheid van meningsuiting, maar ja als je op de bon gaat omdat de agent zich beledigd voelt is het wel jouw woord tegen de zijne.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 05:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel. Zit heel raar in elkaar.
Moet je het eigenlijk voor de lol opnemen en het dan zeggen. Maar idd, als hij zich beledigd voelt is het pecht voor je, maar da's met alles bij de politie.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 05:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat zou dan weer vallen onder vrijheid van meningsuiting, maar ja als je op de bon gaat omdat de agent zich beledigd voelt is het wel jouw woord tegen de zijne.
Als ze hem van straat geplukt hadden misschien, maar dit sneue type kwam 'het politiebureau binnen om even een praatje te maken'. Ze hadden hem beter gewoon recht in zijn gezicht kunnen uitlachen om zo'n zielig vertoon van aandachttrekkerij. Dan ben je toch een stumperd als je zoiets bedenkt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 05:28 schreef Megumi het volgende:
De politie zou er beter aan doen met boeven pakken i.p.v kijken wat voor kleding mensen aan hebben
Allemaal onzin over dat "ik vind" of "je bent".quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 05:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel. Zit heel raar in elkaar.
Alsof die er wat aan kunnen doen dat hun zoon/broer/vader zo'n kinderachtige kneus is.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:35 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Lekker zijn moeder/ zusje/ dochter laten liggen als ze zwaargewond/ verkacht op straat ligt.
Ze mogen hem ook even een kwartiertje langer laten liggen als hij net overhoop gestoken is, is ook goed. Maar familie doet meer pijn.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Alsof die er wat aan kunnen doen dat hun zoon/broer/vader zo'n kinderachtige kneus is.
Dus als jij iets uitvreet, dan is het goed als jouw moeder/zusje/kind daarom extra pijn lijdt?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:54 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ze mogen hem ook even een kwartiertje langer laten liggen als hij net overhoop gestoken is, is ook goed. Maar familie doet meer pijn.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:54 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ze mogen hem ook even een kwartiertje langer laten liggen als hij net overhoop gestoken is, is ook goed. Maar familie doet meer pijn.
Slachtoffer?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:56 schreef Monidique het volgende:
Goh, mensen met een geweldsmonopolie en vergaande macht boven het slachtoffer die zich beledigd voelen. Je wordt niet voor niets agent, hè?
Gewoon veel rattengif rondstrooien , dan ben je ook gelijk van die andere knaagdieren af.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:35 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Lekker zijn moeder/ zusje/ dochter laten liggen als ze zwaargewond/ verkacht op straat ligt.
Met "mijn broer vindt u een klootzak" zit je altijd goed.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 04:44 schreef Triggershot het volgende:
Ik vind u een klootzak mag dan weer wel?
Je mag ook geen 'bastard' tegen een agent zeggen. Gewoon belediging en terecht vervolgd.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:54 schreef RAVW het volgende:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Met "mijn broer vindt u een klootzak" zit je altijd goed.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Met "mijn broer vindt u een klootzak" zit je altijd goed.
Omdat de politie (weinig) doet waar ze voor betaald wordt , wil nog niet zeggen dat ze ineens op de heilige stoel zitten.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:55 schreef McKillem het volgende:
Het is dan ook te treist voor woorden met zulke leuzen rond te lopen.
Acab maar wel de politie bellen als iemand je op je bek rost bedreigt of er ingebroken word.
Want jij bent politie-medewerker? Anders slaat die vergelijking de plank (weer eens) volledig mis.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:05 schreef kitao het volgende:
[..]
Omdat de politie (weinig) doet waar ze voor betaald wordt , wil nog niet zeggen dat ze ineens op de heilige stoel zitten.
Ik ben hier ook al regelmatig uitgescholden en er staat nog niet één van die hufters voor de het gerecht.
Die geweldsmonopolie van je klopt niet helemaal Volgens mij mag een dader eerder geweld gebruiken dan de politie volgens onze wet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:56 schreef Monidique het volgende:
Goh, mensen met een geweldsmonopolie en vergaande macht boven het slachtoffer die zich beledigd voelen. Je wordt niet voor niets agent, hè?
De politie? Ik denk dat je de overheid en de rechterlijke macht bedoeld.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:05 schreef kitao het volgende:
[..]
Omdat de politie (weinig) doet waar ze voor betaald wordt , wil nog niet zeggen dat ze ineens op de heilige stoel zitten.
Ik ben hier ook al regelmatig uitgescholden en er staat nog niet één van die hufters voor de het gerecht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |