snel gemaakte shit als battlefield verkopen voor 1200 punten, dat is stelen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Shadow Complex
Maar je krijgt geen Achievements en je moet hem in 1 keer helemaal doorspelen.
En het is pikken
Aan Battlefield 1943 hebben ze volgens mij een behoorlijke tijd gewerkt? Lijkt me wel die 15 euro waard!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:52 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
snel gemaakte shit als battlefield verkopen voor 1200 punten, dat is stelen.
hoe doe je dat dan met die demo? ga m sowieso niet in 1 keer doorspelen, doe je iets van 6 uur over?
Gebruik google profiteur...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:52 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
snel gemaakte shit als battlefield verkopen voor 1200 punten, dat is stelen.
hoe doe je dat dan met die demo? ga m sowieso niet in 1 keer doorspelen, doe je iets van 6 uur over?
ze maken zelf die fout erinquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:55 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Gebruik google profiteur...
het is echt na een half uur al niet leuk meer.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Aan Battlefield 1943 hebben ze volgens mij een behoorlijke tijd gewerkt? Lijkt me wel die 15 euro waard!
Ik weet ook niet of MS je er om kan bannen later? Er staat me nog iets bij dat mensen ook misbruik hadden gemaakt van iets in een game ofzo en toen werden die gebanned.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:04 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ze maken zelf die fout erindemo is sowieso te kort.
Ik hoop het...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of MS je er om kan bannen later? Er staat me nog iets bij dat mensen ook misbruik hadden gemaakt van iets in een game ofzo en toen werden die gebanned.
True,quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:04 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
het is echt na een half uur al niet leuk meer.
beetje flauw. maak dan een update waarin het onmogelijk gemaakt wordt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of MS je er om kan bannen later? Er staat me nog iets bij dat mensen ook misbruik hadden gemaakt van iets in een game ofzo en toen werden die gebanned.
Ik weet niet waneer ik er ben maar anders stuur ik je wel een invite!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:25 schreef CraniuM het volgende:
[..]
True,
maar aQuila360 morgen dan merc2 doen dan
Nice, welke?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:21 schreef lkb9000 het volgende:
Krijg zomaar een gratis gamerpicture voor een achievement
Mij boeit het niet echt, wil zelf wat achievements halen als het kan als je gewoon wat gaat rond klotenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik weet niet waneer ik er ben maar anders stuur ik je wel een invite!
Wel gewoon beetje rond klote en geen missie's toch?
quote:Facebook and Twitter on Xbox LIVE will be free to Gold members, with a free trial period also available for Silver members. Facebook and Twitter on Xbox LIVE will offer a truly one-of-a-kind social experience, completely optimized for the TV and seamlessly integrated onto your console. Add to that exclusive access to Last.fm, Netflix instant streaming, demos, trailers and discounts, plus the best multiplayer gaming network on the planet, and we’re confident Xbox LIVE Gold memberships is hands-down the best value in home entertainment. We’re committed to adding new features and value for our Gold members, and will continue to do so.
lekker boeiend allemaal weer , daar heb ik toch een pc voorquote:
Speel de Beta nu op de pc, opzich wel een aardige game maar verveelt snel en het "snipen" werkt nog niet helemaal goed imo.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Section 8, welke nog uit moet komen, bij Zavvi voor nog geen 20 euro:
http://www.zavvi.co.uk/zavvi/10041613.product
Trailer: http://xbox360.ign.com/do(...)tour_spc_031009.html
Een overduidelijke HALO kloon, maar leuk voor de fans denk ik?
Rondkloten in Merc 2quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik weet niet waneer ik er ben maar anders stuur ik je wel een invite!
Wel gewoon beetje rond klote en geen missie's toch?
20 euro kan je beter stoppen in een goed spel dat nog uitkomt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Section 8, welke nog uit moet komen, bij Zavvi voor nog geen 20 euro:
http://www.zavvi.co.uk/zavvi/10041613.product
Trailer: http://xbox360.ign.com/do(...)tour_spc_031009.html
Een overduidelijke HALO kloon, maar leuk voor de fans denk ik?
quote:Mijn tijd is te kostbaar voor 'middelmatigheid' ©Strolie75
Als ze het goed integreren kan het best leuk zijn voor de Facebook/Twitter verslaafden onder ons denk ikquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:50 schreef DJ_ het volgende:
[..]
lekker boeiend allemaal weer , daar heb ik toch een pc voor
quote:Hey, thanks. I've been swamped lately but when I get time I will always find ways to put out a few ninja shots of the game as I go through career mode. We're submitting to cert today so now everyone at Turn 10 is more about playing through the game and enjoying our labor of love. Fingers crossed!
Deal of the Week (wel in Japan, maar zal niet veel verschillen denk ik zo)quote:August 31st - Penny Arcade Episode 2 for 800 points
September 7th - Puzzle Quest: Challenge of the Warlords for 400 points
September 14th - Lode Runner for 800 points
September 21st - Pinball FX for 400 points
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |