quote:
UCHE UCHE UCHEquote:
Neuken?quote:
Wij hebben FOK Kwaliteitsusers bescherming gekregenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:35 schreef woutabest het volgende:
Wat doet iedereen in dit topic? Wegwezen, straks krijgen jullie het ook!
Ik heb het al momenteelquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:35 schreef woutabest het volgende:
Wat doet iedereen in dit topic? Wegwezen, straks krijgen jullie het ook!
Fucking hell, yeah!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:37 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Wij hebben FOK Kwaliteitsusers bescherming gekregen
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:43 schreef Paul het volgende:
Ik ben ook al een tijdje verkouden
Heb ik
a) aids
b) Mex. griep
c) gewoon verkouden
Ik begint al nat te worden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:45 schreef nattermann het volgende:
Hallo,
krijg ik nu ook de mexicaanse griep, omdat ik in dit topic gekeken heb en moest hoesten?
groetjes,
een onzekere kreeft.
Geen spierpijn. Geen koude/warme rillingen. Geen koorts. Als ik griep heb, weet ik dat, want ik ga bij 1,5 graad verhoging al hallucineren.Dat is overigens best freaky, maar dat is dus een ander verhaal.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:42 schreef Meddo het volgende:
Waarom denk je dat je verkouden bent en geen mexicaanse griep hebt?
Het begint met air. En eindigt op co. Of ben je zo arm dat je niet weet wat dat is.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:45 schreef Meddo het volgende:
Verkouden in de ZOMER![]()
![]()
Zulke zwakke untermenschen moeten we in Nederland niet hebben
Jij snapt nog niet dat dát een fabeltje is? Volgens mij vreet jij teveel ijs.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:58 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Het begint met air. En eindigt op co. Of ben je zo arm dat je niet weet wat dat is.
Is geen fabel hoor.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:59 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Jij snapt nog niet dat dát een fabeltje is? Volgens mij vreet jij teveel ijs.
Is een fabel. Het geeft geen verkoudheid het geeft bactieren en schimmels.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:01 schreef woutabest het volgende:
[..]
Is geen fabel hoor.
En TS heeft een tumor.
Door de temperatuurklap tussen binnen buiten moeten je hersenen zich aanpassen, waardoor je immuunsysteem op een laag pitje gaat. In die korte tijd kan het Rhinovirus zich vermenigvuldigen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:59 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Jij snapt nog niet dat dát een fabeltje is? Volgens mij vreet jij teveel ijs.
Niet dus. Het is een half fabel/feit. Je wordt er ziek van. Maar door schimmels en bactieren en niet "zomaar".quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:03 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Door de temperatuurklap tussen binnen buiten moeten je hersenen zich aanpassen, waardoor je immuunsysteem op een laag pitje gaat. In die korte tijd kan het Rhinovirus zich vermenigvuldigen.
Dus jij hebt deze link ook gelezen. Let vooral even op deze alinea:quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:05 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Niet dus. Het is een half fabel/feit. Je wordt er ziek van. Maar door schimmels en bactieren en niet "zomaar".
Niemand die het heeft over 'zomaar'.quote:De verkoudheid die door de airco veroorzaakt wordt komt volgens KNO-arts Hendrik Verschuur van Medische Centrum Haaglanden, door de ‘klap’ van een te snelle afkoeling. Hierdoor kan het rhinovirus zich snel vermeerderen. De overgang van buiten naar binnen is dan te groot. Een verschil van meer dan vier à zes graden kan ons lichaam niet goed opvangen.
Het is een fabeltje. Het zijn de bactieren en ziektekiemen die ophopen in de airco en die in je gezichtsveld blazen. Een airco reinigt niet zichzelf.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:07 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Dus jij hebt deze link ook gelezen. Let vooral even op deze alinea:
[..]
Niemand die het heeft over 'zomaar'.
Dan ben je nog steeds ziek vanwege de airco.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:13 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Het is een fabeltje. Het zijn de bactieren en ziektekiemen die ophopen in de airco en die in je gezichtsveld blazen. Een airco reinigt niet zichzelf.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:15 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Dan ben je nog steeds ziek vanwege de airco.
Dat dusquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:21 schreef nightfall het volgende:
mexicaanse griep is zwaar gehyped en overrated.
Totdat...het opeens.. het gaat muteren..!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:21 schreef nightfall het volgende:
mexicaanse griep is zwaar gehyped en overrated.
dat doet griep altijd, en die "mexicaanse" is daar een(lichte desalniettemin bejaarde en lichaamlijke zeer zwakke dodende) vorm vanquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:23 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Totdat...het opeens.. het gaat muteren..!
Uiteraard. Maar het kan nog gaan gebeuren. In dat geval pak ik elke lekkere zuster die op mijn pad komt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:27 schreef nightfall het volgende:
[..]
dat doet griep altijd, en die "mexicaanse" is daar een(lichte desalniettemin bejaarde en lichaamlijke zeer zwakke dodende) vorm van
Kuch meer.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:33 schreef zhe-devilll het volgende:
Als je kucht in een winkel kijken ze al benauwd naar je...pfffffffff
Kassa leegquote:
Ik liep vandaag in de c1000 en ik moest niezen. Dan is het wel leuk om toch even met zo'n snottermuil te zeggen dat men nu allemaal Mexicaanse griep heeft/quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:33 schreef zhe-devilll het volgende:
Als je kucht in een winkel kijken ze al benauwd naar je...pfffffffff
Hoe meer hoe beter. Wil je ook even kuchen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:50 schreef Heider00sje het volgende:
Dan kan ik je hand schudden, ik ben ook verkouden
Ik heb wel een gezwel, maar of dat kanker is. Als ik erg opgewonden raak, dan begint het gezwel ook te groeien.quote:
quote:
is it down there?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:08 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik heb wel een gezwel, maar of dat kanker is. Als ik erg opgewonden raak, dan begint het gezwel ook te groeien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |