In dit geval was ik hetquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:30 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vraag me dan altijd af wie het nou nodig vond om tijd en moeite in het maken van zo'n plaatje te steken
De eerste is in Excel gemaakt, de tweede in Word. En ik moest ook nog opzoeken hoe het werktequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Echt???hoe doe je dat zo snel dan??
slaapsequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:45 schreef TradeMarkie het volgende:
Net terug van een bruiloft
morgen om 8.15 in de stoel bij de kapper en om 9.00 oud papier ophalen, dus ik ben slapen
lol, slaap lekkerquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heb toch nog een diagrammetje weten te verzinnen, al vind ik deze minder sterk:
[ afbeelding ]
En ik ga ook naar bed
Niet echt hč?quote:
Eigenlijk niet, het zou een relaxweekend worden. Straks boodschappen doen en verder zien we wel. Ik wil nog wel wat dingen opruimen/schoonmaken.quote:Nog leuke plannen voor dit weekend verder?
Het is hier nu een beetje fris, maar wel droog en klein beetje zon. Ik vind het wel lekker eigenlijk, dat hele warme weer hoeft van mij niet meer. Ben ik wel klaar mee. Maar gezellig!!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:02 schreef LadyBlack het volgende:
Het hangt een beetje van het weer af, maar vrienden van mij met een klein kindje gaan dit weekend ook naar Noorderzon. Kan dus vandaag of morgen zijn, maar dan ga ik er in elk geval ook even heen![]()
En verder ga ik een beetje voorbereidingen treffen voor de thuiskomst van mn vriendje vanavond
Ik dacht altijd dat het jan, pier, tjoris en corneel warenquote:
PS!quote:
Geen ideequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoe is de kamer/kamergenote
Het is de bedoeling dat ik ga studerenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:11 schreef Neleos het volgende:
Ik heb het allemaal niet echt gevolgd, maar wat doe je precies in Amerika?
Toch niet in Losey Street?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Geen ideeIk zit nog tot woensdag in een B&B (superschattig, oud Victoriaans huis, volgestouwd met kitch en superaardige eigenaren)(minder is dat papa morgen weggaat en ik dan tot woensdag als ik knox in mag alleen in galesburg zit)
Het dorp is verder geen knip voor de neus waardheb nog geen drogist kunnen ontdekken maar wel twee winkels met bruidskelding (jah. zegt wel wat he
)
Zodadelijk ontbijten en dan gaan we wat bagage wel al op knox droppen, mijn kamer zien en spullen kopen. Mijn kamergenote zelf komt pas over een week. Hoe hang het hier?
Hoop dat de kamer en de genote is iets, en hier is niks bijzonders zoals gewonlijkquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Geen ideeIk zit nog tot woensdag in een B&B (superschattig, oud Victoriaans huis, volgestouwd met kitch en superaardige eigenaren)(minder is dat papa morgen weggaat en ik dan tot woensdag als ik knox in mag alleen in galesburg zit)
Het dorp is verder geen knip voor de neus waardheb nog geen drogist kunnen ontdekken maar wel twee winkels met bruidskelding (jah. zegt wel wat he
)
Zodadelijk ontbijten en dan gaan we wat bagage wel al op knox droppen, mijn kamer zien en spullen kopen. Mijn kamergenote zelf komt pas over een week. Hoe hang het hier?
Cool.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat ik ga studeren
In losey street, jaquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Toch niet in Losey Street?
Ik hoop dat je kamer en je "House" je gaat bevallen.
En wat ga je vervolgens tot woensdag doen? De stad/omgeving verkennen?
Uhm, de bedoeling is een hele studiequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:22 schreef Neleos het volgende:
[..]
Cool.De hele studie? Of een half jaar ofzo?
Die tekst heb ik ook gevonden, maar Pier en Tjoris vind ik stomme namen. Heb dus besloten er de net iets minder stomme namen Piet en Joris van te makenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het jan, pier, tjoris en corneel waren
Dat is heel erg netjes.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
In losey street, jaMet waterbedden en een meneer die ons van het station komt halen zonder dat we er om gevraagd hadden
quote:De hele studie
Zozo. Da's niet niks.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
In losey street, jaMet waterbedden en een meneer die ons van het station komt halen zonder dat we er om gevraagd hadden
[..]
Uhm, de bedoeling is een hele studie
Dat was het ook, maar is enigszins verbasterd laterquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het jan, pier, tjoris en corneel waren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |