Oh, ik hoorde Beau vanochtend al op de radio over een programma praten jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:37 schreef mstx het volgende:
Ik heb het 5 minuten uitgehouden, nu heb ik koppijn. Niet alleen van de camera, flitsende beelden en het hoofd van Beau maar ook van die kansloze "grappen" tussendoor.
Veronica.quote:
Vandaag nieuw seizoen begonnenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:58 schreef qwertymafkees het volgende:
TG zijn herhalingen, oude troep![]()
![]()
topgearquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:01 schreef NRaider het volgende:
Niet iedereen kent die afkortingen van al die tv-programma's.
Wat is TG?
Liever herhalingen dan CQC.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:58 schreef qwertymafkees het volgende:
TG zijn herhalingen, oude troep![]()
![]()
Stoer dat je het allemaal al gezien hebt op de BBCquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:01 schreef qwertymafkees het volgende:
Herhalingen van de BBC ja. Allang gezien
![]()
![]()
Extra klacht: jouw reactie![]()
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:44 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik kijk nu maar naar Wim Helsen.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:35 schreef padlarf het volgende:
Zo'n nieuw programma wil ik best een kansje geven hoor, maar, HOU DIE GODVERGETEN CAMERA STIL!!!!!!!![]()
Caiga Quien Caigaquote:
Respect! heb je het nog lang volgehouden. Na 2 minuten had ik het al gehad met die cameraquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:37 schreef mstx het volgende:
Ik heb het 5 minuten uitgehouden, nu heb ik koppijn. Niet alleen van de camera, flitsende beelden en het hoofd van Beau maar ook van die kansloze "grappen" tussendoor.
Ik denk dat Command & Conquer verheffender is dan CQC.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 03:59 schreef Siniti het volgende:
Ik las C&C ofwel Command & Conquer. Ik was al verbaasd, omdat een klacht over Command & Conquer altijd onterecht is.
Wil ik ook wel eens weten jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:52 schreef Dragorius het volgende:
Maar wat is het nou voor programma? Ik weet dat ik me vooral aan de reclame ervoor heb geergerd zoals een zonnebril glas over mijn beeldscherm etc.
CQC moet zogenaamd het nieuws op de korrel nemen.quote:
Soort van Geenstijl dus, maar dan bagger(der)quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 04:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
CQC moet zogenaamd het nieuws op de korrel nemen.
Dan vond ik The Daily Show en Freitag Nacht News 1000x beter dan wat Park Lane TV heeft uitgespuugd.
Juistem.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 04:38 schreef Drinky het volgende:
[..]
Soort van Geenstijl dus, maar dan bagger(der)?
Wat videoshoppen ze dan? vliegende dildo's beetje dat niveau? omgquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 05:25 schreef Biels het volgende:
Te slecht voor woorden idd. Ik stierf een beetje van binnen toen ik de 1e videoshop zag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |