Waarom in vredesnaam moest je daarom lachen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:42 schreef Smart_ass het volgende:
Hihi, ik las een stukje in de nrc next waar ik best hard om moest lachen. Het was iets van deze strekking:
"Mijn zoontje van 8 jaar wil graag alleen naar Zuid-Frankrijk. Ik houd het maar uit de media."![]()
bierquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:42 schreef jordeeeh het volgende:
Grote patat joppie
Frikadel speciaal
Kipcorn
Fuck yeah.
Ben jij nou dè jordeeeh die eens gepermband was of vergis ik me nu?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:42 schreef jordeeeh het volgende:
Grote patat joppie
Frikadel speciaal
Kipcorn
Fuck yeah.
Bier heb ik al op tijdens t werk, en zometeen weer ofcquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:44 schreef d_b01 het volgende:
[..]
bier![]()
hoe gaat het tussen jou en de boswachtert???
Je vergist je niet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:45 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ben jij nou dè jordeeeh die eens gepermband was of vergis ik me nu?![]()
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:45 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Bier heb ik al op tijdens t werk, en zometeen weer ofc
Wat zou er tussen mij en bossie zijn dan?
Heb je dat hele nieuws om dat 13-jarige onwetende meisje dat alleen de wereld over wil zeilen gemist?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waarom in vredesnaam moest je daarom lachen?
Misschien omdat het grappig isquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waarom in vredesnaam moest je daarom lachen?
Goede humor dan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Misschien omdat het grappig is?
wtfquote:
Dank.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:49 schreef Marurk het volgende:
[..]
Welkom terug dan.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen, of wil ik dat niet weten.
heb je ook gestemd???quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:52 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
wtf
[..]
Dank.
Gewoon, m'n spierballen laten zien.
Oke, neuken?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:56 schreef Breathtaking het volgende:
En bij deze, m'n bed zonder dekbedovertrek want die heb ik net gewassen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je houd wel van wit, of nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:56 schreef Breathtaking het volgende:
En bij deze, m'n bed zonder dekbedovertrek want die heb ik net gewassen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |