Fucking hell Hans, fijne plaat is dat!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:31 schreef -Hans- het volgende:
Kevin, is er ruimte voor Modest Mouse - Dashboard
Hoe weet je dat het niet goed gaat? Je verliest van Vitesse. Kolere. Zelfs Jong Vitesse wint van Vitesse!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:38 schreef -Hans- het volgende:
Sterkte Timo... straks toch maar even studio sport checken.
Zeer zeker fijn, maar helaas alleen maar een paar keer gedraaid tijdens MYA en 3voor12. Clip is ook wel de moeite waard om een keer te checken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Fucking hell Hans, fijne plaat is dat!
Nou inderdaad zeg en ik maar denken dat Roda het lek wel boven had. Neit bestquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het niet goed gaat? Je verliest van Vitesse. Kolere. Zelfs Jong Vitesse wint van Vitesse!
Met ''ons'' Groningen gaat het ook nait te best en ze hebben nog steeds geen opvolger voor Marcus Bergquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou inderdaad zeg en ik maar denken dat Roda het lek wel boven had. Neit best.
Dramatisch slecht inderdaad en die spits gaat er ook niet komen, vrees ik. Ze vliegen wat af (Nijland en Veldmate) maar tot op heden weinig succesvolquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:46 schreef themauster het volgende:
[..]
Met ''ons'' Groningen gaat het ook nait te best en ze hebben nog steeds geen opvolger voor Marcus Berg
Achja die snoepreisjes van die 2 laten we daar maar over ophouden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dramatisch slecht inderdaad en die spits gaat er ook niet komen, vrees ik. Ze vliegen wat af (Nijland en Veldmate) maar tot op heden weinig succesvol.
Persoonlijk vind ik Jans nog wel top, maar niet altijd qua wisselbeleidquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:52 schreef themauster het volgende:
Achja die snoepreisjes van die 2 laten we daar maar over ophouden.
mijn persoonlijke mening is dat ze Ron Jans ook maar eens moeten vervangen het is tijd voor een nieuwe trainer met nieuwe ideen
Ik stond vooraan tijdens hun optreden op Pinkpop. Ik vond het 'Mnaw'.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:53 schreef Derek010 het volgende:
The Kooks![]()
Ze draaien gewoon alleen maar fijne platen
val meestal zo rond 1 uur in slaap, kijken of ik het redquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:55 schreef 3FMaster het volgende:
De techniek is kapot. Toch maar nog even straks Giel kijken..
gisteravond na 00:00 uur had hij het er even over, alleen jammer dat het puur op nederland gericht is qua muziek.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:53 schreef Sersjee het volgende:
Heb dit nieuws nog niet voorbij zien komen hier. Klinkt goed!
Voicst is oke, maar dit nummer vind toch niet zo prettig.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:04 schreef cosmick het volgende:
VOICST!
Morgen in Enschede. Ga ik mooi kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |