En waarom zou dit dan moeten (technisch gezien), want dat weet ik dus niet...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:33 schreef Penisbaard het volgende:
Kan je dat zelf niet verzinnen dan?!?! Moeten ze je dan echt alles vertellen?!?!
omdat je router.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:38 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
En waarom zou dit dan moeten (technisch gezien), want dat weet ik dus niet...
sherlock.quote:
Kan wel in pakket zitten.quote:
Ik verwachtte een stom plaatje:quote:
omdat dat moet, wie geeft een fuck om de waarom?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:41 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Maar terugkomend op mijn vraag. Waarom moet je je modem opnieuw starten als de snelheid door Ziggo is opgevoerd?
Je kan ook mailen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:45 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Welles je moet 0900 nummer draaien
ziggo helpdeskquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:54 schreef Afwazig het volgende:
Op de Helpdesk van Ziggo zullen ze wel denken:
[ afbeelding ]
Kutuser
Een data limiet? Dan zou ik acuut naar een andere provider switchen!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:11 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ach ja. Dat verschijnsel kennen ze in België ook: "We gaan je downstream upgraden. Van maximaal 20 naar maximaal 25 Mbit. Ja. leuk. Daar merk je lekker veel van. Je zit alleen wat sneller aan je limiet, want die is nog steeds tenenkrommend laag.
zucht.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:13 schreef Orealo het volgende:
[..]
Een data limiet? Dan zou ik acuut naar een andere provider switchen!
Uh... ik?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:50 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
omdat dat moet, wie geeft een fuck om de waarom?
In België hebben ze bijna allemaal datalimieten. Heb je een 25Mbit abo'tje mag je maar 60 Gig per maand downloadenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:13 schreef Orealo het volgende:
[..]
Een data limiet? Dan zou ik acuut naar een andere provider switchen!
wat een paupers!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:27 schreef fathank het volgende:
[..]
In België hebben ze bijna allemaal datalimieten. Heb je een 25Mbit abo'tje mag je maar 60 Gig per maand downloaden.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:58 schreef o.us het volgende:
Ik download alles en super snel met mijnIk fantaseer regelmatig over een 200Mbit sattelliet want ik ben een pauper.Niet-paupers kunnen namelijk wel spellen.
Ik zit bij een Belgische provider zonder datalimiet, voor een goede prijs (30 euro)quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:27 schreef fathank het volgende:
[..]
In België hebben ze bijna allemaal datalimieten. Heb je een 25Mbit abo'tje mag je maar 60 Gig per maand downloaden.
15 Mbit abo met 25 gig datalimiet.
Da's niet de Helpdesk van Ziggo, die zit hier:quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:54 schreef Afwazig het volgende:
Op de Helpdesk van Ziggo zullen ze wel denken:
[ afbeelding ]
Kutuser
Tijd dat die telecommaffia in België hard aangepakt wordt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:11 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ach ja. Dat verschijnsel kennen ze in België ook: "We gaan je downstream upgraden. Van maximaal 20 naar maximaal 25 Mbit. Ja. leuk. Daar merk je lekker veel van. Je zit alleen wat sneller aan je limiet, want die is nog steeds tenenkrommend laag.
De snelheid waar een modem toegang toe heeft wordt bepaald door een zogenaamde bootfile. Een bootfile is n klein bestandje met wat gegevens erin, o.a. welke snelheid je mag binnenhengelenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:38 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
En waarom zou dit dan moeten (technisch gezien), want dat weet ik dus niet...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |