én? was het leuk?? En heb je op of onder het zeiltje gezeten? (qua regen dan hè, dat jullie niet denken dat ik denk.... enzo...quote:
Gert zit daar nog ergens in het weiland op zijn plastic geruite kleedje, maar ik benquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
én? was het leuk?? En heb je op of onder het zeiltje gezeten? (qua regen dan hè, dat jullie niet denken dat ik denk.... enzo...
Ik heb ook een plastic geruit kleed (voor de picknick) maar het plastic zit aan de onderkant het geruite gedeelte is zacht al een plaid.. En nu zit Gert daar in zijn uppiequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Gert zit daar nog ergens in het weiland op zijn plastic geruite kleedje, maar ik ben
naar huis gegaan...
was niks an
Best leuk, alleen picnic'en, als je je mandje maar goed vultquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Gert zit daar nog ergens in het weiland op zijn plastic geruite kleedje, maar ik ben
naar huis gegaan...
was niks an
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Best leuk, alleen picnic'en, als je je mandje maar goed vult
[ afbeelding ]
Ze is op op te eten . . .quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:39 schreef remlof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze heeft wel grote voeten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:39 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Sjesus ja die tenenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft wel grote voeten.![]()
Ik ga mijn calzone della casa verorberen heerlijk dat thuisbezorgen, smakelijk allemaal.
Willen we dat wetenquote:
Ben je geslaagd, ja ja ja?quote:
Duh, anders blijft ze niet staan als je haar uitklaptquote:
Buon apettito.quote:Ik ga mijn calzone della casa verorberen heerlijk dat thuisbezorgen, smakelijk allemaal.![]()
Nee joh dat was niet vandaag.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je geslaagd, ja ja ja?
Oh ja, eerst eten. Ik ben ook veel te nieuwsgierig.
Nou inderdaad, het is pikdonker en de eerste harde regendruppels sloegen al tegen het raam. Zit jij er middenin?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou Disana, zet je schrap, noodweer is coming your way.
nou, eerst donker, keihard waaien en wat gerommel, en nu dan een hele flinke regenbui.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou inderdaad, het is pikdonker en de eerste harde regendruppels sloegen al tegen het raam. Zit jij er middenin?
Gelijk een vlek in de spreiquote:
Het wordt hier steeds erger inderdaad.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou, eerst donker, keihard waaien en wat gerommel, en nu dan een hele flinke regenbui.![]()
-edit- en het onweert nu, en heel dichtbij.![]()
Die arme Gert.
En anders maakt hij maar een mooi afdakje van die plastic plaid.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Het wordt hier steeds erger inderdaad.
Ja arme Gert, ik hoop dat hij al onderdak heeft kunnen vinden.
Heeeeeeeeee Renate hoe is ut ... Wat leuk !!quote:
Zumbaquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:10 schreef Bunker-Renate het volgende:
Met mij gaat ie goed.. heb een leuke zomer gehad. ben ben nu mezelf weer moed aan het inpraten om naar de sportschool te gaan na een zomer lang nietsdoen haha,
Nah vooruit, maar veel was het niet. Amper een donder gehoord en geen enkele harde knal.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wel iets meer dan een flits he?
Ik moet nog naar de AH
Heb je nog wat overgehouden aan dat bunker gedoe . Bedoel het niet finacieel maar in het dagelijks leven, zal wel niet was toch erg beperkt wat publiek betreftquote:
ja, m,n Bunker shirts en trui.. en veel foto's en filmpjes verder niet inderdaad.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je nog wat overgehouden aan dat bunker gedoe . Bedoel het niet finacieel maar in het dagelijks leven, zal wel niet was toch erg beperkt wat publiek betreft
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:15 schreef lies1958 het volgende:
zou fijn zijn als het hier in de omgeving ook ging regenen ivm de branden rondom schoorl.
Zonde hoor is een hele mooi omgeving als dat helemaal platbrand.
Oke kijk ik even op telegraaf.nlquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
volgens mij las ik dat ze het vuur onder controle hebben inmiddels
Ik werk momenteel bij V&D in La Place het restaurantje van ze qua studie nog even niets, ben zonnebloemer af sinds 2 maandenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:24 schreef Peter6000 het volgende:
Renaat, vrijwillig je nog steeds bij de Zonnebloem?
En heb je al plannen voor een opleiding/ betaalde baan?
Die zijn je te groot na een aantal zumba'squote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:19 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
ja, m,n Bunker shirts en trui.. en veel foto's en filmpjes verder niet inderdaad.
ik weet niet of het daar op staat, ik las het op fok, die volgen de live stream in een topic, Zeer grote bosbrand Schoorl (grip 3) #2quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:21 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Oke kijk ik even op telegraaf.nl
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zijn je te groot na een aantal zumba's
Een zoon van mijn collega is aankomend brandweerman. Hij belde zijn vader vanmiddag vanwegen die brand. Dat joch is nog geen 18. Ik wilde weg om 16:00 maar de avondman melde dat ie pas om 16:30 op het werk kon komen ipv 16:00. Dus ik bood me aan om een half uur langer te blijven. Maar dat hoefde niet.. Anders moest ie zijn zoon naar het gebied rijden dat had ie liever nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik weet niet of het daar op staat, ik las het op fok, die volgen de live stream in een topic, Zeer grote bosbrand Schoorl (grip 3) #2
Heftig! kan die man ook goed begrijpen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Een zoon van mijn collega is aankomend brandweerman. Hij belde zijn vader vanmiddag vanwegen die brand. Dat joch is nog geen 18. Ik wilde weg om 16:00 maar de avondman melde dat ie pas om 16:30 op het werk kon komen ipv 16:00. Dus ik bood me aan om een half uur langer te blijven. Maar dat hoefde niet.. Anders moest ie zijn zoon naar het gebied rijden dat had ie liever niet
Ja brandweerman zijn is heftig.. Mijn ex was er een (lang geleden).. Maar kan me voorstellen dat je je zoon ff liever thuis heb. Maar dat joch wilde erg graagquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:37 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Heftig! kan die man ook goed begrijpen.
Inderdaad hoe vaak lees of hoor je berichten over ontspoorde kids of dat ze teveel schijt aan alles hebben. En wat die zoon betreft, als het echt z'n roeping is dan zal hij dit soort dingen(helaas) wel vaker meemaken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja brandweerman zijn is heftig.. Mijn ex was er een (lang geleden).. Maar kan me voorstellen dat je je zoon ff liever thuis heb. Maar dat joch wilde erg graagTja tis een roeping maar hij is nog zo jong.. Maar ik heb er wel bewondering voor ook reddings brigade doen enz.. Je kan het slechter treffen als ouder
Nog geen 18, ik zou dat slecht trekken als moeder zijnde.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Een zoon van mijn collega is aankomend brandweerman. Hij belde zijn vader vanmiddag vanwegen die brand. Dat joch is nog geen 18. Ik wilde weg om 16:00 maar de avondman melde dat ie pas om 16:30 op het werk kon komen ipv 16:00. Dus ik bood me aan om een half uur langer te blijven. Maar dat hoefde niet.. Anders moest ie zijn zoon naar het gebied rijden dat had ie liever niet
Ja iid maar ik blijf het byzonder vinden, zo'n kid van 16/17 en dan al mensen uit zee vissen e.d. Huldequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:44 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Inderdaad hoe vaak lees of hoor je berichten over ontspoorde kids of dat ze teveel schijt aan alles hebben. En wat die zoon betreft, als het echt z'n roeping is dan zal hij dit soort dingen(helaas) wel vaker meemaken.
Hier nog een!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nog geen 18, ik zou dat slecht trekken als moeder zijnde.
Absoluut, petje af voor die gastenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja iid maar ik blijf het byzonder vinden, zo'n kid van 16/17 en dan al mensen uit zee vissen e.d. Hulde
Tja ... dat zijn de moedergevoelens.. Net zoals ie voor het eerst op zijn moter wegscheurd. Ik vind het prachtig als zo'n joch al weet wat ie wil .. En in mijn ogen al een held is ..quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Bakken uit de hemel hier... Echt met dikke bliksem.. Denk dat Schoorl snel is geblustquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:53 schreef Chanel5 het volgende:
Hier een miezerig buitje, hoop dat Schoorl een lekkere hoosbui krijgt, kunnen ze wel gebruiken...
Ben nu film kijken.
Gelukkig duurt dat hier nog heel lang.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja ... dat zijn de moedergevoelens.. Net zoals ie voor het eerst op zijn moter wegscheurd. Ik vind het prachtig als zo'n joch al weet wat ie wil .. En in mijn ogen al een held is ..
Morgen en de rest van de week weer zweten en zonnen .. God ik hou van Nederlandquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:56 schreef Bunker-Renate het volgende:
en al die wind het leek wel herfst vandaag...
Das toch leuk.. Afwachten welke kant ze opgaan.. Je kan er toch weinig aan doen. (nou ja sturen en hopen)quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Gelukkig duurt dat hier nog heel lang.
me too...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Morgen en de rest van de week weer zweten en zonnen .. God ik hou van Nederland
Ja echt he ?? Altijd gezeur om het weer maar ik zou toch de herfstdagen en de december (lichtjes kerst) niet willen missen en de dagen dat je in maart naar buiten loopt en beseft dat je je jas niet nodig hebt en een peukie rookt in het melkzonnetjequote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja echt he ?? Altijd gezeur om het weer maar ik zou toch de herfstdagen en de december (lichtjes kerst) niet willen missen en de dagen dat je in maart naar buiten loopt en beseft dat je je jas niet nodig hebt en een peukie rookt in het melkzonnetje
Ja ik denk dat we dat niet beseffen.. Als je in een zonovergoten land woont (geen vakantie) dan besef je pas hoe cool het is .. Herfst is prachtig qua kleuren en een pak sneeuw is ook super leuk .. Al is dat hier ook zeldzaam. Maar ik ga uit me plaat als het sneeuwtquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:05 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
En dat de blaadjes verkleuren in de herfst idd elk seizoen heeft z'n eigen mooie dingen*O*
Laters kom gerust buurtenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:08 schreef Bunker-Renate het volgende:
zo,luitjes, ik ga weer verder ik zeg: een fijne avond!
sneeuw is cool!! lekker wintersporten!!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik denk dat we dat niet beseffen.. Als je in een zonovergoten land woont (geen vakantie) dan besef je pas hoe cool het is .. Herfst is prachtig qua kleuren en een pak sneeuw is ook super leuk .. Al is dat hier ook zeldzaam. Maar ik ga uit me plaat als het sneeuwt
Knopje OFFquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:11 schreef Gert het volgende:
HoiZooo echt kankerweer hier nu! Maar mijn lieve date zit nu droog en ik zit in de trein (ook droog). En we hebben heerlijk gepicknickt in dat vondel ding! Twee druppels regen en 90 % zon. En elkaar.
(en twee flessen wijn
) Ben een beetje aan het typen en we zijn al in Leiden! Hoe doe je enter toets op debiele mobieltjes?
Tuurlijk, Gert komt uit een eiquote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tuurlijk, Gert komt uit een ei![]()
Nee die is de oorsprong en hebben we eindelijk een atwoord op het kip en EI gedoe.. GERT
![]()
Te laatquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:21 schreef Gert het volgende:
O kut we zijn nu pas in Leiden. En het zeikt hier! Soury hou eens op!
Wie is de volgende Fokster met wie je ga meeten?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:21 schreef Gert het volgende:
Heeej! Wat leuk! Dus jullie hebben het leuk gehad? Hier heeft het de hele avond onwijs ge-onweerd (Naja beetjequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:11 schreef Gert het volgende:
HoiZooo echt kankerweer hier nu! Maar mijn lieve date zit nu droog en ik zit in de trein (ook droog). En we hebben heerlijk gepicknickt in dat vondel ding! Twee druppels regen en 90 % zon. En elkaar.
(en twee flessen wijn
) Ben een beetje aan het typen en we zijn al in Leiden! Hoe doe je enter toets op debiele mobieltjes?
Ja hoe doe ik dat ?? Sorryquote:
Is het weer aan met Remlofquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heeej! Wat leuk! Dus jullie hebben het leuk gehad? Hier heeft het de hele avond onwijs ge-onweerd (Naja beetje) dus ik dacht al dat julie plannen in het water waren gevallen. Vanwege het slechte weer is het welkom thuis feestje afgelast, we hopen op je begriip
Wij hebben films gehuurd, en gaan zo lekker bankhangen!
Ik heb er velequote:
Woordje We.. Maar ik ga tv kijkenquote:
Er zijn meer mannen met wie het leuk bank hangen is hoorquote:
Dat kànkâhLeidenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:21 schreef Gert het volgende:
Ja ik gebruik het woordtje wij, Want ik ga met iemand film kijken. Dat maakt een "wij".quote:
Dus ik kan ook beter wat anders gaan doen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik gebruik het woordtje wij, Want ik ga met iemand film kijken. Dat maakt een "wij".
Ga JIJ lekker tv kijken!
MIsschien tot later Coos!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus ik kan ook beter wat anders gaan doen.
Eén die Nederlans ken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wie is de volgende Fokster met wie je ga meeten?
En dat heb ik bij mijn dochter die met alle geweld bij de politie wil. Begin dit jaar heeft ze het al geprobeert maar werd op het allerlaatste moment afgewezen met het advies het in januari weer te proberen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |