abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3901746
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 18:50 schreef golfer het volgende:
Ik zie in het aangehaalde artikel uit de openingspost weinig diepgang en vraag mij af waarom een uiting van anti-semitisme op een Pro-Palestinademonstratie als extreem links of rechts wordt afgedaan.
Bij mijn weten had die demonstratie niets te maken met rechts of links.
100% mee eens!

Dat is precies mijn mening.

GLG

I just love the G4 Dual Powermacs
pi_3901754
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 18:53 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:

[..]

Niet mee eens, dat beeld wordt niet enkel bepaald door een paar idioten met zulke vlaggen. Ik heb heel veel oudere vrouwen/mannen gezien met kinderen die 'gewoon' meeliepen.

die stel schreeuwlelijkerds met dergelijk vlaggenvertoon waren, hellaas, wel aanwezig maar vormde de minderheid.

GLG

Ja, maar doordat ze zo dominant aanwezig waren zullen veel mensen hun eigen vooroordelen bevestigd zien.
Ik heb nooit gezegd dat ze de meerderheid vormden, of zelfs maar een aardig deel, maar er is maar een klein contingent idioten voor nodig (Genua) om een hoop goedwillende mensen te overstemmen.
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
  zaterdag 20 april 2002 @ 18:56:41 #53
18315 mixologist
Aku soku sen!
pi_3901764
extreem rechts wordt niet getolereerd omdat het direct verwijst naar onze eigen historie, nl de 2e wereldoorlog.

extreem links wordt wel getolereerd omdat wij als nederlanders hier nooit 'slechte' ervaringen van 'dichtbij' hebben meegemaakt.

Veronderstel dat wij een dictator als Stalin of Mao hadden meegemaakt in de jaren 60 - 70.

Wedden dat extreem rechts hier dan wel getoleerd was?

Kennelijk zijn de nederlanders niet slim genoeg om te beredeneren dat politieke "geaardheid" 2 extreme vormen kent die beiden FOUT zijn.

En zie ook artikel in trouw, in rusland zijn ze geen haar beter want daar wordt extreem rechts wel getolereerd net zo als hier extreem links wordt getolereerd

[Dit bericht is gewijzigd door mixologist op 20-04-2002 18:59]

When a girl says "lets just be friends" what she really means is: "please fill in the gaps left by the guys I am currently fucking"
pi_3901771
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 18:53 schreef mixologist het volgende:

[..]

Het verschil is dat 1000 marokkaanse jongeren wel de boel kort en klein mogen slaan uit naam van een 'vredes' demonstratie.

50 á 100, en dan nog niet eens mensen die bij de demonstratie hoorden.
Mijn vriend moest naar zijn werk rond die tijdstip, hij komt er middenin en krijgt klap van de ME. Drie keer raden wat ie doet. Hij begint ook stenen te gooien . (Turk overigens ). M.a.w allemaal overdrijvingsfactoren. Één (of een klein groepje) begint, en dan krijg je het over en weer. Dan is het toch wel goed dat de hele demonstratie niet uit de hand is gelopen.
  zaterdag 20 april 2002 @ 18:57:33 #55
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_3901772
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 18:56 schreef mixologist het volgende:
extreem rechts wordt niet getolereerd omdat het direct verwijst naar onze eigen historie, nl de 2e wereldoorlog.

extreem links wordt wel getolereerd omdat wij als nederlanders hier nooit 'slechte' ervaringen van 'dichtbij' hebben meegemaakt.

Veronderstel dat wij een dictator als Stalin of Mao hadden meegemaakt in de jaren 60 - 70.

Wedden dat extreem rechts hier dan wel getoleerd was?

Kennelijk zijn de nederlanders niet slim genoeg om te beredeneren dat politieke "geaardheid" 2 extreme vormen kent die beiden FOUT zijn.

perfect omschrijven...

zie dat lelijke groene dwerg.... dat is nou eens een goede redenering

zaterdag 20 april 2002 @ 18:58:28 #56
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_3901776
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 18:57 schreef hicham het volgende:

[..]

50 á 100, en dan nog niet eens mensen die bij de demonstratie hoorden.
Mijn vriend moest naar zijn werk rond die tijdstip, hij komt er middenin en krijgt klap van de ME. Drie keer raden wat ie doet. Hij begint ook stenen te gooien . (Turk overigens ). M.a.w allemaal overdrijvingsfactoren. Één (of een klein groepje) begint, en dan krijg je het over en weer. Dan is het toch wel goed dat de hele demonstratie niet uit de hand is gelopen.

ik weet niet of dat in jou land normaal is, maar in mijn land gooien we geen stenen naar de ME, nu niet nooit niet
pi_3901782
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 18:58 schreef Frenkie het volgende:

[..]

ik weet niet of dat in jou land normaal is, maar in mijn land gooien we geen stenen naar de ME, nu niet nooit niet

Zeg dat nog eens als je zomaar een klap krijgt van de ME
pi_3901783
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 18:52 schreef Frenkie het volgende:

[..]

[..]

dat zijn R@b zijn bronnen, nu de jouwe..

tog beter gelezen dan jij

-zucht-

ik moet het geloof ik spellen voor jou :

ik zei dat ik weinig tegenstellingen aantrof in zijn artikel/stukje. M.a.w. ik zou graag meer tegenstellingen terug willen zien. Zodoende kan je wellicht de stelling "Extreem rechts mag minder dan extreem links" lanceren zonder dat je het al bij aanvang onderdompeld in een mening. Het wordt namelijk eenzijdig als je dat doet.

Maargoed zelfs dan staat die stelling op hele losse schroeven.

DAT is dus wat ik bedoel. damm...some people..

GLG

zaterdag 20 april 2002 @ 19:00:15 #59
572 Sniper
Gull Catcher
pi_3901793
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 18:56 schreef mixologist het volgende:

In Duitsland en Italie (paar weken geleden nog werd een onwelgevallige overheids medewerker door links rapaille geexecuteerd) kunnen ze wel over Extreem-Linkse Terreur meepraten.
  zaterdag 20 april 2002 @ 19:00:22 #60
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_3901796
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 18:59 schreef hicham het volgende:

[..]

Zeg dat nog eens als je zomaar een klap krijgt van de ME

en dus gooi je stenen... ben je hooligan ofzo.. mafkees..
pi_3901800
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 19:00 schreef Frenkie het volgende:

[..]

en dus gooi je stenen... ben je hooligan ofzo.. mafkees..

Hey sjonnie, waarom begin je over MIJ en MIJN land als ik het over een VRIEND heb en een TURK. Overigens zijn ajacieden en Feyenoorders nog veel erger. Achterlijke Nederlanders
  zaterdag 20 april 2002 @ 19:02:32 #62
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_3901806
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 19:01 schreef hicham het volgende:

[..]

Hey sjonnie, waarom begin je over MIJ en MIJN land als ik het over een VRIEND heb en een TURK. Overigens zijn ajacieden en Feyenoorders nog veel erger. Achterlijke Nederlanders

oke.. fijn dat wij nederlanders chterlijk zijn... ga nou maar weer buitenspelen..

Blijkbaar is het in jouw cultuur normaal op stenen richting de politie/ME te gooien...

pi_3901807
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 18:55 schreef SportsIllustrated het volgende:

[..]

Ja, maar doordat ze zo dominant aanwezig waren zullen veel mensen hun eigen vooroordelen bevestigd zien.

wellicht, maar zoals je zelf al aangeeft, vooroordelen.
quote:
Ik heb nooit gezegd dat ze de meerderheid vormden, of zelfs maar een aardig deel, maar er is maar een klein contingent idioten voor nodig (Genua) om een hoop goedwillende mensen te overstemmen.
Mja, daar ben ik het wel mee eens. Hangt ook erg af wat die 'minderheid' doen op zo'n demonstratie.

GLG

zaterdag 20 april 2002 @ 19:03:38 #64
18315 mixologist
Aku soku sen!
pi_3901810
quote:
In Duitsland en Italie (paar weken geleden nog werd een onwelgevallige overheids medewerker door links rapaille geexecuteerd) kunnen ze wel over Extreem-Linkse Terreur meepraten.
Ik hoop dat ze hier een les uit leren. Dat extremisme fout is (of je nou links/rechts/moslim/christen/voetbal) bent)
When a girl says "lets just be friends" what she really means is: "please fill in the gaps left by the guys I am currently fucking"
pi_3901812
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 19:02 schreef Frenkie het volgende:

[..]

oke.. fijn dat wij nederlanders chterlijk zijn... ga nou maar weer buitenspelen..

Blijkbaar is het in jouw cultuur normaal op stenen richting de politie/ME te gooien...

En Nederlanders breken het liefst een heel stadion af en rammen elkaar dood.
Dan heb ik liever een cultuur die stenen gooit op de ME, die steen komt toch niet door zo een schild heen
pi_3901816
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 19:02 schreef Frenkie het volgende:
Nederlanders hebben dat nog nooit gedaan he? Oh ja, nu schieten mij ineens 'extreem linkse' krakers-rellen te binnen, daar wilde de ME vroeger ook nog weleens hardhandig op ingaan met de wapenstok.
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
  zaterdag 20 april 2002 @ 19:04:25 #67
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_3901819
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 19:03 schreef hicham het volgende:

[..]

Dan heb ik liever een cultuur die stenen gooit op de ME, die steen komt toch niet door zo een schild heen

owkee, maar neem dan ookde consequenties..
pi_3901820
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 19:04 schreef Frenkie het volgende:

[..]

owkee, maar neem dan ookde consequenties..

welke consequenties
  zaterdag 20 april 2002 @ 19:10:37 #69
18315 mixologist
Aku soku sen!
pi_3901860
Of je nou een steent gooit of een stadion in de fik steekt het zijn beide vormen van GEWELD en geweld is fout in welke gradatie dan ook.

Klein geweld zoals het gooien van een steen is niet minder of meer erg dan "groot" geweld.

pi_3901872
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 19:10 schreef mixologist het volgende:
Of je nou een steent gooit of een stadion in de fik steekt het zijn beide vormen van GEWELD en geweld is fout in welke gradatie dan ook.

Klein geweld zoals het gooien van een steen is niet minder of meer erg dan "groot" geweld.

dus een steen gooien is net zo erg als een bomaanslag of het opblazen van een huis waar vrouw en kinderen inzitten met een straaljager?

GLG

zaterdag 20 april 2002 @ 19:14:32 #71
18315 mixologist
Aku soku sen!
pi_3901886
quote:
dus een steen gooien is net zo erg als een bomaanslag of het opblazen van een huis waar vrouw en kinderen inzitten met een straaljager
zolang mensen geweld blijven afwegen ten aanzien van de keuzes die ze in het leven maken zijn we fout bezig. Geweld is nooit een oplossing. En in welke vorm dan ook moet het afgekeurd worden.
pi_3902226
Ik vraag me af wat dat toch is, want ik lees dit wel vaker. Wat maakt het toch uit wat er gebeurt met extreem-links en extreem-rechts? Voelt iemand hier zich verantwoordelijk voor? Het interesseert mij iig GEEN FUCK dat die nazi's worden opgepakt. Ik ben geen nazi en nazi's zijn per definitie stomme achterlijke debielen (een feit is een mening waar het overgrote deel het over eens is, dus dit is duidelijk een feit). Maar voor mijn part mogen ze net zo goed wel demonstreren. Zolang ze maar niks doen. Tzelfde geldt voor die linksen (hoewel daar sommigen bijzijn die wat hoger zijn qua intellectueel niveau dan 'de' nazi). Dat zijn gewoon mensen die de zeg kwijt zijn. Maar van mij mogen ze demonstreren. En als ze rotzooi trappen, gewoon ingrijpen. Maar het zal toch boeiuh of ze extreem-rechts nu wel oppakken of niet...
"Kut-Marokkanen", zei deze geintegreerde VVD-er.
  zaterdag 20 april 2002 @ 20:07:06 #73
8369 speknek
Another day another slay
pi_3902317
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 19:03 schreef hicham het volgende:
Nee stenen komen ook niet door je huid heen.
De generalisatie gaat inderdaad te ver, maar als je vriend voor een chargerende ME langsloopt moet ie daarna geen stenen gaan gooien.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 20 april 2002 @ 20:08:17 #74
8369 speknek
Another day another slay
pi_3902325
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 19:53 schreef Kennyman het volgende:
(een feit is een mening waar het overgrote deel het over eens is, dus dit is duidelijk een feit)
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 20 april 2002 @ 20:26:38 #75
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_3902457
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 19:05 schreef hicham het volgende:

[..]

welke consequenties

bedenk die zelf maar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: