quote:On iCM, you can check a lot of movies. However, you are limited to those movies that are (or have been) in at least one top list. iCM 2.0 will let you check any movie. This is achieved by letting you, our much-valued users, add movies to our database. The only resctriction is that the movie must have its own page on IMDb.com.
Of ik nou m'n wachtwoord wil aanpassen of Twitter wil linken, werkt gewoon nietquote:Whoops!
It looks like something went wrong. Please check the form for errors, fix them and repost! Also check if your browser did not erroneously automatically fill out some fields.
Ja, had ik ook. Instellingen aanpassen wil niet echt goed lukken.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:46 schreef Etcetera het volgende:
Geeft nietIk heb even een berichtje gestuurd via de site, ben benieuwd
Misschien niet de bedoeling van dit topic, maar de site in mijn sig is misschien handig voor die dingen die je mist?quote:Op woensdag 23 december 2009 11:03 schreef wormtrein het volgende:
Ik vind het een leuk initiatief, en ik 'check' regelmatig ff de films die ik heb gezien.. maar ik vind het toch wel jammer dat sommige films onvindbaar zijn omdat ze dus niet in een toplijst staan. Ik moet dus maar even op zoek gaan naar een alternatief, maar ik vond de structuur etc. van deze website nu net zo fijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |