quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:32 schreef TGVkopper het volgende:
Wees blij, de kindertje in Afrika zouden dolgraag willen studeren maar hebben niet eens een universiteit
Ondankbaar wicht![]()
Ik vind het ook niet zo'n enorm probleem, maar toch lullig dat er van mij/m'n ouders wordt verwacht dat er gewoon even 260 euro + reiskosten extra wordt opgehoest alleen maar omdat ik wat later geboren ben dan jaargenoten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:34 schreef Dennis101 het volgende:
Tja, die ene maand overleef je vast wel.
Ja ik wil nog wel een keer of 2 naar huis deze maand, kost me minimaal 80 euro..quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:36 schreef Lakitu het volgende:
Klinkt bekend dit. Gelukkig had ik m'n OV niet echt nodig, anders was het heel gay.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:34 schreef Dennis101 het volgende:
Tja, die ene maand overleef je vast wel.
Oohjaquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:37 schreef J.Herrer het volgende:
Je kan het geld wat je die maand of wat hebt uitgegeven aan ov gewoon weer terug vragen
Hmhm tuurlijk, daar heb je ook een puntquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:38 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb vorig jaar ook een maand betaald moeten treinen, kostte ook 200 euro ofzo. Moet je maar accepteren, ik ben al blij dat ik een gratis OV krijg.
En bij wie gaan we dat terug vragen? Je ouders?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:37 schreef J.Herrer het volgende:
Je kan het geld wat je die maand of wat hebt uitgegeven aan ov gewoon weer terug vragen
Praat geen poepquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:37 schreef J.Herrer het volgende:
Ja dit dusquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:52 schreef kikoooooo het volgende:
Ja en dat recht heeft TS pas vanaf 1 oktober.
Nee. Dat geldt alleen als je een goede reden hebt om geen OV-kaart bij je te hebben, op het moment dat je daar wél recht op hebt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:37 schreef J.Herrer het volgende:
Nee nee nee, je bent gewoon een te vroege leerling, je had als ik moeten doen, 1 jaartje over doen op de middelbare school.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet zo'n enorm probleem, maar toch lullig dat er van mij/m'n ouders wordt verwacht dat er gewoon even 260 euro + reiskosten extra wordt opgehoest alleen maar omdat ik wat later geboren ben dan jaargenoten.
[..]
Ja ik wil nog wel een keer of 2 naar huis deze maand, kost me minimaal 80 euro..
Poep op je oorquote:
Nichtje van m'n vriendin heeft het zelfde geintje. Of ze even 312 euro wil betalen voor een maand traject abboquote:
Nee dat is uncoolquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:55 schreef Fingon het volgende:
[..]
Nee nee nee, je bent gewoon een te vroege leerling, je had als ik moeten doen, 1 jaartje over doen op de middelbare school.
Dan krijg je wel meteen een OV als je gaat studeren en kan je ook nog gebruik maken van die lekkere tegemoetkoming scholieren![]()
Dat zei ik dus ook al tegen m'n vader, 'goh konden jullie geen weekje wachtenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:56 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Nichtje van m'n vriendin heeft het zelfde geintje. Of ze even 312 euro wil betalen voor een maand traject abboAls d'r vader z'n piemel iets later in haar moeder had gestoken was er niks aan het handje geweest...
Opsturen naar Postbus 51 in Den Haag.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:30 schreef Breathtaking het volgende:
kun je eigenlijk ergens ideeen opgeven voor de overheid?
Waarom precies als hoer meneer Cooperquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:57 schreef Mr.Cooper het volgende:
Dan ga je toch werken, misschien als hoer of zo.
Nee!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:57 schreef leppeh het volgende:
Dus in oktober kan ik je benaderen om in mijn film te spelen?
Kan ik je een keer hard naaien zonder gezeik.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom precies als hoer meneer Cooper?
[..]
Nee!
Ik ben ook jong en heb ook nog alle tijd van de wereld hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee dat is uncoolik vind het juist chill dat ik zo jong ben, ik heb alle tijd van de wereld
maar dit valt me gewoon tegen en ik vind het ook maar een vreemde gang van zaken.
Oké, post even de IBgroep pagina waar dat uitgelegd staat dan? Want tot die tijd praat je bullshit.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:56 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Poep op je oor
Als je 18 wordt en je hebt het voor het nieuwe schooljaar nog geen OV-kaart, kan je het geld terug krijgen wat je tot die tijd aan het OV hebt betaald. 100 % zeker
Nee, gaat 'm niet wordenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:00 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Kan ik je een keer hard naaien zonder gezeik.
Ja dat vraag ik me ook wel eens afquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:04 schreef Fingon het volgende:
[..]
Ik ben ook jong en heb ook nog alle tijd van de wereld hoor![]()
![]()
En het is totaal niet uncool want ik had allemaal persoonlijke problemen en zaken en wat dies meer zij![]()
![]()
edit:
waarom maakt iedereen eigenlijk altijd seksuele opmerkingen over Breathtaking?
Ik zie geen hete foto in haar FB
International business & management!quote:
Pm ff, ik ben benieuwd of je echt zo'n legendarische schoonheid bent dat de fokkers er nog steeds over pratenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:26 schreef Breathtaking het volgende:
Ja dat vraag ik me ook wel eens afik heb wel foto's gehad though.
Lieverd, zodra ze hier denken dat je geen kloon bent en een kut hebt dan ben je meteen geliefdquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:28 schreef Fingon het volgende:
[..]
Pm ff, ik ben benieuwd of je echt zo'n legendarische schoonheid bent dat de fokkers er nog steeds over praten![]()
Iets met spijker en kop enzo.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Lieverd, zodra ze hier denken dat je geen kloon bent en een kut hebt dan ben je meteen geliefddaar hoef je geen Miss Universe voor te zijn.
Wat een onzin, kom maar eens met bronnen. Ts heeft geen recht op stufi + OV omdat haar ouders nog kinderbijslag krijgen. Je kunt dit ook nergens declareren, sowieso, waar wilde je dat bij gaan doen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:56 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Poep op je oor
Als je 18 wordt en je hebt het voor het nieuwe schooljaar nog geen OV-kaart, kan je het geld terug krijgen wat je tot die tijd aan het OV hebt betaald. 100 % zeker
Ik moet dat dit jaar doen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:38 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb vorig jaar ook een maand betaald moeten treinen, kostte ook 200 euro ofzo. Moet je maar accepteren, ik ben al blij dat ik een gratis OV krijg.
Had ik maar een kut.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Lieverd, zodra ze hier denken dat je geen kloon bent en een kut hebt dan ben je meteen geliefddaar hoef je geen Miss Universe voor te zijn.
Hij is een smooooooooooooth operator.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:28 schreef Fingon het volgende:
[..]
Pm ff, ik ben benieuwd of je echt zo'n legendarische schoonheid bent dat de fokkers er nog steeds over praten![]()
En Biels, ben ik legendarisch?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:14 schreef Biels het volgende:
[..]
Hij is een smooooooooooooth operator.
Wel sexy.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En Biels, ben ik legendarisch?
Gewoon gemiddeld.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En Biels, ben ik legendarisch?
Vind ik niet. Best geefbaar, maar dat zijn zoveel vrouwen. Het is niet "OH MY GOD ZAG JE NET DIE CHICK VOORBIJ LOPEN BRADDA!!!!!" lekker.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Daar doe je haar IMO tekort mee.
Nee okay, maar ze heeft wel een zekere sensualiteit en aantrekkingskracht om zich heen hangen, en ze heeft hele mooie ogen. Ik vind haar zeker beter dan gemiddeld.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:25 schreef Biels het volgende:
[..]
Vind ik niet. Best geefbaar, maar dat zijn zoveel vrouwen. Het is niet "OH MY GOD ZAG JE NET DIE CHICK VOORBIJ LOPEN BRADDA!!!!!" lekker.
Wanneer heb je me voorbij zien lopen danquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:25 schreef Biels het volgende:
[..]
Vind ik niet. Best geefbaar, maar dat zijn zoveel vrouwen. Het is niet "OH MY GOD ZAG JE NET DIE CHICK VOORBIJ LOPEN BRADDA!!!!!" lekker.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee okay, maar ze heeft wel een zekere sensualiteit en aantrekkingskracht om zich heen hangen, en ze heeft hele mooie ogen. Ik vind haar zeker beter dan gemiddeld.
Dat zou ik niet weten, ik heb haar immers nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee okay, maar ze heeft wel een zekere sensualiteit en aantrekkingskracht om zich heen hangen, en ze heeft hele mooie ogen. Ik vind haar zeker beter dan gemiddeld.
Sowieso zijn meisjes in het echt altijd mooier dan op foto's. Dat valt me iedere keer weer op.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:29 schreef Biels het volgende:
[..]
Dat zou ik niet weten, ik heb haar immers nog nooit gezien.
Dat zeg ik toch niet?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wanneer heb je me voorbij zien lopen dan?
[..]! Je bent liev Sky.
Nou, er zijn ook wel wat voorbeelden te verzinnen waar dit niet zo isquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Sowieso zijn meisjes in het echt altijd mooier dan op foto's. Dat valt me iedere keer weer op.
Nee maar je kunt niet zeggen of je dat zou zeggen als je me voorbij zou zien lopen aangezien je helemaal niet weet hoe ik eruit zie 'live'quote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:29 schreef Skylark. het volgende:
En dan vergeet ik uiteraard nog haar karakter en intelligentie te vermelden. Neen, dit is geen kontlikkerij, dit is een mening.
Ik maak wel wat fotos binnenkort.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:31 schreef Biels het volgende:
[..]
Nou, er zijn ook wel wat voorbeelden te verzinnen waar dit niet zo is.Tijd voor een "keur-hier-BT" fok-meet.
Mee eens, maar in het algemeen gesproken is dat wel zo. Er zijn inderdaad vooral van die scene-girls die er wat fatsoenlijks uit weten te persen op een foto, maar waar je in het echt van schrikt. En we hebben de 4chan-voorbeelden uiteraard.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:31 schreef Biels het volgende:
[..]
Nou, er zijn ook wel wat voorbeelden te verzinnen waar dit niet zo is.Tijd voor een "keur-hier-BT" fok-meet.
Ik baseer me op de foto's. Maar wees maar gerust hoor, ik zou je wel geven.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee maar je kunt niet zeggen of je dat zou zeggen als je me voorbij zou zien lopen aangezien je helemaal niet weet hoe ik eruit zie 'live'!
[..]!
"Ja, ik geef je nu een 9, maar dat is geen kontenlikkerij hoor". En dan geef je haar, en krijg je nog meer fok-credz.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mee eens, maar in het algemeen gesproken is dat wel zo. Er zijn inderdaad vooral van die scene-girls die er wat fatsoenlijks uit weten te persen op een foto, maar waar je in het echt van schrikt. En we hebben de 4chan-voorbeelden uiteraard.. Laten we haar langslopen en gaan wij met bordjes omhoog jureren.
Daar zou ik nooit aan meewerkenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mee eens, maar in het algemeen gesproken is dat wel zo. Er zijn inderdaad vooral van die scene-girls die er wat fatsoenlijks uit weten te persen op een foto, maar waar je in het echt van schrikt. En we hebben de 4chan-voorbeelden uiteraard.. Laten we haar langslopen en gaan wij met bordjes omhoog jureren.
Superquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:33 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik baseer me op de foto's. Maar wees maar gerust hoor, ik zou je wel geven.
Jeweets, eerst BT van jetje geven en daarna naar je pc rennen om er snel een KLB-topic over te maken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:35 schreef Biels het volgende:
[..]
"Ja, ik geef je nu een 9, maar dat is geen kontenlikkerij hoor". En dan geef je haar, en krijg je nog meer fok-credz.
Okay!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daar zou ik nooit aan meewerken!
[..]
Super!
En nu weer ontopic!
En dan krijgen we een gemiddelde relatie met wat gemiddelde kinderen die eigenlijk nergens echt goed in worden. Droomhuwelijk right there.quote:
Topic binnen het half uur vol met "hoax!" roepers. Tot je met de pics komt. Nice.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jeweets, eerst BT van jetje geven en daarna naar je pc rennen om er snel een KLB-topic over te maken.
Klinkt top inderdaadquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:36 schreef Biels het volgende:
[..]
En dan krijgen we een gemiddelde relatie met wat gemiddelde kinderen die eigenlijk nergens echt goed in worden. Droomhuwelijk right there.
Kunnen ze bij de overheid werken om mensen die toevallig iets later geboren worden te pesten met hun OV. En daar zijn we weer!quote:
Soepel!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:40 schreef Biels het volgende:
[..]
Kunnen ze bij de overheid werken om mensen die toevallig iets later geboren worden te pesten met hun OV. En daar zijn we weer!
Ik weet het ook niet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:51 schreef Afwazig het volgende:
Waarom gaat een topic geopend door een vrouw altijd binnen 50 replies over de neukbaarheidsfactor van TS?
Tenslotte is cyber ook maar zo... cyber
Aan jou jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:55 schreef Biels het volgende:
[..]
Omdat jij erom vroeg om deze te beoordelen.
Ja sorry daar was ik gewoon te goed voorquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:57 schreef Nobu het volgende:
Dan moet je maar niet zo'n streber zijn, gewoon blijven zitten.
wat er wel allemaal niet gebeurd is terwijl ik even ging eten :pquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Euh, neequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:17 schreef Fingon het volgende:
[..]
wat er wel allemaal niet gebeurd is terwijl ik even ging eten :p
Date?![]()
Ja dat is helemaal klotequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:17 schreef Klaagbak het volgende:
Terechte klacht, als ik ga studeren word ik pas in maart 18, dus mag ik het 6 maanden doen zonder studiefinanciering, ov-kaart en shit
Als je HBO of hoger gaat doen heb je (als je in september begint) per 1 oktober recht op stufi.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:17 schreef Klaagbak het volgende:
Terechte klacht, als ik ga studeren word ik pas in maart 18, dus mag ik het 6 maanden doen zonder studiefinanciering, ov-kaart en shit
Ja precies, het hoort gewoon in te gaan op het moment dat je gaat studeren!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:56 schreef Fascination het volgende:
Dit vind ik ook erg belachelijk ja. Waarom gaat de studiefinanciering eigenlijk in als je 18 bent? Mensen die goed kunnen leren en op hun zestiende bijvoorbeeld slagen voor hun eindexamen worden haast gedwongen eerst een jaar te werken.
Dat gaat het ook, met inachtneming van de kinderbijslag termijnen. Als jij 16 bent en je begint in september met een studie (HBO of hoger) krijg je per 1 oktober stufi.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja precies, het hoort gewoon in te gaan op het moment dat je gaat studeren!
Ik schijt in je beker met melk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:56 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Poep op je oor
Ehm ga nu naar vwo 6 dus dan in het jaar 2010-2011 1e jaar Uni. Krijg ik dan, ook al ben ik 17, stufi?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:19 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Als je HBO of hoger gaat doen heb je (als je in september begint) per 1 oktober recht op stufi.
Je krijgt dan per 1 oktober stufi, het kwartaal daarvoor ontvangen je ouders kinderbijslag. Staat gewoon op de site van de IB-groep.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:36 schreef Klaagbak het volgende:
[..]
Ehm ga nu naar vwo 6 dus dan in het jaar 2010-2011 1e jaar Uni. Krijg ik dan, ook al ben ik 17, stufi?![]()
Ook kinderbijslag?![]()
Dennis101quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:45 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Je krijgt dan per 1 oktober stufi, het kwartaal daarvoor ontvangen je ouders kinderbijslag. Staat gewoon op de site van de IB-groep.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |