quote:
Kan k me goed voorstellen. Was er zelf niet bij maar deze gozer is echt het toppunt. Nekschot verdient ie.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:13 schreef kikoooooo het volgende:
Ik werd ook kankergek tijdens die set. Echt wat een mongool.
Eens. Ik zag toen een filmpje van een Italiaanse MC. Ongelooflijk wat een stortvloed kwam daaruit. Kan hem nu alleen niet meer vindenquote:
Je durft er sinds vorige week nog steeds voor uit te komen dat je trots bent op die stad?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:14 schreef o.us het volgende:
ROTTTERDAM
Altijd al geweest maar niet op die mongolen met petjes, oorbellen, matjes en Feyenoord-trainingspak die stoer doen. YEAH ROTTERDAM ZUIDZIJDE 5314 FOCK MET ONS FOCK JE MET ZUID FEYENOORD 4 LIFE YEAH CHILLINGS OP METROSTATION SLINGE, ZUIDPLEIN EN MAASHAVEN YEAH-types.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:28 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Je durft er sinds vorige week nog steeds voor uit te komen dat je trots bent op die stad?
Noisiaquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:12 schreef fathank het volgende:
Zit ik hier een lekker Drum 'n Bass setje van Noisia op Lowlands te luisteren. Zit er godverdomme een of andere gare MC continu doorheen te lullen. En dan ook echt continu. Houdt godverdomme nog geen minuut z'n smoelwerk dicht.
MC's die niet weten wanneer ze hun bek moeten houden.
Pendulum remix wordt in het filmpje gedraaid inderdaad.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:44 schreef Skylark. het volgende:
Terechte klacht.
Maar ligt het aan mij of llijkt het als 2 druppels water op Pendulum?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |