gebrekkig aanwezig, want veenstra was d'r gisteren nog.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:41 schreef Vlindur het volgende:
Goeie Megahit!![]()
![]()
Ik zie Michiel hier ook nooit meer? Klopt dat? Of ben ik te gebrekkig aanwezig?
dat laatstequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:41 schreef Vlindur het volgende:
Goeie Megahit!![]()
![]()
Ik zie Michiel hier ook nooit meer? Klopt dat? Of ben ik te gebrekkig aanwezig?
He, was jij niet weg?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:40 schreef -Hans- het volgende:
Hulde! Hulde! voor de keuze van de nieuwe 3FM Megahit !Moke
Moest wel even denken hoe alles moestquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:41 schreef 3FMaster het volgende:Hans die weer een topic opent!
![]()
Goed nieuws!
*kijktquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zegt er ook 1 grote afwezige
eejjjjjjjjquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
D!Long time no see! korte break
.
O Godquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat n kut megahit, da's de tweede achter elkaar. Maar ja, Moke is natuurlijk 'typisch 3FM'.
Het zat er dik in dat het hier met gejuich ontvangen zou wordenquote:
Tot vrijdag!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:57 schreef Vlindur het volgende:
Gebrekkig aanwezigTja, ik ben er ook alleen maar op vrijdag.. Ff gezellig de MH commentaren en dan weer een week op standby
![]()
Tot volgende week schatjes!
en dat is zo stoerquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:57 schreef alors het volgende:
Die gozer die doet alsof ie helemaal dronken is
jammer dat je er niet vaker bentquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:57 schreef Vlindur het volgende:
Gebrekkig aanwezigTja, ik ben er ook alleen maar op vrijdag.. Ff gezellig de MH commentaren en dan weer een week op standby
![]()
Tot volgende week schatjes!
Ja, niet iedereen houdt van die uitgekauwde cliché-troep waar jij zo dol op bentquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het zat er dik in dat het hier met gejuich ontvangen zou worden. Alles is altijd maar kut, behalve die zogenaamde alternatieve hippe bandjes
.
Ik dacht dat je allang in het vliegtuig zou zitten. Wanneer ga je?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Weer es een goede MH. Jammer dat ik 'm weinig zal horen
. Maar goed, een goede reden daarvoor
.
Morgenmiddagquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:12 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik dacht dat je allang in het vliegtuig zou zitten. Wanneer ga je?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:12 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, niet iedereen houdt van die uitgekauwde cliché-troep waar jij zo dol op bent.
en toch post je hierquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]. Omschrijf mijn muzieksmaak dan eens gij alwetende
.
In ieder geval luister ik niet naar een radiostation waarvan ik 90% van de muziek verschrikkelijk vind.
komt eraanquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:04 schreef on_air het volgende:
Heeft iemand die Deadmeau5 voor me, toevallig?...
wees niet bang er kijken maar 1000 mensen 101tv , volgens laatste cijfersquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:06 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
![]()
I'm so exited
mn tv debuut...101tv...dat vind ik wel eng
gelukkigquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wees niet bang er kijken maar 1000 mensen 101tv , volgens laatste cijfers
En hoe heb je alles ervaren bij 3fm als "outsider"quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:55 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf is zojuist Hilversum uit gevlucht om Ronald en z'n aanhang te ontlopen.
Nou ja... eigenlijk ben ik gewoon op weg naar huis na m'n laatste fulltime werkweek bij 3. Maandag weer naar school...
eejjjjjjjj !!!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:48 schreef D. het volgende:
[..]
eejjjjjjjj
Break? Ow, ik dacht dat jij voorgoed vertrokken was. Althans, zoiets kreeg ik mee
Veel plezier Eliza!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:07 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
gelukkig![]()
![]()
ik ga nu drheen....![]()
![]()
Ik was er een 'outsider' toen ik begon, maar daar is nu nog maar weinig van over... Hoe ik tegen de zender aan kijk is bijvoorbeeld flink veranderd, en vooral op website-gebied zijn er eigenlijk geen geheimen meer voor me.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
En hoe heb je alles ervaren bij 3fm als "outsider"
Bestand wil niet erg bijgevoegd worden... Ik stuur zo wel ff een linkje.quote:
Het blijft vreemd, een request-programma dat eerder is opgenomen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:15 schreef -Hans- het volgende:
Iemand request Jump for Joy van 2 Unlimited![]()
"Jan request.., Marcel request, Fred request " Corne heeft de namen weer goed bedacht.
Haha, nogal jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het blijft vreemd, een request-programma dat eerder is opgenomen.
36 FUCKING GB? Tering zeg, dat zijn..quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Morgenmiddag. Nu wat aan 't inpakken. 36 GB aan geheugenkaartjes mee
.
Ik vind het nog steeds ongelofelijk hoe jij 2 pizza's kunt eten. En dat iedere weekquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:33 schreef -Hans- het volgende:
Fuckzooi.. de eerste pizza is alweer te hard gegaan. Backup pizza dan maar in de oven. Tsjonge jonge
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:37 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds ongelofelijk hoe jij 2 pizza's kunt eten. En dat iedere week
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:37 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds ongelofelijk hoe jij 2 pizza's kunt eten. En dat iedere week
Ongeveer 2500 met m'n camquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:26 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
36 FUCKING GB? Tering zeg, dat zijn..
* 3FMaster rekent
* 3FMaster rekent nog meer
Heul veul foto`s
Elke dag 2 stuks groenten en 2 stuks fruit en optijd naar bed. Best zwaar, maar danquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:37 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Koken blijft voor mij een lastig verhaalquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Die Hans verandert ook niet hè
kijk dat is leuk te horen , dat je in de groep bent opgenomen, zeker als je op freelance basis nog wat merk mag doen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik was er een 'outsider' toen ik begon, maar daar is nu nog maar weinig van over... Hoe ik tegen de zender aan kijk is bijvoorbeeld flink veranderd, en vooral op website-gebied zijn er eigenlijk geen geheimen meer voor me.
Hier gaan er ook 2 big americans inquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:37 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
hier is DIE LUCHT net weg , werd even pikzwart met harde wind.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Koken blijft voor mij een lastig verhaal. Damn, zometeen gaat het buiten helemaal los.. donkere lucht en een keiharde wind. DIE LUCHT !
ach ben nog wel blij met mijn 10D, en zwik L lensen, het is dat ik dit jaar verhuist ben , anders had ik een 5d gehaaldquote:
Ik schiet altijd RAW. Dan kan ik Aperture nog alle kanten op met de foto. Als je ziet hoeveel details je nog kunt ophalen als een foto wat te donker is etc. Met JPG is dat per definitie lastiger (want minder beeldinfo opgeslagen)quote:
Die 5D Mark II isquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ach ben nog wel blij met mijn 10D, en zwik L lensen, het is dat ik dit jaar verhuist ben , anders had ik een 5d gehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |