quote:
Je heb overal wel aso's hoorquote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:40 schreef Szura het volgende:
En in plaats van dat je er mee naar de politie of wat dan ook gaat, open je een topic op FOK
In een flat, dat zegt genoeg.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:39 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Je heb overal wel aso's hoorNiet alleen in achterbuurten
En jij weet dus precies waar TS woont?
Schijnt dat ze in Wassenaar ook zitten, enkele meters van Beaquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:39 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik ken ook zat flatgebouwen waar normale mensen wonenquote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:36 schreef teknomist het volgende:
TS woont in een pauperbuurt.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:34 schreef Dibble het volgende:
Kankermongool had me kunnen raken.
Ik dus schreeuwen zit die dikbuik terug te kankeren.
Klacht; Mensen die je het prettig wonen onmogelijk maken
Je kan de FOK! Knokploeg inhuren.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:43 schreef Dibble het volgende:
De politie doet toch geen flikker. Gisteravond stonden ze ook al hier. Even 5 min beneden gewacht darna weer weggereden. Wat kunnen ze doen dan? Die lui opakken en in cel cel voor n dagje gooien?
¤ 150,- incl. BTW.quote:
Als het niet in een achterbuurt staat noemt men het doorgaans een appartementencomplex om zo aan te geven dat de bewoners vermogender zijn als de flatbewoner in de achterbuurt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:43 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik ken ook zat flatgebouwen waar normale mensen wonenZoals ik al zei: je he overal aso's... ook in rijkeluisbuurten
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:43 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik ken ook zat flatgebouwen waar normale mensen wonen
Ja, in een pauperbuurt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:39 schreef Ploertendoder het volgende:
Zeg dat maar niet te hard op. Ik ben over de 20 en heb altijd in een ruim woning gewoon met tuin en terras. Maar je weet nooit waar je terechtkomt in het leven. Gelukkig ben ik ook dan maar tijdelijk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:49 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Monaco zekers!
Kom op man, elke flat is bij voorbaat een pauperinstanghoudingssysteem.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:49 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Monaco zekers!
Kom op man, elke flat is bij voorbaat een pauperinstanghoudingssysteem.
Bij je ouders wonen telt niet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:52 schreef Dibble het volgende:
[..]
Zeg dat maar niet te hard op. Ik ben over de 20 en heb altijd in een ruim woning gewoon met tuin en terras. Maar je weet nooit waar je terechtkomt in het leven. Gelukkig ben ik ook dan maar tijdelijk.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:39 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Hahaha, jij hebt humor man, daar moet je echt iets mee doen...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:42 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Schijnt dat ze in Wassenaar ook zitten, enkele meters van Bea
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 65% gewijzigd door MarkyMarkx op 28-08-2009 17:04:02 ][Fotoboek]
Je heb er wel erg veel last van he?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:57 schreef HunterSThompson het volgende:
O ja, en nog iets. Jij was toch die kerel die een bijstandsuitkering of ww-uitkering wilde aanvragen? Dan zit je in ieder geval goed in je pauperflatje.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:58 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
[..]
Hahaha, jij hebt humor man, daar moet je echt iets mee doen...Ploert of ik?, als jij nou eens zou verhuizen. OF heb je geen geld? das pas humorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:58 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
[..]
Hahaha, jij hebt humor man, daar moet je echt iets mee doen...Zo, jij bent stoerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
In 99% van de gevallen is dit ook zo. Je bewering klopt dus.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:46 schreef -0- het volgende:
[..]
Als het niet in een achterbuurt staat noemt men het doorgaans een appartementencomplex om zo aan te geven dat de bewoners vermogender zijn als de flatbewoner in de achterbuurt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |