quote:Giel Beelen presenteert vanaf 5 september op zaterdagavond een jazzprogramma op de publieke radiozender Radio 6, die op de kabel is te ontvangen. In Giel Jazz (19.00 uur) richt de radio-dj zich op de wat hippere jazz, ook wel acid jazz genoemd, kondigde een woordvoerster van de VARA woensdag aan.
Beelen behandelt in het nieuwe radioprogramma de nieuwste cd's naast klassiekers. ,,Los van de muzikale info neemt Giel Beelen de luisteraar mee in een fijne flow om de zaterdagavond mee te beginnen. Dat alles in één muzikale mix'', aldus de VARA. Beelen combineert Giel Jazz met zijn programma's Giel en Nachtegiel op 3FM.
Hoe weet jij nou weer of hij daar iets van afweet of niet? Ken je hem persoonlijk ofzoquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:10 schreef starla het volgende:
Alsof die gast ook maar iets van jazz afweet, pedante sukkel.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:46 schreef Tism het volgende:
met Jazz valt niet te, en mag men niet spotten..![]()
Volgens mij is dit wel een stuk meer in z'n eigen straatje, dan al die pop-acts. Die laatste houdt ie gewoon beroepshalve bij...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:10 schreef starla het volgende:
Die heeft z'n eigen programma op Arrow Jazz FM al..quote:
quote:Elke donderdag van 21:00 – 22:00 voorziet Deelder op geheel eigen markante wijze de Arrow Jazz FM luisteraar van een dosis traditionele jazz. De absolute autoriteit op dit gebied laat de beste platen uit zijn collectie voorbij komen in een pure vorm; vol krasjes en tikken en soms in ouderwets mono. Puur, ongepolijst en authentiek.
Deelder zal de muziek voorzien van anekdotes en commentaar, maar met mate, want zoals Deelder zelf zegt: “Over muziek wordt veel gezeken, wij doen daar niet aan mee, wij draaien liever plaatjes.”
http://www.arrow.nl/jazz/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=39&Itemid=74
Hij heeft bij JFK (een jazzbroertje van Arrow) gewerkt, dus dat kon je nog wel eens tegenvallen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:10 schreef starla het volgende:
Nee, maar ik heb hem daar nog nooit over gehoord. Niet een hele betrouwbare methode -i know-, maar ik heb genoeg interviews van hem gelezen, programma's gezien met hem etc. waarin geen woord wordt gerept over jazz. Meestal komen liefdes en passies van BN'ers snel bovendrijven.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:14 schreef Tja..1986 het volgende:
Hoe weet jij nou weer of hij daar iets van afweet of niet? Ken je hem persoonlijk ofzo![]()
En ik heb een baantje gehad als magazijnmedewerker bij Eaton-Holec, maar dat maakt mij geen kenner op het gebied van schakelkasten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:04 schreef Sersjee het volgende:
Hij heeft bij JFK (een jazzbroertje van Arrow) gewerkt, dus dat kon je nog wel eens tegenvallen.
Acid Jazz is hip? In de jaren negentig, misschien. Of in Duitsland?quote:In Giel Jazz (19.00 uur) richt de radio-dj zich op de wat hippere jazz, ook wel acid jazz genoemd
Hij was er music director...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:07 schreef starla het volgende:
...
[..]
En ik heb een baantje gehad als magazijnmedewerker bij Eaton-Holec, maar dat maakt mij geen kenner op het gebied van schakelkasten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |