downloaden ja, op een cdtje zetten weet ik niet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:59 schreef joris-fr het volgende:
Heb hier een pc staan zonder widows. Is het mogelijk windows xp vanaf internet te downloaden, op een cdtje te zetten en op de andere pc te zetten? Graag serieuze antwoorden.
Oja als ik hem opstart geeft hij wel aan windows xp maar daarna doet hij niks en loopt hij vast.
Reactie's graag!
ik denk niet dat TS zich daar iets van aantrektquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:03 schreef -AnneX- het volgende:
Nee het is niet mogelijk Windows te downloaden, ja wel mogelijk, maar mag niet
oh, en verkeerde subforum
voor het geval je het niet wist: illegaal downloaden mag niet op Fok!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:03 schreef joris-fr het volgende:
hier schiet ik ook niks mee op
Idd, maar dan wel via een officiele bron en niet via Torrents/Usenet/eDonkey etc. Dat blijft gewoonweg illegaal.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:13 schreef Rekkie het volgende:
Waarom zou je niet mogen downloaden? Zolang je maar een licentie hebt waarvoor je hebt betaald
quote:Reactie's graag!
quote:hoe?
quote:Iemand?
Je houd graag van commanderen hè? Allemaal kut topics van je.quote:Ik hoop op snel antwoord
Volgens mij is daar helemaal geen zekerheid over. Het uploaden is wel illegaal.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:21 schreef Noork het volgende:
[..]
Idd, maar dan wel via een officiele bron en niet via Torrents/Usenet/eDonkey etc. Dat blijft gewoonweg illegaal.
Muziek downloaden: legaalquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:29 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Volgens mij is daar helemaal geen zekerheid over. Het uploaden is wel illegaal.
Kun je daar Windows downloaden?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:44 schreef geelkuikentje het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.ubuntu-nl.org/
Ik kan toch moeilijk met een link naar een torrent komen of zoquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Kun je daar Windows downloaden?
Waar daar vraagt TS naar. Niet naar alternatieven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |