Jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:27 schreef Merkie het volgende:
Sinds 2006 is het al zo. Het nieuwe CS moet medio 2013 af zijn.
2010 toch?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:27 schreef Merkie het volgende:
Sinds 2006 is het al zo. Het nieuwe CS moet medio 2013 af zijn.
Rotterdam en mooi?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:28 schreef ToMMyGuN_74 het volgende:
Maar het wordt uiteindelijk vast heel mooi daar!
Was ooit de planning ja, maar volgens mij staat er nu 2013 op de borden. Ook wel logisch als je kijkt naar hoe het er bij ligt.quote:
Nederland en grote bouwprojecten, het kan echt nooit goed gaan hequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Was ooit de planning ja, maar volgens mij staat er nu 2013 op de borden. Ook wel logisch als je kijkt naar hoe het er bij ligt.
Je blijft je toch afvragen hoe het mogelijk is dat er in de jaren '60 in 10 jaar tijd een compleet ondergronds metronetwerk in Rotterdam aangelegd is. Nu doen ze bijna 10 jaar over één station of tunneltje.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:37 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nederland en grote bouwprojecten, het kan echt nooit goed gaan he
Omdat in de zelfde tijd de huizenbouw terug vol op gang kwam en ze geen noemwaardige problemen hadden met wegzak gedoe zoals je nu in Amsterdam zag gebeuren.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je blijft je toch afvragen hoe het mogelijk is dat er in de jaren '60 in 10 jaar tijd een compleet ondergronds metronetwerk in Rotterdam aangelegd is. Nu doen ze bijna 10 jaar over één station of tunneltje.
Of de Noord-Zuidlijn?quote:
2017 issie pas klaar, lees ik.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 02:10 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Of de Noord-Zuidlijn?
Kortom het valt nog best mee.
Ik was ook helemaal gezandstraald. Ik had meer last van zand in mijn mond en wanneer ik ging praten het helemaal knarsde. Ieeuuuuw.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 02:01 schreef IHVK het volgende:
Had jij ook de zandstorm?
Ik ben helemaal gezandstraald. Deed gewoon pijn enzo.
Het is hier toch geen fokking Dubai ofzo.![]()
Ja dat ookquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 02:14 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ik was ook helemaal gezandstraald. Ik had meer last van zand in mijn mond en wanneer ik ging praten het helemaal knarsde. Ieeuuuuw.
Speciaal voor de Rotterdam bashersquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 02:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
2017 issie pas klaar, lees ik.![]()
En slechts 900 miljoen euro.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 02:19 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Speciaal voor de Rotterdam bashers![]()
Tip voor Dribbel: Check Rotterdam Centraal op RTV Rijnmond. Dan leer je nog eens wat.
Rotterdam kon in de jaren 1960 heel doodeenvoudig de Coolsingel openbreken en een tunnel graven.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je blijft je toch afvragen hoe het mogelijk is dat er in de jaren '60 in 10 jaar tijd een compleet ondergronds metronetwerk in Rotterdam aangelegd is. Nu doen ze bijna 10 jaar over één station of tunneltje.
Kun je dat ook via het internet bekijken?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 02:19 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Speciaal voor de Rotterdam bashers![]()
Tip voor Dribbel: Check Rotterdam Centraal op RTV Rijnmond. Dan leer je nog eens wat.
Welke pokemon zandstraalde jou?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 02:01 schreef IHVK het volgende:
Had jij ook de zandstorm?
Ik ben helemaal gezandstraald. Deed gewoon pijn enzo.
Het is hier toch geen fokking Dubai ofzo.![]()
Alles wat ze tot nu toe hebben gedaan is ondergronds. In september/oktober moet de eerste fase opgeleverd worden. Zoals je kunt hebben gezien zijn de roltrappen+lift (welke op het nieuwe centraal station als hoofdingang voor de metro worden gebruikt) al geplaatst. Dit zal vanaf de oplevering ook de ingang van de metro worden zodat je niet meer helemaal om hoeft te lopen zoals nu het geval isquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
JaIk zie ze al jaren dingen doen, maar er veranderd niks
Was jij niet toevallig één van die NIMBY's uit Lansingerland die huilde omdat HSL-treinen op een frequente basis langs jouw achtertuin razen?quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:33 schreef Dribbel_ het volgende:
Die metro kan me gestolen worden die gebruik ik toch nooit
Cut & cover. Gewoon de hele Coolsingel open leggen kon toen nog gewoon, tegenwoordig moet alles met zo min mogelijk overlast.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Denk het wel: www.rtvrijnmond.nlquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Kun je dat ook via het internet bekijken?
Ik kan overigens ook RTV Rijnmond ontvangen vanuit Amsterdam, met IPTV.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:31 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Rotterdam en mooi?
Ben je er wel is geweest?
Ik wist niet hoe snel ik weer weg moest zijn.
Ik heb ooit een chick gescoord op wintersport. eenmaal thuis gekomen wilde ik nog wel contact houden. Bleek ze op kamers in rotterdam te wonen.
Opbokken dus.
Neequote:Op zondag 30 augustus 2009 04:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Was jij niet toevallig één van die NIMBY's uit Lansingerland die huilde omdat HSL-treinen op een frequente basis langs jouw achtertuin razen?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:16 schreef Snarf het volgende:
* Snarf mompelt iets van "in de oorlog lag je plat, la la laa laa la la laa la laaaaaaaaaaaa"
In je dromen misschien. In Rotterdam zijn ze tenminste bezig met bouwen. In Arnhem gebeurt niks...quote:
quote:Tja Rotterdam. Daar zijn ze nog steeds aan het bouwen sinds de bommen uit de lucht kwamen vallen 55 jaar geleden. Rotterdam is een put. Een gore stinkende put. Komt het niet door de bouwvallen dan wel door de mengelmoes van culturen.
En uitgaan? ja, "leuke" tenten zoals hollywood en de baja-beach club, Dat "volk" wat daar komt haha. Nee daar moet je trots op zijn. En dan heb ik het nog geen eens over het klootjesvolk dat met bloed, moord en brand "hun club" feyenoord verdedigd tegen jan en alleman. Maar ja, das Rotterdam he, bloed en moord gebeurd daar vaker.
Rotterdam komt geen stap vooruit, mede te danken aan hun mentaliteit en denkvermogen die ze achtergelaten hebben tijdens die ene nacht ergens in de jaren 40.
Ha, Rotterdam, hadden de duitsers maar beter hun best gedaan
eenschquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:25 schreef Dribbel_ het volgende:
En dat in combinatie met veel wind zorgt voor een complete zandstorm
M'n mcflurry verneukt omdat er allemaal zand in zat opeens
quote:
niks neusquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:54 schreef wise het volgende:
Tja, Amsterdam. Die zitten met hun gedachten nog in de jaren 40. Bang voor de razzia's. Tevens ook een bouwput netzoals broer Rotterdam. Bij beide wordt je al verwelkomt op CS door de bouwkuilen en door een gross van zwarte mensen.
Amsterdam kunnen ze beter Nieuw-Amsterdam noemen dankzij de vele Nieuwe-Nederlanders die er wonen. Wat een schijtstad. Komt het niet door de proletarische inwoners, dan wel door het legioen aan vliegende ratten dat daar rond zweeft. Het stinkt zo dat zelfs de hoeren weggaan uit de wallen. Is toch niet te geleuven. Hoofdstad van Nederland? laat me niet lachen.
zie het maar als een aangepaste anekdotequote:Op maandag 31 augustus 2009 13:48 schreef IHVK het volgende:
weet je wel wat een anekdote is?
quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:55 schreef IHVK het volgende:
Okey... *zucht*
Het niveau in Nederland af en toe.
Anekdotequote:
Gaat lekker.quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:27 schreef FCZwolleZuid het volgende:
In je dromen misschien. In Rotterdam zijn ze tenminste bezig met bouwen. In Arnhem gebeurt niks...
Daarom heet Arnhem ook niet voor niets Hollywood aan de Rijn.quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:27 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
[..]
In je dromen misschien. In Rotterdam zijn ze tenminste bezig met bouwen. In Arnhem gebeurt niks...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |