quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:20 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Cougar-transporthelikopter met een bluszak die 2500 liter water kan vervoeren.
http://www.spitsnieuws.nl(...)lpt_met_blussen.html
Als er dan maar vééééél regen valt. Anders helpt het niks tegen het vuur wat ondergronds zit.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:22 schreef KonnieKipke het volgende:
Regen komt hier nu met bakken uit de lucht (amstelveen). Zo te zien krijgt schoorl ook wat hulp http://www.buienradar.nl/
Heb ik ook gewoond, maar dat is er wel een stukje vanaf toch?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:23 schreef Stout het volgende:
Ik woon in Heerhugowaard, hier zien we ook rook, nu even niet het regent, maar hiervoor wel.
Tevens horen we doorlopend sirenes...die lijken overal weg te komen.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:26 schreef IkWilbert het volgende:
Hoor net op de radio dat 1 helikopter zijn waterzak is verloren.. (dit volgens een ooggetuige)
Hoor net op de radio dat 1 helikopter zijn waterzak is verloren.. (dit volgens een ooggetuige)
Ik ook!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:30 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Bestaat dat nog??![]()
Daar kwam ik meer dan 35 jaar geleden als broekemenneke al.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:32 schreef ploege14 het volgende:
Er zou een grote helicopter van defensie die 2500 l water kan vervoeren meehelpen de brand te blussen.
Ik hoor alleen net op nhn-radio dat de helicopter de zak met water is verloren voordat het kon blussen. Ik weet niet of dit klopt. Een omstander kwam hiermee op de radio.
"oud" nieuws.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:32 schreef ploege14 het volgende:
Er zou een grote helicopter van defensie die 2500 l water kan vervoeren meehelpen de brand te blussen.
Ik hoor alleen net op nhn-radio dat de helicopter de zak met water is verloren voordat het kon blussen. Ik weet niet of dit klopt. Een omstander kwam hiermee op de radio.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:41 schreef znarch het volgende:
Dat is wat, loop je daar krijg je 2500 liter water op je pet
Dat is voor 99% voor de aflossing.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:14 schreef IkWilbert het volgende:
Ja hoor, doe nog maar een compagnie die kant op OMG
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |