Juist.quote:
Das lees jij goed, maar kolpen trekt al snel een andere conclusie.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:39 schreef Kaneel het volgende:
[..]
Er staat toch informatie rampen, gevaren en voorbereiden
Nee, Achterpad, Koningsweg, gedeelte Heereweg en Bobbelewegquote:
ja? Dus?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:39 schreef Kaneel het volgende:
[..]
Er staat toch informatie rampen, gevaren en voorbereiden
Crisis.nl wordt alleen gebruikt als heel Nederland dood isquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:41 schreef IkWilbert het volgende:
Crisis.nl is de enige en officiele rampenpagina.
Hier staat niets op
Dat ziet er meer uit dat er een brand is in een tankstation aan de A9quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:36 schreef IkWilbert het volgende:
En het 3e peleton is opgegroepen... heftig hoor![]()
[..]
Vanaf Grip3 wordt toch gesproken van een ramp?quote:
eens.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:44 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dat ziet er meer uit dat er een brand is in een tankstation aan de A9
Nope, dat is het verzamelpunt, dan gaan ze in colonne naar de brand.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:44 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dat ziet er meer uit dat er een brand is in een tankstation aan de A9
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:45 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Vanaf Grip3 wordt toch gesproken van een ramp?
http://nl.wikipedia.org/w(...)strijdings_Procedure
Nee, goed lezen. Er is een duidelijke/goede communicatie nodig in dit geval. Officieël is het nog geen ramp. Maar dat komt nog wel, ben ik bang.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:45 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Vanaf Grip3 wordt toch gesproken van een ramp?
http://nl.wikipedia.org/w(...)strijdings_Procedure
Ik ben benieuwd of het nog een grip 4 gaat wordenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:47 schreef Kaneel het volgende:
[..]
Nee, goed lezen. Er is een duidelijke/goede communicatie nodig in dit geval. Officieël is het nog geen ramp. Maar dat komt nog wel, ben ik bang.
Hopen dat die buien die daar hangen ff meehelpen...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of het nog een grip 4 gaat worden
Die mensen moeten ze direct omleggenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:51 schreef Qwea het volgende:
Er zijn drie brandhaarden, die relatief ver van elkaar verwijderd liggen. Dat duidt op brandstichting.
Het regent hier ietsjes en onweert. Ik vrees niet dat die buien zullen helpen helaas.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hopen dat die buien die daar hangen ff meehelpen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |