Pics zat te vinden op het internet denk ik.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:22 schreef Qwea het volgende:
Heeft iemand enig idee tot hoever je kan komen vanaf Den Helder?
Ik zou toch graag wat pics schieten, al is het maar enkel van de rookwolken
Dan moet je nagaan dat er dus meerdere compagnies zijnquote:
Thxquote:
Das niet hetzelfde.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Pics zat te vinden op het internet denk ik.
Zie je die man zo kijken van, komt er nog wel een einde aan.quote:
Een groot deel van Noord-Holland zal ondertussen leeg zijn qua brandweer voertuigen. Ik moet er niet aan denken dat er nu nog een grote brand uitbreekt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan moet je nagaan dat er dus meerdere compagnies zijn
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:30 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Ow ze gaan bomen zagen in het bos om de verspeiding te voorkomen.
Nou precies. En als ik dan terug denk aan die duinbrand hier, als die nou nog een x zou uitbreken.. men dan heb je een probleemquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een groot deel van Noord-Holland zal ondertussen leeg zijn qua brandweer voertuigen. Ik moet er niet aan denken dat er nu nog een grote brand uitbreekt.
Ze maken idd brandgangen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:30 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Ow ze gaan bomen zagen in het bos om de verspeiding te voorkomen.
Geen gele wolken hier. Ik zal zo eens een pic uppenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:32 schreef Greys het volgende:
Ja dat kan Q. Mijn vader had het ook over de grote gelige wolken van de rook.
Die wonen ten Oosten van Schoorl.
Op het journaal nu dat het dorp nog steeds gevaar loopt omdat het vuur erg onvoorspelbaar is nog steeds.
Nou, niet heel de helderse brandweer is wegquote:28-08-09 19:12:41 Brandweer Noord-Holland Noord Prio 2 DOGGERSVAART DEN HELDER Contact AC DHD911
0201418 Brandweer Den Helder Bevelvoerders beroepsploeg
0201489 Brandweer Den Helder Monitor gemeente
0202997 Brandweer RAC NHN GMS koppelingscode meldkamer
0202999 Brandweer Regionaal Monitorcode RAC Alkmaar
Komen daar niet andere ploegen voor in de plaats dan?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een groot deel van Noord-Holland zal ondertussen leeg zijn qua brandweer voertuigen. Ik moet er niet aan denken dat er nu nog een grote brand uitbreekt.
Nu maar hopen dat er niet óók een cacaobrand uitbreekt in de Zaanstreek. Een collega van me moest er ook heen; de rook was trouwens goed te zien vanuit de Zaanstreek (da's toch een stukje verderop).quote:
Zeker omdat één van de voertuigen van Texel ook in Schoorl bezig is. Dat gaat flink wat tijd kosten om een nieuwe brandweer eenheid naar Texel te varen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:32 schreef Qwea het volgende:
En ook op texel stond deze week de duinen meermaals in de hens. Er is echt een probleem als er nu een 2de grote brand uitbreekt
Hier staan er nog gewoon 2 hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vooralsnog niet. Maar als die 4 compagnies lang bezig blijven zal men de lege kazernes toch snel moeten gaan vullen van uit andere provincies.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:33 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Komen daar niet andere ploegen voor in de plaats dan?
'Maar welk gebied moeten die nu dekken?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:35 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hier staan er nog gewoon 2 hoor
texel kan gecontroleerd uitbranden, het kan toch niet het vasteland bereikenquote:Zeker omdat één van de voertuigen van Texel ook in Schoorl bezig is. Dat gaat flink wat tijd kosten om een nieuwe brandweer eenheid naar Texel te varen.
hier in de regio is de helft ongeveer richting schoorl denk ikquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
'Maar welk gebied moeten die nu dekken?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:36 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
texel kan gecontroleerd uitbranden, het kan toch niet het vasteland bereiken
En dat x 4 plus het aantal voertuigen wat met de eerste alarmeringen op pad is gestuurd.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:37 schreef -0- het volgende:
Tering die rukken ff uti met een paar wagens
Yep, dat zijn er heel watquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dat x 4 plus het aantal voertuigen wat met de eerste alarmeringen op pad is gestuurd.
ik moest lachenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:36 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
texel kan gecontroleerd uitbranden, het kan toch niet het vasteland bereiken
welke zender?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:41 schreef IkWilbert het volgende:
persconferentie uitgesteld tot 20.00 uur, zou om 19.30 zijn.
Ik ga er van uit dat het in ieder geval te volgen is via de site van rtvnhquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |