Heeft hij echt zo veel kloons ja? Spamt hij in zijn eentje de KSC volquote:
WTF, laten ze die post dan gewoon liggen?quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:01 schreef Ladylike het volgende:
Holy hell
Tis te merken dat de hollanders geen vrij hadden toen wij vrij hadden
Heb voor 3 weken werk in 2 weken gekregen en moet dat nu inhalen
Heb er gewoon al 3 uur over gedaan om alle post te OPENEN
Nee, dat is wat Mart ons graag doet geloven. Ik heb niet meer kloons dan DaMart.quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:38 schreef Nijns het volgende:
[..]
Heeft hij echt zo veel kloons ja? Spamt hij in zijn eentje de KSC volzijn Pheno, LL, gf en wel.o.k verzonnen karakters?
*spannend muziekje*
Als het bedrijf dicht is.....quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:06 schreef Nijns het volgende:
[..]
WTF, laten ze die post dan gewoon liggen?dat kan toch niet?
Nijnsquote:
Dus jij hebt er ook geen?quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, dat is wat Mart ons graag doet geloven. Ik heb niet meer kloons dan DaMart.
Jaquote:
Correct.quote:
Je moet er niet heen hoor...quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja.
En vanmiddag / vanavond naar het wielrennen. Finish van etappe van de Vuelta in Venlo.
Je gaat over die zondagsfietsers heen kotsen?quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja.
En vanmiddag / vanavond naar het wielrennen. Finish van etappe van de Vuelta in Venlo.
quote:
quote:
Jawel, want ze versperren de weg tussen het station en mijn huisquote:
Jaquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je gaat over die zondagsfietsers heen kotsen?.
Goed bezig danquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Jawel, want ze versperren de weg tussen het station en mijn huis.
[..]
Ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |