Gaat alleen de groepswinnaar door?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:56 schreef Jasza het volgende:
Ajax.nl zegt het nu ook, :
Donderdag 17 september: Ajax - Timisoara
Donderdag 1 oktober: Anderlecht - Ajax
Donderdag 22 oktober: Ajax - Dinamo Zagreb
Donderdag 5 november: Dinamo Zagreb - Ajax
Woensdag 2 of donderdag 3 december: Timisoara - Ajax
Woensdag 16 of donderdag 17 december: Ajax - Anderlecht
Nee, de eerste twee gaan door.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:18 schreef Radegast het volgende:
[..]
Gaat alleen de groepswinnaar door?
Donderdag 17 september: Ajax - Timisoaraquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:21 schreef PLAE@ het volgende:
Tripje Zagreb was erg leuk, dus als je weer wil Montana laat het me even weten. Gezellig weer met Joop op pad! Gevaar boeit me niet zo.
Thuis was ook leip trouwens. Niet zozeer tegen hun maar wel tegen de kit. Mooie groep op de been toen.
bel/sms me ff. Mijn tel ligt bij de maker dus heb geen enkel nr nu.
Kun je me eindelijk de foto's geven van het vorige tripje![]()
Zijn dat niet allebei 'Waalse' ploegen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:25 schreef PLAE@ het volgende:
Anderlecht is ook wel een keer leuk. Je kunt wel lachen met die gasten. Ben nog met ze in Tongeren geweest toen ze kampioen konden worden in Luik. Vooral leuk die eeuwige strijd tussen de Walen en Vlamingen daar
sowieso.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:30 schreef N.i.c.k het volgende:
Anderlecht uit kun je dus wel op je buik schrijven met enkel scc?
binnen de eigen Anderlecht groep bedoel ik.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:31 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zijn dat niet allebei 'Waalse' ploegen?
Sowieso, alleen met EU kaart heb je kans.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:30 schreef N.i.c.k het volgende:
Anderlecht uit kun je dus wel op je buik schrijven met enkel scc?
en de enige kans om die te krijgen is dus om een keer naar roemenie oid te gaan ?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:33 schreef Jasza het volgende:
[..]
Sowieso, alleen met EU kaart heb je kans.
Dan moet je idd andere wedstrijden gaan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:35 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
en de enige kans om die te krijgen is dus om een keer naar roemenie oid te gaan ?
Zeker leuke tripquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:31 schreef PLAE@ het volgende:
Hopen dat ze op donderdag in Roemenie spelen. Heb heenvlucht naar boekarest voor 30 euro op woensdag, dan daar even rondkijken en nachttrein naar Timisoara. Donderdags wedstrijd en vrijdag vanaf Timisaora terug naar nederland voor 20 euro.
Leuk tripje toch
Gewoon 'smiddags vrij nemenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:05 schreef Jasza het volgende:
Wel verrot trouwens die wedstrijden om 19.00.
Dat is niet dramatisch doen, dat is gewoon een terechte constatering. Hoe zuur ookquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:29 schreef Nashje het volgende:
Ik wil ook niet melo-dramatisch zijn, maar ik denk dat we met de huidige selectie gewoon weer geen kampioen gaan worden. We gaan dit niet lang volhouden met deze verdediging zo. En als er voorin dan vervolgens ook niet wordt gescoord heb je een nog groter probleem.
Ajax is echt totaal naar de klote aan het gaan. We kopen alleen maar afdankertjes omdat onze scouting zo verkankerd is. Na een jaar blijkt het afdankertje nul toegevoegde waarde te hebben, hebben we een jaar lopen investeren in zo'n jongen, en kun je 'm alweer gaan verkopen (als dat uberhaupt nog lukt). Elk jaar hetzelfde liedje. Juanfran, Roger, Urzaiz, Rommedahl, Oleguer, Luque, Sno, Wielaert, Atouba.
Ze snappen er gewoon geen ene reet van. Kijk maar eens heel goed naar AZ.
Ja, slechts een formaliteit. Leuk voor die ploegen dat ze een Ajax-vaantje mogen komen halen maar iedereen weet dat er niet meer voor ze te halen valt.quote:
Heeft voor mij voor- en nadelen die tijd. Moet donderdag hele dag vrij nemen om nog enigszins tijd in de stad te hebben, maar ben vrijdag iig niet zo achterlijk brak.quote:
Anderlecht is een mooie club hoor.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:17 schreef ericajax het volgende:
Jammer dat het niet echt aansprekende tegenstanders zijn...
zoveel zullen we er tegen Heracles toch niet tegen krijgenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik teken zondag voor een zevenklapper.
()
http://www.diarioshow.com(...)ch-ya-es-cuervo.htmlquote:Marcelo Tinelli personally managed all late yesterday by telephone, and San Lorenzo filed papers in the AFA. Ahora sí el Cholo Simeone está chocho. Now it the Cholo Simeone is doddering. Se concreta uno de los grandes pases del mercado. Concrete is one of the big passes the market.
Ayer a última hora Marcelo Tinelli se encargó personalmente, teléfono mediante, de abrochar el último deseo del Cholo Simeone, llamado Darío Cvitanich . Yesterday late Marcelo Tinelli was commissioned personally by telephone, to fasten the last wish of Cholo Simeone, Dario Cvitanich called.
El delantero que no venía teniendo continuidad en el Ajax arregló, desde Eslovaquia, y San Lorenzo presentó, inmediatamente, todos los papeles en la AFA. The striker came not having continuity in the Ajax managed, from Slovakia, and San Lorenzo filed immediately, all papers in the AFA. Sólo resta el fax con el transfer que llegará por estas horas desde Holanda. It remains the fax with the transfer to arrive by this time from Holland.
Ahora Cholo quedó chocho y espera cuanto antes al reemplazante de Gonzalo Bergessio , que llegará a préstamo por un año. Cholo was now expected early pussy and the replacement of Gonzalo Bergessio, which hits one-year loan.
Nog niet zeker, is wel een kans op ja. 1300-1800 kaarten, zal wel rap gaan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:12 schreef Nashje het volgende:
Wordt dat een combi naar Anderlecht?
[ afbeelding ]
Betalen die wle zijn hele loon?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:54 schreef Jasza het volgende:
Dario verhuurd aan San Lorenzo voor 1 jaar.
Die hadden we al nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:57 schreef Frankz0rz het volgende:
We hebben geen één echte centrumspits meer in de selectie, chapeau
Jij bent zo'n pannenlap die alleen naar Amsterdam komt als er een tegenstander van naam komt? Blijf dan maar lekker wegquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:17 schreef ericajax het volgende:
Jammer dat het niet echt aansprekende tegenstanders zijn...
Ja idd, WTF maar neem aan dat er iemand anders nu komt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:57 schreef Frankz0rz het volgende:
We hebben geen één echte centrumspits meer in de selectie, chapeau
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Jij bent zo'n pannenlap die alleen naar Amsterdam komt als er een tegenstander van naam komt? Blijf dan maar lekker weg
Lol, waar zeg ik dat? Ik ben er gewoon bij hoor.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Jij bent zo'n pannenlap die alleen naar Amsterdam komt als er een tegenstander van naam komt? Blijf dan maar lekker weg
Net zoals vorig jaar HSV uit, ohnee ik heb me verslapen manquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:07 schreef ericajax het volgende:
[..]
Lol, waar zeg ik dat? Ik ben er gewoon bij hoor.
Alsof die scouts met mensen als Sno en Juanfran aankomen. Die mensen doen echt hun werk wel, maarer wordt gewoon geen reet mee gedaan door de mensen die het voor het zeggen hebben.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:29 schreef Nashje het volgende:
Ajax is echt totaal naar de klote aan het gaan. We kopen alleen maar afdankertjes omdat onze scouting zo verkankerd is. Na een jaar blijkt het afdankertje nul toegevoegde waarde te hebben, hebben we een jaar lopen investeren in zo'n jongen, en kun je 'm alweer gaan verkopen (als dat uberhaupt nog lukt). Elk jaar hetzelfde liedje. Juanfran, Roger, Urzaiz, Rommedahl, Oleguer, Luque, Sno, Wielaert, Atouba.
Ze snappen er gewoon geen ene reet van. Kijk maar eens heel goed naar AZ.
Misschien zijn ze wel al rond met iemand, moet haast welquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Waar is Jol in godsnaam toch mee bezig? Dat je Bodul wil verhuren kan ik volkomen begrijpen, hij moet tenslotte veel aan spelen toekomen. Als je nu ook Dario wil verhuren is dat ook prima, maar ga daar niet eerder mee akkoord totdat je direct een nieuwe centrumspits hebt weten vast te leggen. Nu kan zich er een serieuze mogelijkheid voordoen dat je straks niet meer de beschikking hebt over geen enkele spits.
Sjonge sjonge, wat een tyfus bende maken ze er toch van.
Serieus?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:08 schreef Jasza het volgende:
[..]
Net zoals vorig jaar HSV uit, ohnee ik heb me verslapen man
Ajax speelt thuisduels om 19:00?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:05 schreef Jasza het volgende:
Wel verrot trouwens die wedstrijden om 19.00.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |