SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:37 schreef Penisbaard het volgende:
Wat is het verschil tussen een jood en een pizza?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan ga ik met hem mee...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:39 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Zo, jou zien we voorlopig niet meer terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drive few cars and far more unicorns.
.
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
Zo mag ik wel zeggen dat Mao Zedong niemand vermoord heeft, aangezien dat kennelijk niet 'de' holocaust is. Vreemd eigenlijk, aangezien daar 40 tot 70 miljoen mensen aan zijn gestorven.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee, even serieus. Welke holocaust bedoel je? Er zijn er meerdere.
.
Na een goed gesprek is alles te onderscheiden..quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:42 schreef Aestivate het volgende:
Het is alleen wel strafbaar. Ook al is het wel duidelijk dat velen een grap maken, er zijn echter ook mensen die er serieus van overtuigt zijn. Dat onderscheid is niet te maken dus wordt het niet geaccepteerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 2 januari 2010 01:19 schreef Nikmans het volgende:
TS is een aanwinst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whaaaat???? No money?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |