Ik schat Wolfsburg hoger in dat CSKA.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:23 schreef Happel het volgende:
Verwacht hier inderdaad weinig problemen voor Man Utd. CSKA eindigt als tweede in de groep.
Of je Turks wat bijspijkeren en meezingenquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:23 schreef Eric_Cantona het volgende:
't Lijkt me dus verstandig de wedstrijd zonder geluid te bekijken?
quote:Besiktas: Arikan, Kas, Sivok, Ferrari, Uzulmez, Dag, Ernst, Holosko, Rodrigo Tabata, Ozkan, Nobre.
Subs: Recber, Koybasi, Fink, Nihat, Tello, Inceman, Yusuf Simsek.
Ferdianand schijnt WEER geblesseerd te zijnquote:Man Utd: Foster, Neville, Jonathan Evans, Vidic, Evra, Valencia, Carrick, Scholes, Anderson, Nani, Rooney.
Subs: Kuszczak, Brown, Owen, Berbatov, Park, Fabio Da Silva, Gibson.
Tot nu toe niets te veel gezegd.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik schat Wolfsburg hoger in dat CSKA.
CSKA gaat Vagner Love erg missen
Gebeurt vaker idd, heeft met uitzendrechten te maken. Zo spannend is de wedstrijd trouwens niet.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:33 schreef msnk het volgende:
Wat zwak zeg, de Star TV dat in Europa wordt uitgezonden (schotel jwt) zendt de wedstrijd van Besiktas niet uit
Wat 'n verschil met zaterdag jaquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:11 schreef Dos37 het volgende:
Verdomme wat wordt er slecht gevoetbald het is dat Besiktas ook niet veel kan brengen.![]()
quote:
Zo staat het ook op de UEFA site, dus ik begrijp het. Alleen staat er dat Scholes zowel de 0-1 als de 0-2 heeft gemaakt in de 77e minuut. Dat is een beetje ongeloofwaardigquote:
Jaja! Geef de UEFA-site maar de schuldquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:28 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
neefoutje van de UEFA site stond echt 72 en 77 goal Manchester Scholes
quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:33 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Jaja! Geef de UEFA-site maar de schuld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |