abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 januari 2000 @ 21:19:00 #1
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_247174

Ik heb nu al een hekel aan het nieuwe programma maar eerst wat vraagjes:

Hoe heet het nu? De Bus of De Gouden Kooi??

Denk SBS soms dat ze hiermee een hit scoren??

Hoe willen er 'relaties" ontstaan in een/de Bus?? Kijk in een huis kan het leuk zijn: meer ruimte en je kunt naar buiten. Een huis bied stabiliteit aan, en je word volgens mij toch minder geconfronteerd met camera's.....maar een bus...en BUS??

"Ze moeten werken voor hun eten" wat zijn ze van plan, wederom, een huis zie BB, een bus.....geef is een voorbeeld van een soort week- opdracht/ werk?

De bus VS BB 2...wie zal winnen?

Paar vraagjes waarin mijn mening toch ietwat doorschemert.
De Bus: slap, onvoorbereid, onorigineel, onpraktisch, non-appealing, gedoemd te mislukken, nu al saai nog voor het begint.

Trouwens F6000,- eerst inleggen, waarom??
Zo krijg je overtuigde/enthousiaste mensen? Wat bedoelen ze daarmee. Ik zie de logica er namelijk niet in.

Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
  Admin vrijdag 14 januari 2000 @ 21:29:00 #2
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_247175
quote:
op 01-14-2000 om 09:19 PM schreef Cairon het volgende:

De BUS.
quote:

Ja.
quote:

"Ze moeten werken voor hun eten" wat zijn ze van plan, wederom, een huis zie BB, een bus.....geef is een voorbeeld van een soort week- opdracht/ werk?

De helft van hen moet de bus uit om te werken voor geld.
quote:

BB2
quote:

F6000,- eerst inleggen, waarom??
Zo krijg je overtuigde/enthousiaste mensen? Wat bedoelen ze daarmee. Ik zie de logica er namelijk niet in.

Om Tara-acties te voorkomen. Ze willen niet dat er zo maar mensen weer opstappen.

@your service
Breuls

I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_247176
quote:
Ik heb nu al een hekel aan het nieuwe programma maar eerst wat vraagjes:

Niet slim om nu al een mening te hebben over waar je nog geen ruk verstand van hebt.
quote:

De Bus
quote:

Ja natuurlijk , stel geen stomme vragen
quote:

Hoe willen er 'relaties" ontstaan in een/de Bus?? Kijk in een huis kan het leuk zijn: meer ruimte en je kunt naar buiten. Een huis bied stabiliteit aan, en je word volgens mij toch minder geconfronteerd met camera's.....maar een bus...en BUS??

Ja ? Wat met die bus ? Hij rijd niet eens hoor , staat gewoon stil door de week .Mogen ze ook gewoon rond de bus lopen binnen een omheining.
quote:

Nou , in maart staan ze een week op circuit zandvoort , bv oefen om een F1 pitstop binnen 10 sec. te doen.
quote:

Ik zie persoonlijk nu toch meer mogelijkheden in "De Bus".
quote:

Paar vraagjes waarin mijn mening toch ietwat doorschemert.
De Bus: slap, onvoorbereid, onorigineel, onpraktisch, non-appealing, gedoemd te mislukken, nu al saai nog voor het begint.

Whahahahaaaaaaaaa
quote:

Geven mensen gewoon niet zo snel op en werp je een drempel op tegen mensen die niet echt positief zijn.
[/quote]

pi_247177
Wordt het net zoiets als SPEED? Dan ga ik zeker kijken!!!
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_247178
Weer een produktie van De Mol. En volgens mij de ideale voorbereiding op Big Brother in de zomer met hooligans tijdens de WK en de nieuwe Big Brother in September. Nee, op één of andere manier denk ik dat we hier wel eens te maken kunnen krijgen met een hit waar alles wat we misten in Big Brother nu wel gebeurt. Wat dacht je van die mevrouw die vastgebonden zat aan een boom in Israel en die nu meedoet om haar schulden te betalen. Ik weet niet waarom maar ik denk dat dit smullen wordt.
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something.

pi_247179
Zie de mogelijkheden van de beperktheid van De bus ook wel in... de kleine ruimte die voor spanningen zorgt...
Daarnaast is er ruimte genoeg voor het ontstaan van relaties, mocht dat in de casting meegerekend worden...en gezien het huidige uitzendbeleid zal er wel meer getoond worden dan als bij Big Brother (de douchescenes)..Kortom, genoeg mogelijkheden voor een goed en goed bekeken programma.

Desondanks, in vergelijking met BB2... Valt voor mij tot nu toe in het voordeel van BB2. Endemol / Veronica heeft geleerd van BB1, dat ondanks de saaiheid toch een grote hit geworden is. Kijk bijvoorbeeld naar de csting-methodes voor de BB versie die in Duitsland gaat draaien (zie BB-gedeleelte www.mediactua.cx) ...

BB2 wordt extremer, afwisselender dan BB1 en met gevarieerdere deelnemers...

Hopende dat De Bus een groot succes word, wachtend op BB2.... hierboven mijn mening

net niet te oud
  Redactie Frontpage zondag 16 januari 2000 @ 03:25:00 #7
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_247180
Ik denk dat de Bus nix wordt... Het TV seizoen loopt al bijna ten einde... Dus iedereen zit meer in de tuin ipv achter de TV. Dus de Bus worst drom geen succes.
Gegroet,
Djeez
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_247181
yeah right, 13 februari is inderdaad hartje zomer en einde seizoen (pffffffffff)

ik hoop dat het een succes wordt, maar het nieuwe spannende van big brother heb je natuurlijk niet. maar van mij mag er weer zo'n volksgekte op gang komen hoor!
ik hang nu al voor de buis, omdat ze nu ook 'de makers' laten zien!

pi_247182
quote:

Da's toch logisch? Ze willen geen studenten. Studenten hebben (over het algemeen) geen geld en zijn dus uitgesloten!!!
Dit is pure discriminatie! (Nieuw topic)

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')