Hoe heet het nu? De Bus of De Gouden Kooi??
Denk SBS soms dat ze hiermee een hit scoren??
Hoe willen er 'relaties" ontstaan in een/de Bus?? Kijk in een huis kan het leuk zijn: meer ruimte en je kunt naar buiten. Een huis bied stabiliteit aan, en je word volgens mij toch minder geconfronteerd met camera's.....maar een bus...en BUS??
"Ze moeten werken voor hun eten" wat zijn ze van plan, wederom, een huis zie BB, een bus.....geef is een voorbeeld van een soort week- opdracht/ werk?
De bus VS BB 2...wie zal winnen?
Paar vraagjes waarin mijn mening toch ietwat doorschemert.
De Bus: slap, onvoorbereid, onorigineel, onpraktisch, non-appealing, gedoemd te mislukken, nu al saai nog voor het begint.
Trouwens F6000,- eerst inleggen, waarom??
Zo krijg je overtuigde/enthousiaste mensen? Wat bedoelen ze daarmee. Ik zie de logica er namelijk niet in.
quote:
op 01-14-2000 om 09:19 PM schreef Cairon het volgende:
quote:
quote:
"Ze moeten werken voor hun eten" wat zijn ze van plan, wederom, een huis zie BB, een bus.....geef is een voorbeeld van een soort week- opdracht/ werk?
quote:
quote:
F6000,- eerst inleggen, waarom??
Zo krijg je overtuigde/enthousiaste mensen? Wat bedoelen ze daarmee. Ik zie de logica er namelijk niet in.
@your service
Breuls
quote:
Ik heb nu al een hekel aan het nieuwe programma maar eerst wat vraagjes:
quote:
quote:
quote:
Hoe willen er 'relaties" ontstaan in een/de Bus?? Kijk in een huis kan het leuk zijn: meer ruimte en je kunt naar buiten. Een huis bied stabiliteit aan, en je word volgens mij toch minder geconfronteerd met camera's.....maar een bus...en BUS??
quote:
quote:
quote:
Paar vraagjes waarin mijn mening toch ietwat doorschemert.
De Bus: slap, onvoorbereid, onorigineel, onpraktisch, non-appealing, gedoemd te mislukken, nu al saai nog voor het begint.
quote:
Desondanks, in vergelijking met BB2... Valt voor mij tot nu toe in het voordeel van BB2. Endemol / Veronica heeft geleerd van BB1, dat ondanks de saaiheid toch een grote hit geworden is. Kijk bijvoorbeeld naar de csting-methodes voor de BB versie die in Duitsland gaat draaien (zie BB-gedeleelte www.mediactua.cx) ...
BB2 wordt extremer, afwisselender dan BB1 en met gevarieerdere deelnemers...
Hopende dat De Bus een groot succes word, wachtend op BB2.... hierboven mijn mening
ik hoop dat het een succes wordt, maar het nieuwe spannende van big brother heb je natuurlijk niet. maar van mij mag er weer zo'n volksgekte op gang komen hoor!
ik hang nu al voor de buis, omdat ze nu ook 'de makers' laten zien!
quote:
Da's toch logisch? Ze willen geen studenten. Studenten hebben (over het algemeen) geen geld en zijn dus uitgesloten!!!
Dit is pure discriminatie! (Nieuw topic)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |