Nope.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Want een DS lite en DSi kunnen niet in 1 huis samen zijn?
Eens, het idee is leuk, maar niet top uitgewerkt. moest een baby terug naar de koning brengen. Kreeg die baby met geen mogelijkheid in beweging, dus toen maar met een bulldozer vooruit geduwd. En ik werk heel veel met een touw: een persoon aan een touw hangen en maar vooruit trekken.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind Scribblenauts nu bijna een weekje thuis en ik vind het een beetje tegenvallen tochDe besturing is echt ruk, het mannetje rent regelmatig heen en weer terwijl ik dat niet wil en het feit dat het scherm zoveel verspringt zuigt ook.
Verder is het vaak niet helemaal duidelijk wat nou precies de bedoeling is en hoe objecten/personages op dingen reageren. Het zou fijn zijn als je gewoon NPC's ook in een auto kon laten instappen ofzo als je een auto tekent. Ik zit nu in wereld 3 bijvoorbeeld en moet een zieke naar de dokter brengen die een paar verdiepingen hoger zit. Ik denk, ik kies een vliegend tapijt en vlieg met haar naar boven. Maar ze stapt niet op. Hoe krijg ik een personage omhoog? Ik heb geen idee. Zelfde probleem met de pinguin die je op de boot naar de overkant moet krijgen, deze wil niet opstappen op de boot.
Ik heb wel al een flink aantal toffe dingen gedaan hoor, begrijp me niet verkeerd, maar écht gaaf is het eigenlijk helemaal niet. De uitwerking is te karig.
Dat heb ik ook ja. De besturing is gewoon kut. Het poppetje loopt te vaak als je het niet wilt en het aanklikken van sommige voorwerpen is echt een ramp.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind Scribblenauts nu bijna een weekje thuis en ik vind het een beetje tegenvallen tochDe besturing is echt ruk, het mannetje rent regelmatig heen en weer terwijl ik dat niet wil en het feit dat het scherm zoveel verspringt zuigt ook.
Verder is het vaak niet helemaal duidelijk wat nou precies de bedoeling is en hoe objecten/personages op dingen reageren. Het zou fijn zijn als je gewoon NPC's ook in een auto kon laten instappen ofzo als je een auto tekent. Ik zit nu in wereld 3 bijvoorbeeld en moet een zieke naar de dokter brengen die een paar verdiepingen hoger zit. Ik denk, ik kies een vliegend tapijt en vlieg met haar naar boven. Maar ze stapt niet op. Hoe krijg ik een personage omhoog? Ik heb geen idee. Zelfde probleem met de pinguin die je op de boot naar de overkant moet krijgen, deze wil niet opstappen op de boot.
Ik heb wel al een flink aantal toffe dingen gedaan hoor, begrijp me niet verkeerd, maar écht gaaf is het eigenlijk helemaal niet. De uitwerking is te karig.
En dit is nou precies weer een reden waarom mensen "aan de kaartjes gaan". Regiolocking is zooo jaren 90. Ik wil kunnen spelen wat ik wil, zei het een Japanse animegame, zei het een US game die Nintendo hier niet wil uitbrengen. Zucht... neem een voorbeeld aan de Ps3.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
IGN
[..]
Een DS lite is dus nog steeds the way to go. Nu hopen dat er niet té veel DSi only games komen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb die touw tip een aantal keer gebruikt nu en dat werkt prima, maar het wordt er wel makkelijker op helaas. Die puzzel met die baby heeft vast iets te maken met die ooievaar die er ook staat, maar ik had geen idee. Heb hem dus maar in een tas gestopt en zo afgegeven bij de koningquote:Op woensdag 23 september 2009 19:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
Eens, het idee is leuk, maar niet top uitgewerkt. moest een baby terug naar de koning brengen. Kreeg die baby met geen mogelijkheid in beweging, dus toen maar met een bulldozer vooruit geduwd. En ik werk heel veel met een touw: een persoon aan een touw hangen en maar vooruit trekken.Op een gegeven moment is de lol er wel snel af.
Dan krijg je een draagbare (nutteloze) staritequote:Op donderdag 24 september 2009 09:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heeft iemand dit eigenlijk al geprobeerd?![]()
[ afbeelding ]
Als je niet gezegd had dacht ik dat ik naar nieuwe zelda beelden aan het kijken was. Nou ja, beter goed gejat dan slecht bedacht, zullen we maar zeggenquote:
quote:As it plays out, 4 Warriors of Light bears a remarkable resemblance to the much-maligned Final Fantasy Mystic Quest for Super NES, too. Believe it or not, that's actually a good thing. The main similarities are the highly steamlined battle system and cute, kid-friendly art style. It doesn't seem to go quite as far as Mystic Quest in simplifying things, though; 4 Warriors of Light would better be described as "what Mystic Quest could have been if it hadn't been so cheaply made."
Aside from the whimsical visual style and the surprisingly retro chiptune audio style, 4 Warriors of Light features two specific standout elements. First is the job change system, which revolves around two dozen hats that the characters can collect and wear. The hats are, in essence, the same as Final Fantasy X-2's Dress Spheres (albeit they can't be changed on the fly during battle); donning one changes a character's class and opens up new skills. A white hood grants White Mage skills, while a laurel wreath turns a warrior into a Bard. As in Final Fantasy V and Tactics, characters seem able to mix and match all their learned skills as they switch jobs. Character graphics are instantly changed to reflect their current class, much as in the remake.
Secondly, the battle system is refreshing in its simplicity, yet doesn't seem to be a complete pushover. Combat in 4 Warriors of Light plays out in an extremely stripped-down form; there are no magic points to juggle, and characters can only equip a limited selection of abilities at any given time. In place of MP is a skill charge system represented by five ball icons. As players work through their turns, the balls at the top of their status window become illuminated to represent charges, and each combat action costs a certain number of charges. A simple attack costs a single point, while magic and special attacks cost more charges according to their strength and complexity. Skipping a turn adds two points to the meter.
Based on the boss battle at the end of the demo -- a Minotaur in a cave which the warriors have been sent to battle -- this turns the game's combat into a mildly strategic sort of tug-of-war. Two of the characters in the demo have access to the spell Fira, to which the Minotaur is vulnerable. But casting Fira costs two charge points, which take several turns of attacking to charge up. Spend a turn blocking, however, and you'll earn enough charges to cast the spell once, maybe twice. For the demo boss, this added a remarkable amount of strategy to a basic-looking battle system; beating him was a matter of alternating blocks and attacks, and healing when necessary.
Despite this give-and-take format, the combat system is surprisingly streamlined. It's not really possible to target attacks precisely, and neither can you target, say, a healing spell. When you cast Cure, you're not given the opportunity to select a recipient of the spell. Instead, when it comes time for your hero to cast the magic, it's directed toward the warrior who currently has the lowest HP. It's somewhat offputting to a seasoned RPG fan, but it's actually not a bad idea; few things are more annoying in a turn-based RPG to select a healing spell targeted toward a given character only to have a completely different party member injured before the spell can activate. This user-friendly magic system is the answer to that complaint.
Kun je net zo goed bij shopto.net gaan kijken, nog goedkoper.quote:Op zondag 20 september 2009 17:55 schreef Nebo het volgende:
[..]
Nette prijs daar! Wat is hun levertijd?
Jep, allesquote:Op zondag 27 september 2009 12:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Zijn die stemmen ook Nederlands ingesproken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |