abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 september 2009 @ 11:10:48 #201
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_73032675
quote:
Op woensdag 23 september 2009 11:09 schreef Pheno het volgende:

[..]

Want een DS lite en DSi kunnen niet in 1 huis samen zijn?
Nope.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 23 september 2009 @ 18:37:26 #202
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_73045243
Ik vind Scribblenauts nu bijna een weekje thuis en ik vind het een beetje tegenvallen toch De besturing is echt ruk, het mannetje rent regelmatig heen en weer terwijl ik dat niet wil en het feit dat het scherm zoveel verspringt zuigt ook.

Verder is het vaak niet helemaal duidelijk wat nou precies de bedoeling is en hoe objecten/personages op dingen reageren. Het zou fijn zijn als je gewoon NPC's ook in een auto kon laten instappen ofzo als je een auto tekent. Ik zit nu in wereld 3 bijvoorbeeld en moet een zieke naar de dokter brengen die een paar verdiepingen hoger zit. Ik denk, ik kies een vliegend tapijt en vlieg met haar naar boven. Maar ze stapt niet op. Hoe krijg ik een personage omhoog? Ik heb geen idee. Zelfde probleem met de pinguin die je op de boot naar de overkant moet krijgen, deze wil niet opstappen op de boot.

Ik heb wel al een flink aantal toffe dingen gedaan hoor, begrijp me niet verkeerd, maar écht gaaf is het eigenlijk helemaal niet. De uitwerking is te karig.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_73046421
quote:
Op woensdag 23 september 2009 18:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind Scribblenauts nu bijna een weekje thuis en ik vind het een beetje tegenvallen toch De besturing is echt ruk, het mannetje rent regelmatig heen en weer terwijl ik dat niet wil en het feit dat het scherm zoveel verspringt zuigt ook.

Verder is het vaak niet helemaal duidelijk wat nou precies de bedoeling is en hoe objecten/personages op dingen reageren. Het zou fijn zijn als je gewoon NPC's ook in een auto kon laten instappen ofzo als je een auto tekent. Ik zit nu in wereld 3 bijvoorbeeld en moet een zieke naar de dokter brengen die een paar verdiepingen hoger zit. Ik denk, ik kies een vliegend tapijt en vlieg met haar naar boven. Maar ze stapt niet op. Hoe krijg ik een personage omhoog? Ik heb geen idee. Zelfde probleem met de pinguin die je op de boot naar de overkant moet krijgen, deze wil niet opstappen op de boot.

Ik heb wel al een flink aantal toffe dingen gedaan hoor, begrijp me niet verkeerd, maar écht gaaf is het eigenlijk helemaal niet. De uitwerking is te karig.
Eens, het idee is leuk, maar niet top uitgewerkt. moest een baby terug naar de koning brengen. Kreeg die baby met geen mogelijkheid in beweging, dus toen maar met een bulldozer vooruit geduwd. En ik werk heel veel met een touw: een persoon aan een touw hangen en maar vooruit trekken. Op een gegeven moment is de lol er wel snel af.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  woensdag 23 september 2009 @ 20:05:24 #204
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_73048262
quote:
Op woensdag 23 september 2009 18:37 schreef Notorious_Roy het volgende:

Dat heb ik ook ja. De besturing is gewoon kut. Het poppetje loopt te vaak als je het niet wilt en het aanklikken van sommige voorwerpen is echt een ramp.
Maar je kan een rope of (bungee) cord vast maken aan die persoon en aan je tapijt. Zelfde verhaal met die penguin. Een heleboel kan volgens mij niet op bijster veel manieren. Want je kan wel 3 manieren verzinnen (3 verschillende soorten 'touw'), maar echt anders wordt het er niet van.
pi_73048351
Morgen heb ik hopelijk Professor Layton en Mario & Luigi 3 binnen
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_73048530
Ik wil een DSi want mijn ds is al kapoet en is een van de eerste
pi_73051802
quote:
Op woensdag 23 september 2009 11:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
IGN
[..]

Een DS lite is dus nog steeds the way to go. Nu hopen dat er niet té veel DSi only games komen...
En dit is nou precies weer een reden waarom mensen "aan de kaartjes gaan". Regiolocking is zooo jaren 90. Ik wil kunnen spelen wat ik wil, zei het een Japanse animegame, zei het een US game die Nintendo hier niet wil uitbrengen. Zucht... neem een voorbeeld aan de Ps3.

Anyway, Binnenkort Kingdom Hearts. Ik heb de Japanse versie al eens kunnen spelen maar Disney in het Japans is toch minder dus ben benieuwd naar de US versie. (waarbij gelukkig dus nog geen import-BS zit)
Wat me opviel aan de game is dat hij echt bijzonder mooi is, de mooiste 3D-game voor de DS. Hij voelt daarnaast bijna identiek aan de Ps2-games dus dit kan niet anders dan een must have worden.
Beste lied OOIT met het woord "mieren" er in-->
http://www.youtube.com/watch?v=Drh7bVvQXjQ
  woensdag 23 september 2009 @ 22:23:27 #209
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_73053945
Eerste Dragon Quest VI screens:

Ik kijk hier meer naar uit dan naar Dragon Quest IX!

Meer: http://www.gpara.com/comingsoon/dq6/090924/
pi_73056275
Hallo

Ik heb tijdelijk een DS geleend van een vriend. Wat vinden jullie nou must-have spellen voor dat apparaat, die ik echt gespeeld moet hebben?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 24 september 2009 @ 00:36:56 #211
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_73058460
quote:
Op woensdag 23 september 2009 19:15 schreef marcodej het volgende:

[..]

Eens, het idee is leuk, maar niet top uitgewerkt. moest een baby terug naar de koning brengen. Kreeg die baby met geen mogelijkheid in beweging, dus toen maar met een bulldozer vooruit geduwd. En ik werk heel veel met een touw: een persoon aan een touw hangen en maar vooruit trekken. Op een gegeven moment is de lol er wel snel af.
Ik heb die touw tip een aantal keer gebruikt nu en dat werkt prima, maar het wordt er wel makkelijker op helaas. Die puzzel met die baby heeft vast iets te maken met die ooievaar die er ook staat, maar ik had geen idee. Heb hem dus maar in een tas gestopt en zo afgegeven bij de koning

Dat dat werkt is dan wel weer tof. Had net ook een doodskist getekend en als je die open maakt komt er een spook uit Die kleine dingetjes maken de game dan ook wel weer briljant.
  donderdag 24 september 2009 @ 09:53:42 #212
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_73061765
Heeft iemand dit eigenlijk al geprobeerd?

donderdag 24 september 2009 @ 11:01:26 #213
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_73063377
quote:
Op donderdag 24 september 2009 09:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heeft iemand dit eigenlijk al geprobeerd?

[ afbeelding ]
Dan krijg je een draagbare (nutteloze) starite .
  donderdag 24 september 2009 @ 14:54:44 #214
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_73070280
vandaag toch maar even gebruikt gemaakt van de aanbieding bij intertoys en een nieuwe dsi gekocht voor 149 euro

scheelt toch weer 20 euro
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_73086831
EA's Zelda kloon, Tsumuji:
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_73086938
quote:
Op donderdag 24 september 2009 22:56 schreef Aether het volgende:
EA's Zelda kloon, Tsumuji:
Als je niet gezegd had dacht ik dat ik naar nieuwe zelda beelden aan het kijken was. Nou ja, beter goed gejat dan slecht bedacht, zullen we maar zeggen
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 25 september 2009 @ 00:03:59 #217
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_73088948
FF: 4 Warriors of Light hands-on:
quote:
As it plays out, 4 Warriors of Light bears a remarkable resemblance to the much-maligned Final Fantasy Mystic Quest for Super NES, too. Believe it or not, that's actually a good thing. The main similarities are the highly steamlined battle system and cute, kid-friendly art style. It doesn't seem to go quite as far as Mystic Quest in simplifying things, though; 4 Warriors of Light would better be described as "what Mystic Quest could have been if it hadn't been so cheaply made."

Aside from the whimsical visual style and the surprisingly retro chiptune audio style, 4 Warriors of Light features two specific standout elements. First is the job change system, which revolves around two dozen hats that the characters can collect and wear. The hats are, in essence, the same as Final Fantasy X-2's Dress Spheres (albeit they can't be changed on the fly during battle); donning one changes a character's class and opens up new skills. A white hood grants White Mage skills, while a laurel wreath turns a warrior into a Bard. As in Final Fantasy V and Tactics, characters seem able to mix and match all their learned skills as they switch jobs. Character graphics are instantly changed to reflect their current class, much as in the remake.

Secondly, the battle system is refreshing in its simplicity, yet doesn't seem to be a complete pushover. Combat in 4 Warriors of Light plays out in an extremely stripped-down form; there are no magic points to juggle, and characters can only equip a limited selection of abilities at any given time. In place of MP is a skill charge system represented by five ball icons. As players work through their turns, the balls at the top of their status window become illuminated to represent charges, and each combat action costs a certain number of charges. A simple attack costs a single point, while magic and special attacks cost more charges according to their strength and complexity. Skipping a turn adds two points to the meter.

Based on the boss battle at the end of the demo -- a Minotaur in a cave which the warriors have been sent to battle -- this turns the game's combat into a mildly strategic sort of tug-of-war. Two of the characters in the demo have access to the spell Fira, to which the Minotaur is vulnerable. But casting Fira costs two charge points, which take several turns of attacking to charge up. Spend a turn blocking, however, and you'll earn enough charges to cast the spell once, maybe twice. For the demo boss, this added a remarkable amount of strategy to a basic-looking battle system; beating him was a matter of alternating blocks and attacks, and healing when necessary.

Despite this give-and-take format, the combat system is surprisingly streamlined. It's not really possible to target attacks precisely, and neither can you target, say, a healing spell. When you cast Cure, you're not given the opportunity to select a recipient of the spell. Instead, when it comes time for your hero to cast the magic, it's directed toward the warrior who currently has the lowest HP. It's somewhat offputting to a seasoned RPG fan, but it's actually not a bad idea; few things are more annoying in a turn-based RPG to select a healing spell targeted toward a given character only to have a completely different party member injured before the spell can activate. This user-friendly magic system is the answer to that complaint.
  vrijdag 25 september 2009 @ 06:30:33 #218
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_73090716
quote:
Op zondag 20 september 2009 17:55 schreef Nebo het volgende:

[..]

Nette prijs daar! Wat is hun levertijd?
Kun je net zo goed bij shopto.net gaan kijken, nog goedkoper.
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
  vrijdag 25 september 2009 @ 14:36:22 #219
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_73100155
Ninokuni: The Another World TGS Trailer:

pi_73100179
Waarom zijn de stemmen van Luke en Layton helemaal anders?
  zaterdag 26 september 2009 @ 15:00:21 #221
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_73125512
deze ff gekocht, kan ik weer een tijdje vooruit
http://www.focalprice.com(...)_for_NDSL_8Pack.html
pi_73144255
Professor Layton is weer geweldig De game is ook mooi naar het Nederlands vertaald, erg netjes gedaan.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  Donald Duck held zondag 27 september 2009 @ 12:18:09 #223
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_73144281
Zijn die stemmen ook Nederlands ingesproken?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_73144396
quote:
Op zondag 27 september 2009 12:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Zijn die stemmen ook Nederlands ingesproken?
Jep, alles
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_73144731
Even een waarschuwing voor mensen die games uit de UK importeren; de UK versie van Layton heeft geen nederlandse taal.
pi_73144765
Heeft de Nederlandse versie dan wel Engels als optie?
Tap tap tap
  Donald Duck held zondag 27 september 2009 @ 12:42:11 #227
46149 __Saviour__
pi_73144781
quote:
Op zondag 27 september 2009 12:22 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Jep, alles
Grappig, dan hebben ze er echt flink werk van gemaakt.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_73144826
quote:
Op zondag 27 september 2009 12:41 schreef CherryLips het volgende:
Heeft de Nederlandse versie dan wel Engels als optie?
Nee
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
pi_73144896
Ja klote . Ik wil de Engelse, de rest van de familie de Nederlandse.
Tap tap tap
  Donald Duck held zondag 27 september 2009 @ 12:49:30 #230
46149 __Saviour__
pi_73144946
Iemand een trailerfilmpje van de Nederlandse versie? Ik ben erg benieuwd hoe die stemmen dan klinken.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_73147962
pi_73147994
Afschuwelijk, werkelijk waar afschuwelijk

Nu weer lekker Mario & Luigi 3 spelen! Ik moest echt hardop lachen toen ik voor het eerst de lolly van een Goomba op zoog met Bowser
  zondag 27 september 2009 @ 14:44:01 #233
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_73148330
Ze hebben prof. Layton verkracht
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zondag 27 september 2009 @ 14:45:04 #234
150363 Wii-Style
Ba-Lue Bolivar Ba-Lues-Are
pi_73148377
De doos van Pandora...
Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
pi_73150347
Ik vind het wel meevallen eigenlijk. Alleen die stem van Luke is een beetje vreemd.
pi_73164218
Damn, hadden ze het niet alleen NL kunnen ondertitelen ipv ook te spreken
pi_73167495
Nou, dat wordt dus mooi de Engelse
Tap tap tap
  zondag 27 september 2009 @ 23:16:06 #238
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_73167736
quote:
Op zondag 27 september 2009 22:04 schreef _Flea_ het volgende:
Damn, hadden ze het niet alleen NL kunnen ondertitelen ipv ook te spreken
Ze hadden het beter engels kunnen laten idd, net zoals de 6+ tekenfilms op tv maarja er zullen wel een aantal gasten zijn die geld verdienen aan het matig vertalen van deze games, waardoor de kids die deze games al uitspelen er alsnog een slechte spelling op nahouden.
  maandag 28 september 2009 @ 09:30:10 #239
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_73172921
Ik zat met Scibblenauts 'vast' in level 4-3 en 4-4 omdat daar schakelaars zaten op het plafond en ik GEEN idee had hoe ik ze moest indrukken. Totdat ik op het briljante idee kwam om een ballon te schrijven Nu ben ik bijna klaar met wereld 4 alweer.
  dinsdag 29 september 2009 @ 09:31:37 #240
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_73202953
  dinsdag 29 september 2009 @ 16:08:10 #241
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_73213224
quote:
Op maandag 28 september 2009 09:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zat met Scibblenauts 'vast' in level 4-3 en 4-4 omdat daar schakelaars zaten op het plafond en ik GEEN idee had hoe ik ze moest indrukken. Totdat ik op het briljante idee kwam om een ballon te schrijven Nu ben ik bijna klaar met wereld 4 alweer.
Heb nog een DS phat, en dat ziet er uit als een leuke game!
Weet je misschien nog meer games in dit genre, als puzzelen enzo, tekenen, adventure platform?
  woensdag 30 september 2009 @ 10:18:24 #242
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_73234623
Die DSi begint steeds meer op een FAIL te lijken... Eerst regiolocking en nu niet overdraagbare DSiware
quote:
DSiWare-Spiele nicht auf neuen NDSi übertragbar

30.09.09 - Wer einen neuen Nintendo DSi kauft, kann seine bereits erworbenen DSiWare-Spiele für ein altes NDSi-System nicht auf denen neuen Handheld übertragen. Das hat Nintendo of Australia bestätigt.

Eine Ausnahme ist, wenn der NDSi kaputt ist und man einen neuen kauft. In dem Fall kann Nintendo die gekauften Spiele vom defekten NDSi auf den neuen übertragen. Ob diese Regelung nur in Australien Gültigkeit hat, ist unklar - Nintendo of America oder Nintendo of Europe haben sich auf Anfrage von 1up nicht dazu geäußert.
  woensdag 30 september 2009 @ 10:28:39 #243
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_73234903
Maar dat is bij de Wii toch ook zo? Dus dat het voor de DSi ook zo zou zijn verbaasd me niks.

Ik kan het artikel niet lezen trouwens.. Mein Deutsch ist wirklich schlecht
  woensdag 30 september 2009 @ 10:30:20 #244
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_73234955
Hoe zit het nu met de FF releases op DS? FFIII is uit,... krijgt wel mindere reviews, maar welk verhaal is dat nou in de reeks. Hoe moet ik dat zien? En FFIX is ook uit,... over het algemeen betere reviews? Ook een goed spel? En nu weer iets met FFIX Gaiden,...? Ben het even kwijt!
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  woensdag 30 september 2009 @ 10:34:46 #245
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_73235059
quote:
Op woensdag 30 september 2009 10:30 schreef Chocobo het volgende:
Hoe zit het nu met de FF releases op DS? FFIII is uit,... krijgt wel mindere reviews, maar welk verhaal is dat nou in de reeks. Hoe moet ik dat zien? En FFIX is ook uit,... over het algemeen betere reviews? Ook een goed spel? En nu weer iets met FFIX Gaiden,...? Ben het even kwijt!
De nummering klopt tegenwoordig gewoon. FFIII DS is FFIII NES, voor het eerst in het Westen te spelen als officiele release. Verder is IV ook voor de DS verschenen in 3D (niet IX zoals je typt).
Ik heb beide, maar beide niet gespeeld eigenlijk.

Dat FF Gaiden wat je bedoelt is Four Warriors of Light die ik al het hele topic loop te hypen

Naast deze heb je ook nog Tactics Advance 2 en FFXII Revenant Wings en nog een Crystal Chronicles deel. Alle drie niet de moeite als je het mij vraagt.
pi_73235115
quote:
Op woensdag 30 september 2009 10:28 schreef Maraca het volgende:
Maar dat is bij de Wii toch ook zo? Dus dat het voor de DSi ook zo zou zijn verbaasd me niks.

Ik kan het artikel niet lezen trouwens.. Mein Deutsch ist wirklich schlecht
Ah man, zelfs ik snap het nog . En ik kom normaal gesproken niet verder dan ganz geil, toll en immer gerade aus.
Tap tap tap
  woensdag 30 september 2009 @ 10:37:09 #247
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_73235133
quote:
Op woensdag 30 september 2009 10:34 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

De nummering klopt tegenwoordig gewoon. FFIII DS is FFIII NES, voor het eerst in het Westen te spelen als officiele release. Verder is IV ook voor de DS verschenen in 3D (niet IX zoals je typt).
Ik heb beide, maar beide niet gespeeld eigenlijk.

Dat FF Gaiden wat je bedoelt is Four Warriors of Light die ik al het hele topic loop te hypen

Naast deze heb je ook nog Tactics Advance 2 en FFXII Revenant Wings en nog een Crystal Chronicles deel. Alle drie niet de moeite als je het mij vraagt.
Thanks,... met IX bedoel ik inderdaad IV Maar Four Warriors is tha bomb dus!
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  woensdag 30 september 2009 @ 10:40:15 #248
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_73235223
quote:
Op woensdag 30 september 2009 10:37 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Thanks,... met IX bedoel ik inderdaad IV Maar Four Warriors is tha bomb dus!
Yup. Bekijk de screens en filmpjes hier maar eens. Ziet er ge-wel-dig uit. Komt in oktober in Japan uit. Westerse release uiteraard nog niet aangekondigd
  woensdag 30 september 2009 @ 10:52:36 #249
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_73235584
quote:
Op woensdag 30 september 2009 10:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die DSi begint steeds meer op een FAIL te lijken... Eerst regiolocking en nu niet overdraagbare DSiware
[..]

en toch ben ik nog steeds blij met mijn DSi
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  woensdag 30 september 2009 @ 10:52:44 #250
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_73235587
quote:
Op woensdag 30 september 2009 10:36 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ah man, zelfs ik snap het nog . En ik kom normaal gesproken niet verder dan ganz geil, toll en immer gerade aus.
Bij de 2e poging was het wel iets duidelijker Het verschil tussen de eerste en tweede poging? Koffie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')