Die speel ik ook zo nu en dan nog wel eens, om de magic,songs etc compleet te hebben.quote:Op maandag 7 september 2009 20:38 schreef BlueMage het volgende:
Ik ben trouwens wat ouwe GBA spellen aan 't spelen, Final Fantasy V is gaaf, echt 'n ondergewaardeerde game uit de hele serie.
komende maandag in Noord Amerikaquote:Op maandag 7 september 2009 20:38 schreef BlueMage het volgende:
Die nieuwe RPG van Mario & Luigi die in Japan al uit is (en waarschijnlijk ook in de VS) wanneer komt die naar Europa?
Ik ben trouwens wat ouwe GBA spellen aan 't spelen, Final Fantasy V is gaaf, echt 'n ondergewaardeerde game uit de hele serie.
ziet er beter uit dan ik dachtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op donderdag 10 september 2009 17:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.famitsu.com/game/coming/1227461_1407.html
FF: 4 warriors of lightRelease: 29 oktober 2009?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Japan ja.quote:
De US versie is al uit. Het werkt erg leuk! Ik wacht met kopen tot de NL versie er is voor m'n vriendin.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:46 schreef e-wok het volgende:
wanneer komt ie? of is ie al uit :s
Nee, die komt maandag pas. Net als Mario & Luigi. Iedereen die 'm nu al speelt speelt is een warezhoer.quote:Op zondag 13 september 2009 10:04 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
De US versie is al uit. Het werkt erg leuk! Ik wacht met kopen tot de NL versie er is voor m'n vriendin.
Niemand durft meer te reagerenquote:Op zondag 13 september 2009 10:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, die komt maandag pas. Net als Mario & Luigi. Iedereen die 'm nu al speelt speelt is een warezhoer.
Verder als dat ben ik niet gekomen en had ik er echt geen zin meer in. Wat een belachelijk moeilijk spel is het... Toch blijft het spel trekken, op een vreemde manier, wil je weten wat er verder nog komt.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, de game is wel lastig hoorIk zit nu in 4-2 en er is een gedeelte waar ik niet doorheen kom... Bewegende platformen die me pletten
Zeker, ik vond de eerste drie werelden ook heerlijk om te spelen. Wereld 4 was echter teveel van het goedequote:Op zondag 13 september 2009 22:00 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat is dan ook geen casual platformer a la Super Princess Peach. Het is echt een pittig spel, daarvan zijn er natuurlijk ook nodig om de DS interessant te houden
Ik verwacht ook geen GOTY materiaal, maar zoals je al aangeeft in je voorbeeld is het vooral een experiment.quote:Op maandag 14 september 2009 13:03 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben Scribblenauts trouwens aan het spelen. Vindt hem een beetje tegenvallen. Puzzels zijn vrij simpel, en het combineren van zaken gaat omslachtig.
Wel leuk om afwisselend met mijn vrouw te spelen. Zegt namelijk veel over je karakter. Bij een puzzel moet je een kat van het dak van een huis krijgen.
- Haar oplossing: CAT FOOD.
- Mijn oplossing: FLAMETHROWER, en deze gebruiken om het huis in de fik te steken.
Ja, hier hetzelfde met die vlinder..quote:Op maandag 14 september 2009 13:03 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben Scribblenauts trouwens aan het spelen. Vindt hem een beetje tegenvallen. Puzzels zijn vrij simpel, en het combineren van zaken gaat omslachtig.
Wel leuk om afwisselend met mijn vrouw te spelen. Zegt namelijk veel over je karakter. Bij een puzzel moet je een kat van het dak van een huis krijgen.
- Mijn oplossing: FLAMETHROWER, en deze gebruiken om het huis in de fik te steken.
quote:intent on denying anything the game is about.
I find it hard to believe anyone could play for more than six or seven levels before just typing in random things to see if they're there and whether they can beat Cthulhu in a fight. But then, doing that is utterly brilliant. It's like trying to wash the car and ending up having a water fight. The water fight is tons more fun than the car washing, but then you're wet and tired and it's time for tea.
7/10
Als je dat nou al meteen gedaan had, had je de batterij al binnen gehadquote:Op woensdag 16 september 2009 10:37 schreef CherryLips het volgende:
Goed, de batterij gaat nu nog maar drie kwartier mee voor het lampje weer rood wordt, toch maar even bij big dennis bestellen dan.
Ja ik weet 'tquote:Op woensdag 16 september 2009 10:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als je dat nou al meteen gedaan had, had je de batterij al binnen gehad
woehoe! Eindelijk een datum!!!quote:Op woensdag 16 september 2009 10:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
De nieuwe Zelda komt op 7 december uit in Amerika. Als je importeert speel je 'm dus nog voor de Kerst
probeer eens dog + tree, dan rent ie vanzelfquote:Op maandag 14 september 2009 13:03 schreef Strolie75 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snapte eerst niet hoe je nou meer kon unlocken, maar dat is me wel duidelijk.
Ik vind het spel op zich best leuk voor ff een uurtje. Ben benieuwd hoe lang het me bezig gaat houden. Ik vond 'march of the minis' ook een leuk spel, maar op de duur is de lol er af. Ik weet ook niet wat me bij scr eerder doet stoppen: m'n woordenschat of het concept van het spel. Ik zie het spel als een serie minigames en daar houd ik wel van, zolang er maar genoeg variatie is.
quote:Op woensdag 16 september 2009 21:17 schreef Wii-Style het volgende:
Oh ja, helemaal vergeten. Mario & Luigi: Bowser's Inside Story krijgt uitstekende reviews. Volgens gamerankings/metacritic de beste game op DS.Een betere score dan Chinatown Wars!!
Er zijn inderdaad pas 7 games die Mario en RPG combineren!quote:
Deze is toch een RPG å final fantasy achtig?quote:Op woensdag 16 september 2009 22:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad pas 7 games die Mario en RPG combineren!
Euh, niet helemaal, maar jaquote:Op woensdag 16 september 2009 22:43 schreef Qunix het volgende:
[..]
Deze is toch een RPG å final fantasy achtig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |