quote:hehe
Op zaterdag 20 april 2002 17:30 schreef deGVR het volgende:
Veel plezier mensen... ik kruip weer achter m'n MSX
quote:En we weten allemaal waar die eerste twee letter van MSX voor staan...
Op zaterdag 20 april 2002 17:34 schreef slakkie het volgende:[..]
hehe
zien jullie nu wel? MS was al veel eerder bezig dan Sony!
Maar als je het mij vraagt dan krijgt Micro$oft wel last ja,....PS2 is ECHT unstoppable en Gamecube icm de GBA gaat kont schoppen. Nogmaals,..ik hoop het wel voor Xbox, aangezien concurrentie ons betere consoles en games geeft maar ik vrees het ergste voor ze.
quote:Is een ouwe Microsoft Home computer ten tijde van de Sinclair Spectrum en Commodore 64 (maar veel beter dan beide, naar mijn mening)
Op zaterdag 20 april 2002 17:36 schreef GizartFRL het volgende:
MSX : MicroSoft Xbox?
quote:Die concurrentie zal voorlopig wel blijven aangezien MS gewoon net zolang geld in de XBOX blijft pompen totdat hij wel goed verkoopt. Ze passen dezelfde strategie toe als bij de rest van de producten.
Op zaterdag 20 april 2002 17:37 schreef Chocobo het volgende:
Wat valt er te debatteren dan? Tis een grote baard zo ! Ik denk dat alle Xbox fans en andere consolefans wel zo hun zegje hebben mogen doen.Maar als je het mij vraagt dan krijgt Micro$oft wel last ja,....PS2 is ECHT unstoppable en Gamecube icm de GBA gaat kont schoppen. Nogmaals,..ik hoop het wel voor Xbox, aangezien concurrentie ons betere consoles en games geeft maar ik vrees het ergste voor ze.
quote:Dat geloof ik wel, maar hoelang blijf je geld pompen,...is dat niet hetzelfde (mijn mening) als water naar de zee dragen.
Op zaterdag 20 april 2002 17:40 schreef Ceased2Be het volgende:[..]
Die concurrentie zal voorlopig wel blijven aangezien MS gewoon net zolang geld in de XBOX blijft pompen totdat hij wel goed verkoopt. Ze passen dezelfde strategie toe als bij de rest van de producten.
quote:Jup..En MS heeft echt wel meer peso's als ZoNie..
Op zaterdag 20 april 2002 17:40 schreef Ceased2Be het volgende:[..]
Die concurrentie zal voorlopig wel blijven aangezien MS gewoon net zolang geld in de XBOX blijft pompen totdat hij wel goed verkoopt. Ze passen dezelfde strategie toe als bij de rest van de producten.
En MS heeft geld genoeg om dat nog tijden vol te houden (7 Miljard winst per jaar, plus 30 miljard op de bank).
quote:Nee hoor... als ze genoeg geld geven aan de beste software developers voor PS2 en GC stappen die over op de Xbox (iedereen heeft z'n prijs)
Op zaterdag 20 april 2002 17:42 schreef Chocobo het volgende:[..]
Dat geloof ik wel, maar hoelang blijf je geld pompen,...is dat niet hetzelfde (mijn mening) als water naar de zee dragen.
Dan krijgt MS dus steeds meer goeie developers, dus steeds meer goeie games... en sony en nintendo steeds minder.
HEt gaat echt alleen maar om geld in deze strijd... en MS heeft domweg het meeste daarvan.
quote:Nee..Met geld ergens inpompen krijg je een hoop gedaan (zie square en Nintendo) water dragen naar de zee helpt niets..
Op zaterdag 20 april 2002 17:42 schreef Chocobo het volgende:[..]
Dat geloof ik wel, maar hoelang blijf je geld pompen,...is dat niet hetzelfde (mijn mening) als water naar de zee dragen.
quote:It's all about the money..It's all about the dumdumdumdudududum
Op zaterdag 20 april 2002 17:44 schreef deGVR het volgende:[..]
Nee hoor... als ze genoeg geld geven aan de beste software developers voor PS2 en GC stappen die over op de Xbox (iedereen heeft z'n prijs)
Dan krijgt MS dus steeds meer goeie developers, dus steeds meer goeie games... en sony en nintendo steeds minder.
HEt gaat echt alleen maar om geld in deze strijd... en MS heeft domweg het meeste daarvan.
quote:Ja,...Micro$oft heeft meer geld als Sony, maar onderschat dat vermogen niet. Ten eerste hoeft Sony het geld in de PS2 te steken om te overleven. Geef toe,...hun marketing is unbeatable wat het speelstation betreft.
Op zaterdag 20 april 2002 17:43 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Jup..En MS heeft echt wel meer peso's als ZoNie..
En ten tweede heeft MS ook een budget voor de Xbox hoor. En ja,...in Japan en Europa moeten ze nog een HELE hoop doen om mee te gaan !
quote:Maar ik vraag me af hoe ver MicroSoft daarmee wil gaan. Sony heeft natuurlijk ook ontzettend veel geld, en Nintendo draait ook al enorm lang met grote winsten, en heeft met de GB/GBC/GBA natuurlijk ook een goudmijntje. En ik vraag me af of Microsoft het ZO hoog wil spelen.
Op zaterdag 20 april 2002 17:44 schreef deGVR het volgende:[..]
Nee hoor... als ze genoeg geld geven aan de beste software developers voor PS2 en GC stappen die over op de Xbox (iedereen heeft z'n prijs)
quote:?,.....dat moet je toelichten !
Op zaterdag 20 april 2002 17:45 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Nee..Met geld ergens inpompen krijg je een hoop gedaan (zie square en Nintendo) water dragen naar de zee helpt niets..
quote:Kijk bijv. naar de makers van Stuntman (oid) die zeiden dat het spel ontwikkelen voor de PS2 "a bitch" was (oftewel..KUT)
Wat valt er te debatteren dan? Tis een grote baard zo ! Ik denk dat alle Xbox fans en andere consolefans wel zo hun zegje hebben mogen doen.Maar als je het mij vraagt dan krijgt Micro$oft wel last ja,....PS2 is ECHT unstoppable en Gamecube icm de GBA gaat kont schoppen. Nogmaals,..ik hoop het wel voor Xbox, aangezien concurrentie ons betere consoles en games geeft maar ik vrees het ergste voor ze.
quote:Met geld krijg je alles gedaan in gamesland!
Op zaterdag 20 april 2002 17:48 schreef Chocobo het volgende:[..]
?,.....dat moet je toelichten !
quote:Vooral bij een ontwikkelaar als Square die toch heel dicht bij de rand van de afgrond kwam na de Final Fantasy film. Als MS daar een smak geld tegenaan gooit willen ze best voor de XBOX gaan ontwikkelen.
Op zaterdag 20 april 2002 17:49 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Met geld krijg je alles gedaan in gamesland!
quote:GC ook. Dat is gewoon de pech van Sony dat ze de eerste waren (DC uitgezonderd).
Op zaterdag 20 april 2002 17:49 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Kijk bijv. naar de makers van Stuntman (oid) die zeiden dat het spel ontwikkelen voor de PS2 "a bitch" was (oftewel..KUT)
Het spel komt ook op de Xbox..Daar waren ze veeeeeel positiever over en de game heeft ook extra's tov de PS2..
Developpers klagen al sinds ie uit is over de progammeer taal van de PS2, tis simpelweg te moeilijk en te duur een game te ontwikkelen..Of ga je dat ook ontkennen??
De Xbox heeft wat dat betreft een dikke voorsprong!
quote:weet iok, was taalgrapje, heb er zelf ook nog mee gespeeld
Op zaterdag 20 april 2002 17:38 schreef deGVR het volgende:[..]
Is een ouwe Microsoft Home computer ten tijde van de Sinclair Spectrum en Commodore 64 (maar veel beter dan beide, naar mijn mening)
Kijk..En dit is nou met geld te doen..
En makkelijk te maken games!
Het heeft bijna een jaar geduurd voordat er 64 games waren voor de ps2..
Voor de X-Box nog geen half jaar!
quote:Bij mij staat kwaliteit nog ver boven kwantiteit. Voor de PSX kwamen ook ziekelijk veel spellen uit, maar een heel groot gedeelte was troep. Helaas denkt niet iedereen zoals ik.
Op zaterdag 20 april 2002 17:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
Chocobo..
Xbox days to 64th release: 133
PS2 days to 64th release: 344Kijk..En dit is nou met geld te doen..
quote:Dat eerste was Konami's Road fighter... dat tweede weet ik zo niet.
Op zaterdag 20 april 2002 17:51 schreef GizartFRL het volgende:[..]
weet iok, was taalgrapje, heb er zelf ook nog mee gespeeld
iets met autootjes op een baan en dan andere autootjes ontwijken
en iets met een f16 ofzo?
Konami is trouwens toch wel zeker één van de beste developers aller tijden.
quote:Noem 10 goeie eerste generatiegames van de PS2!
Op zaterdag 20 april 2002 17:58 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Bij mij staat kwaliteit nog ver boven kwantiteit. Voor de PSX kwamen ook ziekelijk veel spellen uit, maar een heel groot gedeelte was troep. Helaas denkt niet iedereen zoals ik.
quote:Ik had ze dan ook uit jouw post de c&p gehaald..
Op zaterdag 20 april 2002 17:54 schreef Ceased2Be het volgende:
Die cijfers heb ik er ook al een paar keer tegenaan gegooid ja
quote:Was niet vervelend bedoeld ofzo hoor, maar ik vond het wel interessante cijfers. Er staan zowiezo wel leuke dingen in die uk-XBOX-newsgroup waar ik dat vandaan had.
Op zaterdag 20 april 2002 18:00 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Ik had ze dan ook uit jouw post de c&p gehaald..
*gaat nog eens kijken*
Ook een leuke:
Right I have an xbox already that i bout on launch day. Ive registered that
console with its serial number, date of purchase, my name, address etc etc.
So im claiming my two games and controller on that xbox.
Now the clever bit. From what i can see this offer isn't per household, just
per Xbox bought before 26th April.
My current xbox is going back to EB 2morrow because of it scratching discs
(see my previous posts). So i will get another xbox with a different serial
number.
Now if i register this xboxs serial number date of purchase etc etc but in
my dads name. I could claim another two games and controller as its not
registered as mine and M$ will have no way of knowing that this second xbox
wasn't bought, rather exchanged.
Providing all goes to plan i will get RalliSport Challenge and Amped (ive
already applied for these with my current xbox). Then claim two more games
on the second xbox, but ill wait untill after the list is updated. If poss
id like to get JSRF and THPS3 or maybe Oddworld. Ill also have four
controllers then.
Hell if this works ill eat my hat but there seams to be little or no flaw in
my most cunning of cunning plans. ha ha ha! but if you look at it as
compensation for me having to return my xbox in the first place then my
concience will be clear.
Basically there are many loopholes in this sceme (like buying now getting a
refund then buying after the 26th) but this is one i cant miss.
---------------------------------------------------------
quote:Auw?
Op zaterdag 20 april 2002 18:06 schreef facedown het volgende:
auw:http://www.reuters.com/news_article.jhtml?type=technologynews&StoryID=842897
quote:Xbox releasegames vind ik ook niet geniaal. Maar daar heb ik het al eens een paar Xboxtopics eerder over gehad.
Op zaterdag 20 april 2002 17:59 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Noem 10 goeie eerste generatiegames van de PS2!
Dat was bijna allemaal bagger!
De Xbox heeft nog een hoop gieie releasegames tenminste!
quote:BEHALVE Halo. Maar releasegames is meervoud. En Super Mario 64 ging ook voor game v.h. jaar.
Op zaterdag 20 april 2002 18:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
Halo niet geniaal?
Er is NOG NOOIT een releasegame geweest die meedeed om de titel game van het jaar hoor!! Behalve HALO dan..
quote:ik zal je een slotje geven... hier! *paf!* en daar! *pif!* en daar... nog één! *pof!*
Op zaterdag 20 april 2002 18:37 schreef Robhimself het volgende:
Goedkoop topic joh....aandacht tekort? SLOTJE!!!!
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 18:38 schreef deGVR het volgende:[..]
ik zal je een slotje geven... hier! *paf!* en daar! *pif!* en daar... nog één! *pof!*
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 18:40 schreef Robhimself het volgende:[..]
quote:samen co-op Halo-en?
Op zaterdag 20 april 2002 18:40 schreef deGVR het volgende:[..]
![]()
![]()
quote:leuk! als ik een xbox had dan...
Op zaterdag 20 april 2002 18:41 schreef Robhimself het volgende:[..]
samen co-op Halo-en?
quote:Gaat mij te snel die talloze xbox topics, maargoed, ze hebben de launch dus duidelijk overschat lijkt me.
Op zaterdag 20 april 2002 18:08 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Auw?
Dit is allang bekend..Hier hebben we het al 2 dagen over!
Iemand zei ook dat de xbox wereldwijd meer verkocht dan de gamecube, dat is echt bullshit!!
xbox heeft in de us misschien 200.000 voorsprong, in japan liggen ze ruim 1.000.000 consoles achter, en MS heeft in EU nog lang geen 1.000.000 consoles verkocht!
quote:Hmm.. het is maar waar je voor gaat, kwaliteit of kwantiteit natuurlijk
Op zaterdag 20 april 2002 17:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
Chocobo..
Xbox days to 64th release: 133
PS2 days to 64th release: 344Kijk..En dit is nou met geld te doen..
quote:chocobo, you r 1 pathetic loser, eerst laat je je bannen en vervolgens doe je of je de "KING" bent en wbt het voortkomen van mijn debat topic.....ach, laten we het maar zo stellen....IK WEET BETER. BOEM! over voor lul zetten gesproken, daar ben jij meester in...bij jezelf
Zo en dan nu weer ontopic
En nu weer lief doen jonguns...
quote:Wacht maar..Ik voorspel dat het heel rap gaat deze week als men erachter komt dat je voor 299 een xbox + 2 games + 2 controllers krijgt!!
Op zaterdag 20 april 2002 18:42 schreef facedown het volgende:[..]
Gaat mij te snel die talloze xbox topics, maargoed, ze hebben de launch dus duidelijk overschat lijkt me.
Iemand zei ook dat de xbox wereldwijd meer verkocht dan de gamecube, dat is echt bullshit!!
xbox heeft in de us misschien 200.000 voorsprong, in japan liggen ze ruim 1.000.000 consoles achter, en MS heeft in EU nog lang geen 1.000.000 consoles verkocht!
quote:Daar valt over te twisten. Dat schijnt namelijk niet zo te zijn. Op een MSX meeting vorig jaar schijnt de geestelijk vader van MSX gezegd te hebben dat het staat voor Machines with Software eXtensibility.
Op zaterdag 20 april 2002 17:34 schreef deGVR het volgende:[..]
En we weten allemaal waar die eerste twee letter van MSX voor staan...
zien jullie nu wel? MS was al veel eerder bezig dan Sony!
Maar als je het mij vraagt klinkt MicroSoft Extensible toch beter
quote:Hmmm idd... hoe dan ook.. twas een leuk apparaat, hij doet het nog steeds prima!
Op zaterdag 20 april 2002 18:49 schreef MashiMaro het volgende:[..]
Daar valt over te twisten. Dat schijnt namelijk niet zo te zijn. Op een MSX meeting vorig jaar schijnt de geestelijk vader van MSX gezegd te hebben dat het staat voor Machines with Software eXtensibility.
Maar als je het mij vraagt klinkt MicroSoft Extensible toch beter
quote:Yep
Op zaterdag 20 april 2002 18:50 schreef deGVR het volgende:[..]
Hmmm idd... hoe dan ook.. twas een leuk apparaat, hij doet het nog steeds prima!
quote:Dat is goed, ik wacht rustig af
Op zaterdag 20 april 2002 18:48 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Wacht maar..Ik voorspel dat het heel rap gaat deze week als men erachter komt dat je voor 299 een xbox + 2 games + 2 controllers krijgt!!
ik voorspel een betere GC launch dan de xbox launch 6 weken geleden (zonder prijsverlaging na 6 weken, MS geeft zichzelf wel erg te kennen zeg, onvoorstelbaar).
quote:Qua launchgames? Ik denk dat de meeste mensen de GC kopen omdat hij van Nintendo is (is toch DE naam). En hij is nog steeds het goedkoopst, dat maakt misschien niet uit voor mensen op dit forum (sowieso niet representatief voor gamekopend publiek in NL), maar wel voor jongens/meisjes <16 jaar (en/of de ouders). Om niet meteen te zeggen dat nintendo kiddy is, maar heeft wel veel, herkenbare, 'brave' games (mario bv), ook de bewezen kwaliteit van de Gameboy (advance) zal helpen.
Op zaterdag 20 april 2002 20:34 schreef speknek het volgende:
Ik weet het nog zo net niet, lees net dat Resident Evil een tomb-:raider besturing krijgt en dan vraag ik me af welke spellen de GC koper wel over de streep trekt..
Desondanks weiger ik nog altijd een Microsoft spelcomputer te kopen en ga ik alsnog voor de GC, maar toch
Als PC gamer zou ik zelf ook voor de GC gaan. Op de xbox
zie ik hoofdzakelijk PC games, de ps2 hangt er een beetje tussen (console/pctype games) en de GC is nog de enige echte console! (en heeft dus ook wezelijk andere gameplay).
quote:Resident Evil is dan ook zeer teleurstellend aan het verkopen in Japan, er zijn er nog minder van verkocht dan XBoxen
Op zaterdag 20 april 2002 20:34 schreef speknek het volgende:
Ik weet het nog zo net niet, lees net dat Resident Evil een tomb-:raider besturing krijgt en dan vraag ik me af welke spellen de GC koper wel over de streep trekt..
quote:Wat is er mis met Microsoft?
Desondanks weiger ik nog altijd een Microsoft spelcomputer te kopen en ga ik alsnog voor de GC, maar toch
quote:Blijft een remake, overigens heeft RE niet eens zoveel minder verkocht dan xboxen in japan! En daarbij had capcom een getal tussen de 300.000 & 400.000 in gedachten voor het einde v/h jaar. Dus een 'flop' is het lang niet
Op zaterdag 20 april 2002 20:48 schreef Vibromass het volgende:[..]
Resident Evil is dan ook zeer teleurstellend aan het verkopen in Japan, er zijn er nog minder van verkocht dan XBoxen
En na een paar weken is ie nu al weer uit de top 20 verdwenen.
[..]
<OFFTOPIC VOOR ROB> PS,...Yo Rob,...je hebt last van mijn post he,... ik zag het aan je volwassen post,.... mooi,... moet je maar niet denken dat je alles weet. Ik vond het zo mooi,..... Ik heb erg genoten.
Voor degene die willen weten waar dit allemaal over ging :Xbox debat deeltje 3
<ONNTOPIC> Maar ja,.. ik moet zeggen dat games zoals Halo en JSRF heel cool zijn. Goede launchgames als je het mij vraagt.
quote:hoe kom je daar bij? je betaald voor de xbox "kaal" EUR 299.-
Op zaterdag 20 april 2002 18:48 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Wacht maar..Ik voorspel dat het heel rap gaat deze week als men erachter komt dat je voor 299 een xbox + 2 games + 2 controllers krijgt!!
die 2 games plus controller is voor de mensen die de xbox voor de oude prijs hebben aangeschaft. om het te composeren zeg maar.
zijn er trouwens nog mensen die "teveel" hebben betaald dan kunnen zij kontakt opnemen met microsoft vanaf 26-4 door naar www.xbox.com/nl te gaan of ff te bellen naar 0800-0233894. dan kun je twee spellen naar keuze uitzoeken en krijg je een extra orginele controller erbij.
ga dus niet terug naar de winkel waar je hem hebt gekocht want deze actie komt van xbox zelf.
quote:Lees het vorige topic dan nog maar eens door..
Op zondag 21 april 2002 00:23 schreef nikky het volgende:[..]
hoe kom je daar bij? je betaald voor de xbox "kaal" EUR 299.-
die 2 games plus controller is voor de mensen die de xbox voor de oude prijs hebben aangeschaft. om het te composeren zeg maar.
quote:Daar gaan we weer
Op zondag 21 april 2002 00:23 schreef nikky het volgende:[..]
Daar is het laatste woord nog niet over gezegd, Nikky. Lees de XBox topics van vandaag.
zijn nogal veel pagina's
quote:Idd. Als die aankoop voor 26 april gebeurt tenminste.
Op zondag 21 april 2002 00:29 schreef nikky het volgende:
er word dus door sommigen beweerd dat je alsnog twee spellen + controller krijgt ook al heb je hem aangeschaft voor 299.-?zijn nogal veel pagina's
quote:Ja, daar komt het op neer. Het enige criterium voor de aktie zou namelijk zijn aanschaf vóór 26 april, en er is door diverse MS-reps gezegd dat wat je er voor betaald hebt niet uit zou maken.
Op zondag 21 april 2002 00:29 schreef nikky het volgende:
er word dus door sommigen beweerd dat je alsnog twee spellen + controller krijgt ook al heb je hem aangeschaft voor 299.-?zijn nogal veel pagina's
Hoe dan ook een goeie deal, maar met gratis games natuurlijk wel heel erg sweet.
je moet een kopie van je aankoopbewijs meesturen. daar staat op hoeveel je ervoor hebt betaald. heb je er 299.- voor betaald krijg je niets!!!!!!
heb je hem voor de oude prijs krijg je wél de extra's.
en iedereen nu niet lopen zeuren wij (bart smit, en alle andere winkels die de xb verkopen) hebben een mailing van microsoft zelf gekregen met daarin de procedures. waar we klanten heen kunnen sturen en wanneer een klant recht op de extra's heeft.
je krijgt dus alleen 2 spellen+ controller als je 479.- hebt betaald
quote:Volgens http://www.gamers.nl/nieuws/12751 mag het weer wel, en wordt het getolereerd door microsoft.
Op zondag 21 april 2002 00:35 schreef nikky het volgende:
dat is dus niet waar. ik zal even iedereen uit de droom helpen. ik verkoop zelf ook de xbox e.d.
je moet een kopie van je aankoopbewijs meesturen. daar staat op hoeveel je ervoor hebt betaald. heb je er 299.- voor betaald krijg je niets!!!!!!
heb je hem voor de oude prijs krijg je wél de extra's.
en iedereen nu niet lopen zeuren wij (bart smit, en alle andere winkels die de xb verkopen) hebben een mailing van microsoft zelf gekregen met daarin de procedures. waar we klanten heen kunnen sturen en wanneer een klant recht op de extra's heeft.
je krijgt dus alleen 2 spellen+ controller als je 299.- hebt betaald
quote:Dit lezend ga ik er gewoon van uit dat het mag. Er staan geen verborgen verboden in, en dit staat ook zwart op wit.
Mazzel!
Als games je dagelijkse kost zijn en je hebt je Xbox vóór 26 april gekocht, bereid je dan voor op het volgende! Zoals je misschien al hebt gelezen, wordt de prijs voor de Xbox in Nederland verlaagd tot een adviesprijs in de winkel van €299 en als dank voor iedereen die vóór 26 april een Xbox heeft gekocht, bieden wij je tot 1 juli 2002 de kans om gratis 2 spellen en een Xbox controller te krijgen! Dat betekent dat je games als Halo, Rallisport Challenge, Project Gotham Racing, Amped, Oddworld of Dead or Alive 3 of allerlei andere geweldige games gratis kunt krijgen! Bezoek daarom deze site op 26 april opnieuw om de hele lijst van games te zien.
Hoe meld ik me aan?
Ook dat is simpel. Bezoek deze site opnieuw vanaf 26 april 2002 en download het aanvraagformulier, vul de vereiste gegevens in (naam, adres, games die ik wil, enz.) en verstuur het per e-mail naar: xbox@msdirectservices.com. Is dat simpel of niet? Dit is dus allemaal mogelijk vanaf 26 april, dus vergeet niet deze site dan weer te bezoeken.
We hopen dat je blijft genieten van de Xbox experience, of je ze nu afmaakt in Halo, schopt en slaat in Dead or Alive 3 of worstelt met het stuur in RalliSport Challenge!
Veel plezier!
quote:Staat er expliciet dat er 479 euro voor betaald moet zijn?
dat is dus niet waar. ik zal even iedereen uit de droom helpen. ik verkoop zelf ook de xbox e.d.
quote:Heb je die tekst van die memo nog ergens of zo? Ik ben wel benieuwd hoe dit afloopt en zou het geweldig vinden als al die mensen niks meer extra krijgen.
Op zondag 21 april 2002 00:43 schreef nikky het volgende:
nee oude prijs
Maar... ander vraagje. Er werd een paar x gezegd dat de Xbox nou ook door de andere winkels (Bart Smit ook dus) om met de concurrentie (Mediamarkt) mee te gaan. Maar zit er dan zo ontzettend veel marge op de Xbox dat er zo veel van die prijs afkan. Of konden jullie al een tijdje voor de nieuwe inkoopprijs inkopen?
quote:Hier staan duidelijk de criteria, en er staat nergens iets over een oude prijs in. En over interne memo's kan je niks weten als consument, dus ik kan alleen maar concluderen dat Microsoft een foutje heeft gemaakt (hoewel deze hype ze wel goed uitkomt), en dan de mensen dus erg veel voordeel krijgen.
International English NetherlandsEuropean Xbox Customer Reward Scheme Application Form.
If you bought your Xbox console before 26th April 2002 Microsoft are offering you the chance, until July 1st 2002, to claim 2 Xbox games and an Xbox Controller for FREE! That means you could be playing games like Halo, Rallisport Challenge, Project Gotham Racing, Amped, Oddworld or Dead or Alive 3 amongst other great games for free!
A full and final list of games available through this reward offer will be available on www.xbox.com/nl from 26th April 2002.
You will only be eligible for this reward if you meet the following criteria:
- You must have bought your Xbox within one of the European launch countries* before the 26th April 2002
- You must complete all of the fields on the form below and return to Microsoft by midnight on 1 July 2002.Failure to meet any of the above criteria will result in your exclusion from this reward offer.
Once you have filled in all the fields on this form (click the boxes to type text and save a copy on your PC), email as an attachment to:
xbox@msdirectservices.com
Please click on the text field to type your details
Serial Number;
You can find the serial number on the underside of your Xbox
Purchase Date;
(dd/mm/yy)Retailer Name;
Location of
Retailer or store
eg. Town or City;Personal Information
First Name;
Middle Name;
Last Name;
Email Address;Address Line 1;
Address Line 2;Address Line 3;
City;State/Province;
Postal Code;
Country;
Telephone (day);
Telephone (eve);Telephone (mob);
Please tell us what TWO free games you would like us to send you from the following list:
NB. A full and final list of games will be available from 26th April 2002.
Halo; □
Rallisport Challenge; □
Project Gotham Racing; □
Amped; □
Oddworld: Munch's Oddysee;□
Dead or Alive 3; □
Bloodwake; □
Fuzion Frenzy; □Required Language for game:
English; □
French; □
German; □
Spanish; □
Italian; □Microsoft can contact me; □ Yes
□ No
Microsoft Partners can contact me; □ Yes
□ NoSignature;
If online
Please typeDate (dd/mm/yy);
If you have any problems emailing this form, please print, sign
and send to the following address (freepost):MS Direct Services Dept. AA208
Postbus 825
2800 AV Gouda
©2002 Microsoft Corporation. All Rights Reserved.Please allow 28 days from receipt of your application for your Customer Reward Pack.
* United Kingdom, France, Germany, Spain, Italy, Netherlands, Belgium, Portugal, Sweden, Norway, Denmark, Finland, Greece, Switzerland, Austria, Ireland
quote:Dat is dus sowieso niet waar, volgens een interview met een vertegenwoordiger van MS op gamers.nl:
je krijgt dus alleen 2 spellen+ controller als je 479.- hebt betaald
quote:En op tweakers en gamers.nl staan genoeg posts van mensen die gebeld of gemaild hebben en gewoon gevraagd of het ook geldt voor de € 299,- kopers, antwoord is altijd dat 26 april het enige criterium is.
Prijsoorlog
Ondanks het feit dat Microsoft geen verplichte retail-prijzen mag neerzetten, laat het wel weten dat het teleurgesteld is over de prijsoorlog tussen enkele shops in Den Haag en Rotterdam. 'De aanbiedingen gaan van hun eigen marge af. Dat soort acties zijn vaak ook voor korte termijn' vertelt Meijers. 'Uiteindelijk moeten al die bedrijven geld verdienen en ligt de marketing van Xbox vooral op goede support en een sterke line-up van games'. Mensen die hun Xbox goedkoper hebben aangeschaft voor zo'n stuntprijs krijgen overigens wel hun 2 games en controller. Meijers legt er dan ook nadruk op dat voor elke verkochte Xbox een controller en games beschikbaar is.
quote:Definieer 'oude prijs'?
Op zondag 21 april 2002 00:43 schreef nikky het volgende:
nee oude prijs
€499?
€489?
€479?
€469?
€459?
€449?
€439?
€399?
€389?
€379?
€369?
Voor al deze prijzen (en waarschijnlijk ook anderen) zijn er Xboxen verkocht voordat die gare winkels de prijs nu op €299 gooien.
Jij mag me gaan vertellen dat Microsoft elk bonnetje tot op de cent nauwkeurig uit gaat zitten pluizen wat iedere individuele XBox-koper uit heeft gegeven aan die bak. Zal ik je uit de droom helpen? Dat doen ze NIET. Er staat NIETS over prijzen vermeld in die hele actie. Er staat NIETS over een aankoopbon die je mee moet sturen bij de voorwaarden.
Het is mijns inziens gewoon een grove fout van alle zaken die de prijs van de Xbox nu op €299 zetten. Ik kan me niet voorstellen dat Microsoft er blij mee is dat ze, een dag nadat een persbericht is uitgekomen dat het spul over anderhalve week fiks goedkoper gaat worden (i.s.m. met een criterium waarin als enige een datum staat genoemd waarvoor je de Xbox moet hebben gekocht), alles voor €299 de deur uit gaan doen. Ik denk niet dat Microsoft hier zelf financieel wat van zal gaan merken, aangezien ik het me niet voor kan stellen dat ze deze shops in kwestie die XBox vóór 26 april aanleveren voor goedkoper dan €400.
[Dit bericht is gewijzigd door twi op 21-04-2002 01:14]
quote:Grote strik eromheen en alvast onder de kerstboom leggen. Hij blijft voorlopig toch wel €299...
Op zondag 21 april 2002 00:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik begin nu te twijfelen of ik er niet tóch maar eentje moet halen... Maar ik denk dat ik dat beter niet kan doen met het oog op m'n examens.
Unreal Championship:
Whacked!:
NFL Fever:
Ghost Recon:
Mech Assault:
Hier een screen:
[Dit bericht is gewijzigd door Chocobo op 21-04-2002 02:46]
quote:die details!
Op zondag 21 april 2002 02:21 schreef Chocobo het volgende:
Coole screens,...jammer dat er geen goede games tussen zitten he ?Ik hoorde wel dat Xbox met een extreem nieuw spel bezig zijn....
Hier een screen:
quote:
Coole screens,...jammer dat er geen goede games tussen zitten he ?Ik hoorde wel dat Xbox met een extreem nieuw spel bezig zijn....
Hier een screen:
quote:Ik vind het een beetje lomp en dom dat je een spel meteen al niet goed noemt terwijl je um nog nooit hebt gespeeld..
Hier een screen:
quote:Ik kan me best voorstellen dat iemand als jij Ghost Recon, Unreal Championship en Mech Assault geen topgames zou vinden. Op jouw console zijn nu eenmaal andere typen spellen populair he, zoals Britney's Dance Beat, Mary Kate and Ashley's Crush Course, of Tomb Raider 28.
Coole screens,...jammer dat er geen goede games tussen zitten he ?
quote:Hmm, weer veel pc games zeg! Kan de xbox niet met originele spellen komen? of houden ze het op pc games omdat die zo makkelijk te porten zijn en omdat M$ toch al ervaring heeft met het maken van pc games. Ik vraag me serieus af of dit gaat werken. De kracht van de console is toch juist een 'andere' game ervaring tov een PC? Ik hoop dat ik lekker kan unrealen met m'n pc tegen de xbox variant! Dat wordt weer een heerlijke slachtpartij
Op zondag 21 april 2002 01:33 schreef Vibromass het volgende:
Unreal Championship
Whacked!
NFL Fever
Ghost Recon
Mech Assault
quote:Die zijn er zat hoor. Dead or Alive 3 en Project Gotham Racing zijn in ieder geval twee van alleen al de launchtitels die pure console-games zijn. En zo zijn er nog wel meer.
Op zondag 21 april 2002 13:52 schreef facedown het volgende:
Hmm, weer veel pc games zeg! Kan de xbox niet met originele spellen komen?
quote:Ik denk dat bijvoorbeeld Fok gevaarlijker is voor jouw examens dan een Xbox, hoor.
Op zondag 21 april 2002 00:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik begin nu te twijfelen of ik er niet tóch maar eentje moet halen... Maar ik denk dat ik dat beter niet kan doen met het oog op m'n examens.
quote:Britney : Lijkt me een klotespel
Op zondag 21 april 2002 13:34 schreef Vibromass het volgende:[..]
Op jouw console zijn nu eenmaal andere typen spellen populair he, zoals Britney's Dance Beat, Mary Kate and Ashley's Crush Course, of Tomb Raider 28.
Nee,...ik zit meer met smart te wachten op FFX, MOH Frontline, Onimusha 2, Super Mario Sunshine, complete gamecube Resident Evil series, Zelda, Final Fantasy Manga, Star Fox Dinosaur Planet, Mario kart, FFXI online, PSO version 2, Donkey Kong Racing, Kameo, Virtua Fighter 4, Colin Mc Rae 3, Tombraider "AOD", Soulcaliber II, ....ehhhh ik ga stoppen. (stel je eens voor als je alle games gewoon hebt)
Ik stang jullie ook gewoon vaak hoor. Ik begrijp dat Xbox een console is, maar bovenstaande games zijn mijn smaak en alleen een PS2 en een Gamecube kunnen daar aan voldoen.
quote:En uiteindelijk ook MS..Ze KOPEN het gewoon..
Op zondag 21 april 2002 17:30 schreef Chocobo het volgende:[..]
Britney : Lijkt me een klotespel
Mary Kate Ashley's Crush Cource : nooit van gehoord
Tombraider 28 : We zitten pas op 5 (eigenlijk 4)Nee,...ik zit meer met smart te wachten op FFX, MOH Frontline, Onimusha 2, Super Mario Sunshine, complete gamecube Resident Evil series, Zelda, Final Fantasy Manga, Star Fox Dinosaur Planet, Mario kart, FFXI online, PSO version 2, Donkey Kong Racing, Kameo, Virtua Fighter 4, Colin Mc Rae 3, Tombraider "AOD", Soulcaliber II, ....ehhhh ik ga stoppen.
(stel je eens voor als je alle games gewoon hebt)
Ik stang jullie ook gewoon vaak hoor. Ik begrijp dat Xbox een console is, maar bovenstaande games zijn mijn smaak en alleen een PS2 en een Gamecube kunnen daar aan voldoen.
quote:FF iig wel!
Op zondag 21 april 2002 17:33 schreef Chocobo het volgende:
Ik begrijp je enthousiastme maar ik deel je mening echt niet. Veel van de bovenstaande games zie ik niet op Xbox verschijnen.
quote:Sommige games zitten idd vast aan een bepaalde console (ps2, GC of xbox).
Op zondag 21 april 2002 17:33 schreef Chocobo het volgende:
Ik begrijp je enthousiastme maar ik deel je mening echt niet. Veel van de bovenstaande games zie ik niet op Xbox verschijnen.
Choose your Destiny (kwa games dan he)
Het houd niet op,...PS Rob,...coole icon !
quote:chocobo, heb jij mij toevallig een icq pager boodschap gestuurd? (icoontje is wat onduidelijk
Op zondag 21 april 2002 18:29 schreef Chocobo het volgende:
Mortal Kombat komt gelukkig op alle consoles dus dan hoeven we daar niet meer over te vechten. Oh ja,...dan krijgen we nu natuurlijk weer waar die het mooist op word.Het houd niet op,...PS Rob,...coole icon !
Enne wbt MK5.....I don't give a rats ass op welk systeem die mooier is, als ie als eerst op de PS2 komt, koop ik m daarvoor............ MOT M HEBBEN!
quote:Icq ? Boodschap ? Weet niet eens hoe dat moet
Op zondag 21 april 2002 18:31 schreef Robhimself het volgende:[..]
chocobo, heb jij mij toevallig een icq pager boodschap gestuurd? (icoontje is wat onduidelijk
)
Enne wbt MK5.....I don't give a rats ass op welk systeem die mooier is, als ie als eerst op de PS2 komt, koop ik m daarvoor............ MOT M HEBBEN!
Kan me voorstellen dat je MK5 wilt hebben. De trailer is zeer vet,....get over here !
quote:hmmmm, dan heeft een andere fokker het op mij gemunt....alleen jammer dat het WATJE zijn naam er niet bij gezet heeft...... ag ja...trailer? waar!!!
Op zondag 21 april 2002 20:19 schreef Chocobo het volgende:[..]
Icq ? Boodschap ? Weet niet eens hoe dat moet
Ik weet het,...het is slecht...ik kan niks.
Kan me voorstellen dat je MK5 wilt hebben. De trailer is zeer vet,....get over here !
quote:Nee hoor
Op zondag 21 april 2002 17:31 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
En uiteindelijk ook MS..Ze KOPEN het gewoon..
NINTENDO BEPAALD NIEUWE PRIJS VOOR LANCERING VAN
NINTENDO GAMECUBE OP 3 MEI
22 April 2002 – Nintendo heeft vandaag bekend gemaakt, dat zij haar baanbrekende nieuwe console, NINTENDO GAMECUBE, op 3 mei in Europa lanceert met een verwachte verkoopprijs tussen ¤ 209,- en ¤ 219,-.
Met deze nieuwe prijs doet Nintendo de consument een uniek aanbod. De NINTENDO GAMECUBE wordt in Europa geïntroduceerd tegen de scherpst mogelijke prijs, zodat de consument zeker weet dat hij bij introductie honderd procent waar krijgt voor zijn geld.
“Europa is een belangrijke markt voor Nintendo en we doen er alles aan om van de NINTENDO GAMECUBE een succes te maken. Op 3 mei lanceren we de enige echte 100% videogame console met een uitmuntende software line-up voor zowel de introductie als de rest van 2002, tegen een zeer concurrerende prijs. Dit is een uiterst scherpe aanbieding voor de consument. Eén waarvan wij geloven dat die het succes van Nintendo in Europa zal garanderen,” zegt David Gosen, Managing Director, Nintendo of Europe.
De Europese pre-orders voor NINTENDO GAMECUBE zijn inmiddels zeer indrukwekkend en dit nieuwe prijsniveau zal ervoor zorgen dat in de aanloop naar de lancering de vraag nog verder toeneemt.
Nintendo heeft voor de Europese introductiedag circa 500.000 stuks NINTENDO GAMECUBE gereserveerd en een totaal van 1 miljoen stuks voor de gehele introductieperiode. 3 Mei is ook de dag dat er meer dan 20 verschillende NINTENDO GAMECUBE software-titels geïntroduceerd zullen worden. Daarmee is de lancering van de NINTENDO GAMECUBE voorzien van de meest indrukwekkende en uitgebreide software line-up in de geschiedenis van videogames. Bovendien meldt Nintendo dat er tegen de zomer meer dan 50 verschillende titels verkrijgbaar zullen zijn.
Eind maart 2002 verscheepte Nintendo reeds een totaal van circa 4 miljoen stuks NINTENDO GAMECUBE hardware naar Japan en Noord Amerika.
---------------------------------------------------------
Goed nieuws dus voor de Nintendo-freaks want de Cube is nu NOG goedkoper...
quote:Ze hadden best nog even die spelfout uit die titel kunnen halen.
Op maandag 22 april 2002 10:19 schreef Ceased2Be het volgende:
Officiëel Nintendo persbericht voor de liefhebbers:NINTENDO BEPAALD NIEUWE PRIJS VOOR LANCERING VAN
quote:Het blijft een debat, dus vergelijken mag toch wel?
Op maandag 22 april 2002 10:35 schreef Chocobo het volgende:
En dit is een adviesprijs dus ga ik uit van een 199 Euro prijs. Sorry hoor maar dat vind ik megacheap,.........maar,...terug naar Xbox,...want dit is een Xbox topic.
Ik weet iig zeker dat de ps2 ook nog in prijs gaat dalen...
quote:Wel iets over gehoord....Dit zijn gouden tijden voor de consolegamers, ongeacht voor welk platform ze gaan
Op maandag 22 april 2002 11:55 schreef Ceased2Be het volgende:
Sony had toch ook al een prijsverlaging aangekondigd? Of was dat nog niet officieel?Ik weet iig zeker dat de ps2 ook nog in prijs gaat dalen...
quote:De definitieve lijst staat vanaf 26 April op www.xbox.com Geduld beste Knikker, geduld..
Op maandag 22 april 2002 12:17 schreef Marble het volgende:
Is er al iets meer bekend over eventueel nog meer games in dat ene lijstje waar je uit kan kiezen (bijv. JSRF)? En mag je bijv. ook in plaats van één van de twee games die DVD-afstandsbediening nemen?
Anyway, ik zit nou te twijfelen of ik DOA3 er nu al bij zal nemen of toch maar JSRF, zodat ik DOA3 als extra game kan kiezen samen met Project Gotham. Welke uit dat rijtje is nog meer goed (behalve Halo en Rallisport want van dat soort spellen hou ik niet)?
quote:
Op maandag 22 april 2002 12:29 schreef Marble het volgende:'t Is niet op knikker gebaseerd ofzo. Ik wist tot voor kort niet eens dat 't ook knikker betekende. 't Betekent ook marmer. Marmer is cooler dan knikker.
[/offtopic]
Anyway, ik zit nou te twijfelen of ik DOA3 er nu al bij zal nemen of toch maar JSRF, zodat ik DOA3 als extra game kan kiezen samen met Project Gotham. Welke uit dat rijtje is nog meer goed (behalve Halo en Rallisport want van dat soort spellen hou ik niet)?
quote:patience is a virtue....wacht nou maar tot de 26e, dan zijn al je vragen beantwoord...
Op maandag 22 april 2002 12:33 schreef Marble het volgende:
Ja maar die twee heb ik dan dus al... Ik hoop echt dat JSRF er ook bijkomt, of dat je op zijn minst die DVD-afstandsbediening mag kiezen in plaats van 1 van de 2 games.
quote:* Dr.Daggla gaat straks
Op maandag 22 april 2002 12:56 schreef Ceased2Be het volgende:
* Ceased2Be vertrekt nu om z'n XBOX te gaan halen
quote:Dr. Daggla moet opschieten
Op maandag 22 april 2002 12:58 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
* Dr.Daggla gaat straks
quote:Je mag dacht ik wel de controller ruilen voor de dvd remote control. Maar dat weet ik niet zeker.
Op maandag 22 april 2002 12:33 schreef Marble het volgende:
Ja maar die twee heb ik dan dus al... Ik hoop echt dat JSRF er ook bijkomt, of dat je op zijn minst die DVD-afstandsbediening mag kiezen in plaats van 1 van de 2 games.
quote:Dat moet je dan zeker doen want een controller is geen 50 geuro
Op maandag 22 april 2002 13:02 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
Je mag dacht ik wel de controller ruilen voor de dvd remote control. Maar dat weet ik niet zeker.
quote:Ja maar als JSRF er niet bijkomt wil ik eigenlijk gewoon Project Gotham + 1 controller + DVD-afstandsbediening, snappie?
Op maandag 22 april 2002 13:02 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
Je mag dacht ik wel de controller ruilen voor de dvd remote control. Maar dat weet ik niet zeker.
quote:Je moet natuurlijk wel bijbetalen.
Op maandag 22 april 2002 14:11 schreef pmponer het volgende:[..]
Dat moet je dan zeker doen want een controller is geen 50 geuro
1 van de 2 laatste xdozen hier in Boxtel
Echt een ruig dingetje, heb Halo en JSRF erbij gehaald. Speelt lekker, Halo is effe wennen qua controls (aangezien ik de keyboard+muis gewend ben). En JSRD ziet er gewoon gelikt uit en speelt lekker.
Controller is ook heerlijk, die PSX controller was altijd te klein en deze ligt echt perfect in de hand...
En nou weer lekker verder gamen
quote:
eindelijk is de mist opgeklaard. Microsoft kwam met de beslissende info, die bevestigd dat iedereen die voor 26 april een Xbox koop een reward pack krijgt met daarin 2 games en een controller, ongeacht de prijs waarvoor de console is aangeschaft.
Winkels die de prijs al vroegtijdig hebben verlaagd, doen dit op eigen initiatief. De mensen die dus deze week een Xbox kopen voor ¤299 bij een van die winkels, kunnen nog gewoon 2 games en een controller aanvragen bij Microsoft. Deze mensen betalen eigenlijk dus maar ¤120 euro voor de Xbox.
quote:waarvoor, wat voor een kabel bedoel je, die SCART?
Op maandag 22 april 2002 16:14 schreef Ceased2Be het volgende:
Is zo'n losse video-kabel nog nodig?
quote:
RGB?
quote:Sorry voor de onduidelijke vraag, maar ik zie overal van die losse video-kabels te koop en ik vroeg me af of dat een verbetering is op de kabel die standaard bij de XBOX zit.
Op maandag 22 april 2002 17:28 schreef Robhimself het volgende:[..]
waarvoor, wat voor een kabel bedoel je, die SCART?
quote:Robhimself Goes Berserk!
Op maandag 22 april 2002 18:03 schreef Bastard het volgende:[..]
RGB?
quote:Ja!!!! Koop een SCART bij Free Record Shop ofzo voor ca. 10 euro..een onwijze verbetering in beeld.
Op maandag 22 april 2002 18:16 schreef Ceased2Be het volgende:[..]
Sorry voor de onduidelijke vraag, maar ik zie overal van die losse video-kabels te koop en ik vroeg me af of dat een verbetering is op de kabel die standaard bij de XBOX zit.
Die ranzige standaard kabel die je bij de xbox hebt gekregen, perst het beeld door 1 kabel..een mengelmoesje dus.
Een SCART verdeeld de kleuren Rood/Groen/Blauw over meerdere pins, hetgeen een veel beter en scherper beeld geeft. Hoop dat t zo duidelijk is
* Ceased2Be gaat toch maar eens regelen dat er een FRS in Boxtel komt. K#tdorp
-edit-
Dit dingetje dus?:
[Dit bericht is gewijzigd door Ceased2Be op 22-04-2002 18:30]
De 21-pins RGB scartkabel ziet er zo uit:
Het zal je een Euro of 10 kosten ,.....niks dus
quote:Als je een Dolby 5.1 installatie hebt staan, moet je die idd kopen. Anders kan je ook een 3rd party kabel nemen...heb ik ook en geeft puik beeld
Op maandag 22 april 2002 18:40 schreef Ceased2Be het volgende:
Ahik zag op de site van de FRS alleen deze staan en de Advanced SCART cable van ¤29,-
quote:gewoon die van 10 euro...wel de SCART, s-video is net iets minder beeld kwaliteit
Op maandag 22 april 2002 20:15 schreef MightyV het volgende:
Dus las ik mooier beeld wil, en niet die Dolby zooi (want dat heb ik toch niet) kan ik ook de Thrustmaster Xbox s-video/AV kabel koper (a 9,95 euro) (want er staat hier niets over RGB bij?) of moet ik toch de advanced (uitgebreide) SCART-set van Ms kopen?
quote:Dat ligt eraan met wat voor kwaliteit je genoegen neemt. Als je een high end breedbeeld TV hebt met dolby 5.1 geluidsinstallatie, ontkom je niet aan die RGB kabel met 5.1 aansluiting. Deze geeft veel betere kleuren en vooral scherper beeld dan de standaard composite video tulp stekkers in een scart plug ,dat is toch een beetje behelpen.
quote:nope, gebrandde cd's leest ie niet.....
Op maandag 22 april 2002 22:13 schreef Krazy het volgende:
Je kunt dus met de x-box muziek opslaan op de harde schijf maar gaat dit ook met gekopieerde cd's ?
Zooi is gisteren met Dixons in gevecht geweest, omdat hij de oude prijs nog had betaald (479) en de nieuwe prijs daar ook al 299 is momenteel, terwijl de paketten nog steeds uitgegeven worden voor de 26ste.
Resultaat van enkele telefoontjes en wat zoek en speurwerk: Zooi krijgt 180 Euro terug van Dixons en mag zijn X-box gewoon thuis laten staan om alsnog verder de games + joystick te klaimen.
180 Euro = mooi nog een keer 3 extra games gratis.
Iemand die dus zijn x-box bij Dixons heeft gekocht, moet absoluut contact opnemen met hun vestiging!
Zooi heeft dus voor 479 een X-box + 180 Euro retour + 2 gratis games + controller
Wel kut trouwens dat ie geen gebrande cd's luistert, want dat zijn zowat de enige die ik heb. En ik wou mijn oude cd-speler gewoon de deur uit doen.
quote:Probeer het eens, het is afhankelijk van het merk CDRs wat je gebruikt. Officieel leest ie geen CDRs, maar een heleboel typen werken desondanks toch.
Op dinsdag 23 april 2002 10:02 schreef Marble het volgende:
Gefeli, Zooi!Wel kut trouwens dat ie geen gebrande cd's luistert, want dat zijn zowat de enige die ik heb. En ik wou mijn oude cd-speler gewoon de deur uit doen.
http://xboxpower.vg-network.com/XBOXCDMediaCompatibility.phtml
quote:Kijk, dat is nog ns nuttige info
Op dinsdag 23 april 2002 10:27 schreef Vibromass het volgende:[..]
Probeer het eens, het is afhankelijk van het merk CDRs wat je gebruikt. Officieel leest ie geen CDRs, maar een heleboel typen werken desondanks toch.
http://xboxpower.vg-network.com/XBOXCDMediaCompatibility.phtml
quote:
Op dinsdag 23 april 2002 11:10 schreef Chocobo het volgende:
Hoe vaker ik dit draadje lees hoe meer ik zin krijg in de Xbox.....dammit ik wil Halo spelen, maar ik wacht toch op GC....misschien dat ik de Xbox over een paar maanden haal.
quote:Yep,........can you blame me,......ik ben gamer !
Op dinsdag 23 april 2002 11:15 schreef Robhimself het volgende:[..]
Begint het toch een beetje te jeuken?
Zooi had al:
- Dead or Alive 3
- Project Gotham Racing
- Halo
- Mad Dash Racing
en er zijn net voor de prijs van een halve game (30 Euro bijleggen) de volgende 3 bijgekomen:
- Blood Wake
- Max Payne
- Blood Omen 2
Nu nog wachten op mijn gratis:
- Amped
- Oddworld: Munch's Oddysee
- en de extra controller, welke Zooi weer inleverd en met bijbetaling een extra game voor ritseld.
Zo heeft Zooi voor 479 Euro 6 extra games geregeld waarvan er maar voor 1 totaal betaald is. (2 x 2 gratis games, 2 x 30 Euro bijleggen)
I LOVE THIS
Strakkies 10 games orgineel liggen
quote:AAAAAAARRGHHH
Op dinsdag 23 april 2002 11:10 schreef Chocobo het volgende:
Hoe vaker ik dit draadje lees hoe meer ik zin krijg in de Xbox.....dammit ik wil Halo spelen, maar ik wacht toch op GC....misschien dat ik de Xbox over een paar maanden haal.
quote:Is dat zo joh,.......maar het is Xbox grootste release spel,......mmmmmm,...ik hoor de laatste tijd vaker die dingen. Hoe vaker ik het hoor hoe meer ik me het moet gaan aantrekken. Ik denk dat ik het even huur !
Op dinsdag 23 april 2002 12:46 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik Halo behoorlijk vond tegenvallen. Weinig fantasierijke levels naarmate het spel vordert, veel herhaling.... (hier ben ik toch al geweest?) en weing verschillende beesten. De actie zelf en de speelbaarheid is wel prima, maar als ik een cijfer moest geven zou het toch niet hoger zijn dan een 6.
quote:Laat je nakijken! een 6? moet de DVD waar die op staat ook nog van goud zijn? sjeesh!
Op dinsdag 23 april 2002 12:46 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik Halo behoorlijk vond tegenvallen. Weinig fantasierijke levels naarmate het spel vordert, veel herhaling.... (hier ben ik toch al geweest?) en weing verschillende beesten. De actie zelf en de speelbaarheid is wel prima, maar als ik een cijfer moest geven zou het toch niet hoger zijn dan een 6.
quote:
Op dinsdag 23 april 2002 12:57 schreef Robhimself het volgende:[..]
Laat je nakijken! een 6? moet de DVD waar die op staat ook nog van goud zijn? sjeesh!
quote:Dat wel......ik snap t alleen niet
Op dinsdag 23 april 2002 13:01 schreef Bastard het volgende:[..]
Ken je niet hebben he
[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 23-04-2002 13:08]
quote:kijk! dat bedoel ik dus, Bloodhound kijkt niet naar de "Big Picture"
Op dinsdag 23 april 2002 13:07 schreef Krazy het volgende:
Alleen de fun die je al met multiplayer kunt hebben is al een 9 waard
quote:Ga dat dan maar eens snel doen!
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik de MP mode nog niet heb geprobeerd.
quote:En vlug wat! Ik speel m online
Op dinsdag 23 april 2002 13:09 schreef Krazy het volgende:[..]
Ga dat dan maar eens snel doen!
quote:Dan moet ik eerst een HUB en linkkabels kopen om het geheel aan mijn pc aan te sluiten, want ik had begrepen dat het nu nog via je pc moet en dat je nog niet je kabel internet rechtstreeks in je x-box kan pluggen.
Op dinsdag 23 april 2002 13:09 schreef Krazy het volgende:[..]
Ga dat dan maar eens snel doen!
quote:uit het review van www.gamespy.com
At the same time, I can't help but feel a little disappointed -- Halo is hardly the revolutionary game it's been hyped up to be. It contains some truly brilliant moments, but along with feeling like a PC game trapped in a console's body, it also contains a frustrating amount of uninspired, repetitive gameplay that may well have you yelling at your TV.
quote:Och, 99% van alle reviewers vindt het een geweldig spel en ik sluit me daarbij aan.
Op dinsdag 23 april 2002 13:23 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik ben trouwens niet de enige die zo denkt over de single player mode:
[..]uit het review van www.gamespy.com
quote:Ik vind het ook niet slecht, ben alleen kritisch. Het spel wisselt briljante momenten af met hele zwakke.
Op dinsdag 23 april 2002 13:30 schreef Robhimself het volgende:[..]
Och, 99% van alle reviewers vindt het een geweldig spel en ik sluit me daarbij aan.
quote:ik ben ook BEHOORLIJK critisch, maar dit is Bungie's eerste poging tot een console game, nou dan neem ik die "saaie" momenten wel voor lief en kijk ik naar het geheel. DWZ de Graphics, geluid, speelbaarheid, moeilijkheidsgraad enz...dan valt het allemaal ERG mee wbt die saaie stukken.
Op dinsdag 23 april 2002 13:35 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Ik vind het ook niet slecht, ben alleen kritisch. Het spel wisselt briljante momenten af met hele zwakke.
quote:Je hebt nog tot donderdag om een hele goeie deal binnen te slepen. Koopavond
Op dinsdag 23 april 2002 12:00 schreef Bastard het volgende:[..]
AAAAAAARRGHHH
quote:www.allekomendereleasesinnederland.nl
Op dinsdag 23 april 2002 13:40 schreef Ceased2Be het volgende:
Hmmm... wat was die site ook alweer waar alle aankomende releases in nederland op stonden?
quote:link doet t niet
Op dinsdag 23 april 2002 15:04 schreef Bastard het volgende:[..]
www.allekomendereleasesinnederland.nl
quote:Whoehahahahaha........droog
Op dinsdag 23 april 2002 15:17 schreef Robhimself het volgende:[..]
link doet t niet
![]()
quote:ow....
Op dinsdag 23 april 2002 18:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
IK HEB EEN XBOX!!!!!!!
MET ADVANCED SCART!!
VEEL beter beeld..Wel duur hoor..
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:gezien het WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA gedeelte niet!
Op dinsdag 23 april 2002 18:33 schreef Chocobo het volgende:
Ben je blij ?
quote:Jezus..Wat een verschil trouwens tussen de standaard RGB kabel en de advanced scart!!
Op dinsdag 23 april 2002 18:34 schreef Robhimself het volgende:[..]
gezien het WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA gedeelte niet!
quote:kijk, dat wil ik nou ff vragen.
Op dinsdag 23 april 2002 18:37 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Jezus..Wat een verschil trouwens tussen de standaard RGB kabel en de advanced scart!!
Wel 30 euro..Maar dan heb je ook wel wat!
(dolby bijv) en beter beeld op me trinitron!
Kun je in je games nu ook selecteren dat ze Dolby Digital-geluid moeten weergeven?
quote:told ya!
Op dinsdag 23 april 2002 18:37 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Jezus..Wat een verschil trouwens tussen de standaard RGB kabel en de advanced scart!!
Wel 30 euro..Maar dan heb je ook wel wat!
(dolby bijv) en beter beeld op me trinitron!
quote:Geen id..Ik ben nog in extase..Hij staat net pas te ronken..
Op dinsdag 23 april 2002 18:41 schreef Smots het volgende:[..]
kijk, dat wil ik nou ff vragen.
Kun je in je games nu ook selecteren dat ze Dolby Digital-geluid moeten weergeven?
quote:Heb ze allebij geprobeerd..en het lijkt wel alsog er een xtra anti aliassing laagje over komt..!
Op dinsdag 23 april 2002 18:41 schreef Robhimself het volgende:[..]
told ya!
kep zelf een SCART van 10 eurootjes...kep toch geen Dolby op mn kamer....scheelt idd HEEL wat
quote:
Op dinsdag 23 april 2002 18:42 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Geen id..Ik ben nog in extase..Hij staat net pas te ronken..
Ik moet er ff voor gaan zitten als ik van cloud 9 kom..
quote:kijk goed en de opbouw verandert van puntjes(kutkabel) naar lijnen (scart)
Op dinsdag 23 april 2002 18:43 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Heb ze allebij geprobeerd..en het lijkt wel alsog er een xtra anti aliassing laagje over komt..!
Zou dat betekenen dat de DVD-functie van de Xbox dat ook doet?
quote:Dat is uiteraard per spel afhankelijk. Ze moeten het erin bouwen. Tis net zoiets als bv de zeldzaam voorkomende 60 Hrz optie.
Op dinsdag 23 april 2002 18:42 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Geen id..Ik ben nog in extase..Hij staat net pas te ronken..
Ik moet er ff voor gaan zitten als ik van cloud 9 kom..
quote:
Op dinsdag 23 april 2002 18:51 schreef Smots het volgende:
grappig..
ik zag afgelopen week dat Pirates op de Xbox ook DTS-geluid had.....
Ja de XBox kan DTS gecodeerde DVDs afspelen
quote:damn!
Op dinsdag 23 april 2002 18:58 schreef Vibromass het volgende:[..]
Ja de XBox kan DTS gecodeerde DVDs afspelen
quote:
Op dinsdag 23 april 2002 18:51 schreef Smots het volgende:
grappig..
ik zag afgelopen week dat Pirates op de Xbox ook DTS-geluid had.....
[Dit bericht is gewijzigd door Robhimself op 23-04-2002 19:09]
quote:Het blijkt dus van wel.....
Op dinsdag 23 april 2002 19:08 schreef Robhimself het volgende:[..]
? de xbox ondersteund toch geen DTS???
Is voor mij ook nieuw
quote:Can you say OWNAGE
Op dinsdag 23 april 2002 19:09 schreef The.PhantoM het volgende:
Zo, ik heb de xbox vandaag gehaald met Halo. Echt VET!!!!!!!!
quote:Kerel..Echt..Geloof me...
Op dinsdag 23 april 2002 19:12 schreef Chocobo het volgende:
Ik ben nu filmpjes aan het downen van Dead or Alive en Halo,.........ben benieuwd,..26 april nadert nu wel heel snel !
quote:* Smots gnuift: Hejje m'n review gelezen?
Op dinsdag 23 april 2002 19:14 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Kerel..Echt..Geloof me...
Halo is niet te beschrijven mooi..
Ik werd er stil van..En ik heb een Geforce 3..Ben wel wat gewend dus..
Wat een graphs..
quote:uh-oh! De jeuk wordt erger!
Op dinsdag 23 april 2002 19:12 schreef Chocobo het volgende:
Ik ben nu filmpjes aan het downen van Dead or Alive en Halo,.........ben benieuwd,..26 april nadert nu wel heel snel !
[Dit bericht is gewijzigd door Robhimself op 23-04-2002 19:18]
quote:Nee..
Op dinsdag 23 april 2002 19:14 schreef Smots het volgende:[..]
* Smots gnuift: Hejje m'n review gelezen?
quote:Tja, je zou natuurlijk ff op mijn site kunnen gaan kijken....
Op dinsdag 23 april 2002 19:16 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Nee..
Waar?!
quote:check mn vorige post
Nee..
Waar?!
quote:kijk es in zijn ondertitel.
Nee..
Waar?!
quote:thnx
Op dinsdag 23 april 2002 19:23 schreef Chocobo het volgende:
Duidelijk review,..........dat noem ik praat !
quote:Daar hebben Smots en ik dus een HELE dag voor moeten gamen.............
Op dinsdag 23 april 2002 19:23 schreef Chocobo het volgende:
Duidelijk review,..........dat noem ik praat !
quote:Ja, is uitgespeeld.
Op dinsdag 23 april 2002 19:29 schreef Chocobo het volgende:
Singleplayer mode is dus uitgespeeld neem ik aan ? Is het spel lang ?
HALO heeft een gemiddelde speelduur.
Niet te kort, niet te lang.
Je bent er lang genoeg mee bezig om je het gevoel te geven dat je echt een flinke tijd met het spel bezig bent, maar het is ook weer niet zo lang dat het vervelend wordt.
Als je het in moeilijkheidsgraad 'normal' speelt, is geen enkel stuk in het spel ècht te moeilijk om doorheen te komen.
quote:URL?
Op dinsdag 23 april 2002 19:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
koole review..
Ik schrijf ook al tijden reviews..Maar dan van psyfeestjes!
greetz
http://www.goatrance.nl/party_reviews/PSYCON_31-12-2000.html
http://www.goatrance.nl/party_reviews/9lives_09-02-2001.html
http://www.goatrance.nl/party_reviews/queensday2001.html
http://www.goatrance.nl/party_reviews/9lives_12-05-2001.html
http://www.goatrance.nl/party_reviews/earthedance2001.html (de niet vetgedrukte tekst is van mij..Het is een soort pingpongreview)
Grappig..Ik las ze net terug, en begon eigenlijk te schrijven als groupie van 9loh (9 lifes of Hofmann)..
Ben in de tussentijd "one of them" Ben dr ook wel trots op eigenlijk
Moet maar weer is een keertje een reviewtje schrijven..
De XBox kan uiteraard wel DTS-encoded sound van de DVD doorlussen naar je decoder, als je tenminste de Advanced AV, Advanced SCART of High Definition kabel gebruikt en een optische kabel naar je decoder erbij hebt.
Op beide feestjes ben ik trouwens ook als vj actief..(als deel van een team van 4..Artivisual genaamd..
quote:Sgop
Op dinsdag 23 april 2002 19:39 schreef jacco het volgende:
het lijkt wel of er alleen nog over halo wordt gepraat. dus voor anderewending kijk hier eens, en praat gerust meeHet grote PS2 debat
greetz
quote:ben ik dan echt zo'n newbie
Op dinsdag 23 april 2002 19:47 schreef Bastard het volgende:[..]
Sgop
greetz
quote:Spreek het eens uit
Op dinsdag 23 april 2002 19:50 schreef jacco het volgende:[..]
ben ik dan echt zo'n newbie
maar wat the fuck is Sgop
greetz
Turbo schrijftaal Zoiets als W8 en ff...
quote:dat w8 en ff ken ik maar wat betekent Sgop dan, als ik het lees lees ik schop. nee dat zal toch niet is het echt schop.
Op dinsdag 23 april 2002 19:56 schreef Bastard het volgende:[..]
Spreek het eens uit
Turbo schrijftaal
Zoiets als W8 en ff...
quote:Met *sgop* kick je een topic weer omhoog!
Op dinsdag 23 april 2002 20:02 schreef jacco het volgende:[..]
dat w8 en ff ken ik maar wat betekent Sgop dan, als ik het lees lees ik schop. nee dat zal toch niet is het echt schop.
lachuh
quote:En dat mag niet, dus laten we het maar niet meer doen!
Op dinsdag 23 april 2002 20:09 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Met *sgop* kick je een topic weer omhoog!
quote:I know
Op dinsdag 23 april 2002 19:42 schreef Vibromass het volgende:
Rob, de meeste XBox spellen ondersteunen inderdaad geen DTS. Het kan op zich wel, maar dan moet de Intel CPU zich bezig houden met de encoding. Aangezien er dedicated hardware in zit om real-time Dolby Digital 5.1 te encoden zullen maar weinig ontwikkelaars voor DTS kiezen.De XBox kan uiteraard wel DTS-encoded sound van de DVD doorlussen naar je decoder, als je tenminste de Advanced AV, Advanced SCART of High Definition kabel gebruikt en een optische kabel naar je decoder erbij hebt.
quote:valt wel mee toch?
Op dinsdag 23 april 2002 20:09 schreef Chocobo het volgende:
Het topic krijgt een schop,...hoger in de lijst, mag niet maar dat boeit niet. Rob doet het ook heel vaak met zijn draadjes !
quote:JAAAAAHAAAAAA!!
Op dinsdag 23 april 2002 21:57 schreef Krazy het volgende:
Moet ik dat ding nou kopen of niet? (*knip*)
kopen die meuk, voordat je er spijt van krijgt
quote:Ja ik zou het ook NU doen. Je mag deze kans niet laten lopen. 299 - 180 = 119 euro!!! Ik heb hem vandaag ook gehaald en heb er helemaal geen spijt van (nog niet
Op dinsdag 23 april 2002 22:24 schreef Zooi het volgende:[..]
JAAAAAHAAAAAA!!
kopen die meuk, voordat je er spijt van krijgt
Geen leven noemen ze dat. Is Max net zo mooi op X dan op Pc ?
quote:Wees blij ik zit nog op me werk... en ik had lekker kunnen doa 3 en....
Op dinsdag 23 april 2002 22:31 schreef Chocobo het volgende:
Dammit,...iedereen gamed maar. Ik heb momenteel niks te gamen. Zit hier maar zielig peuken te roken/biertjes te nemen en mij vrouw is ook aan het werk.Geen leven noemen ze dat. Is Max net zo mooi op X dan op Pc ?
KUTZOOI (sorry zooi )
quote:Ik heb er nog niets van gehoord... En ik denk dat die kans ook redelijk klein is aangezien er nu nog steeds geen goede ps2 emu voor de pc is.
Op dinsdag 23 april 2002 22:51 schreef Marble het volgende:
Komt er ook een soort Bleem voor de Xbox, net zoals bij de Dreamcast? Dus dat je PS2-spelletjes erop kan spelen? Weet iemand daar misschien iets over?
quote:
Op dinsdag 23 april 2002 22:51 schreef Marble het volgende:
Komt er ook een soort Bleem voor de Xbox, net zoals bij de Dreamcast? Dus dat je PS2-spelletjes erop kan spelen? Weet iemand daar misschien iets over?
Ik moest kiezen tussen Xbox en PS2 (mijn broer neemt al een GameCube dus daar kan ik sowieso al op ), en de PS2 heeft gewoon meer games die me aanspreken.
Oja, voordat jullie zeggen "neem ze gewoon allebei", dat zou wel kunnen, maar dat vind ik toch een beetje overdreven.
quote:waar ben je nu?
Op woensdag 24 april 2002 12:39 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Halo bijna uit vermoed ik.....
quote:Op werk!!
Op woensdag 24 april 2002 13:32 schreef Smots het volgende:[..]
waar ben je nu?
Gisteren was ie dus opgepikt door UP ASS. Vanmorgen om 10:30 kreeg ik e-mail nr.1 van MS..hij was binnen bij het service centre.
Vanmiddag rond 15:00...e-mail nr.2....XBOX was gefixed.
Vanmiddag rond 16:00...e-mail nr.3....XBOX onderweg naar yours truly!
Dus afgezien van de beunhazen van Ridderlijke orde bij UPS, werkt MS op een ONTZETTEND snel tempo! Petje af...morgen of overmorgen kan ik dus de geleende XBOX teruggeven aan een maat van me, omdat ik dan weer op mn eigen Doos kan gamen.
Petje af voor het Service centre
quote:done
Op woensdag 24 april 2002 18:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Kan iemand ff replyen op mijn vraag in dit topic trouwens als hij tijd heeft?Halo online instructies hier.......
quote:Ontzettende coole service........mijn respect,...dat krijg je bij GC en PS2 inderdaad niet voor elkaar
Op woensdag 24 april 2002 17:43 schreef Robhimself het volgende:
Ik wil ff wat kwijt wbt de XBOX garantie afhandeling (ja hij was kaduuk, verneukte cd's). Na 3x tevergeefs op UPS te hebben gewacht...belde ik MS op..het verhaal uitgelegd blabla.Gisteren was ie dus opgepikt door UP ASS. Vanmorgen om 10:30 kreeg ik e-mail nr.1 van MS..hij was binnen bij het service centre.
Vanmiddag rond 15:00...e-mail nr.2....XBOX was gefixed.
Vanmiddag rond 16:00...e-mail nr.3....XBOX onderweg naar yours truly!Dus afgezien van de beunhazen van Ridderlijke orde bij UPS, werkt MS op een ONTZETTEND snel tempo! Petje af...morgen of overmorgen kan ik dus de geleende XBOX teruggeven aan een maat van me, omdat ik dan weer op mn eigen Doos kan gamen.
Petje af voor het Service centre
quote:
Op woensdag 24 april 2002 13:32 schreef Smots het volgende:[..]
waar ben je nu?
en vanavond niet verder.........maar wel bijna aan het eind volgens mij...
[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 24-04-2002 23:04]
quote:De venilatieopening/ventilator zit aan de achterkant en niet aan de bovenkant!
En binnenkort maar klagen dat Microsoft zo'n kutproducten maakt als je X-Box het begeeft...
Apparaten hebben een beetje ventilatie nodig, een videorecorder direct bovenop je X-Box lijkt me nou niet ideaal voor de warmteafvoer..
Edit: vandaag trouwens ook even een X-Boxje gehaald... maar moet m zometeen nog s even gaan aansluiten.
Vanaf vrijdag 6 dagen vrij, dus dat wordt lekker Halo spelen
[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 24-04-2002 23:05]
quote:Ja dat zou helemaal mooi zijn als je ook nog de ventilatieopeningen zou afdekken.
Op woensdag 24 april 2002 20:01 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
De venilatieopening/ventilator zit aan de achterkant en niet aan de bovenkant!
Maar dat is mijn mening.
quote:wellus!
Op donderdag 25 april 2002 07:39 schreef Bastard het volgende:
Echt sprake van een debat is er niet he
quote:1 woord: Morrowind.... (ok, hij komt ook voor de pc, maar da's wel de rpg voor de XBOX
Op donderdag 25 april 2002 09:12 schreef Krazy het volgende:
Vandaag beslissen of ik hem koop of niet, ben bang dat ik hem alleen voor Halo dan koop want die race en vechtspellen boeien me niet zo en ben meer een RPG fan.
quote:http://www.xbox.com/elderscrolls3morrowind/default.htm?cs_catalog=cat%2dus
Op donderdag 25 april 2002 09:12 schreef Krazy het volgende:
Vandaag beslissen of ik hem koop of niet, ben bang dat ik hem alleen voor Halo dan koop want die race en vechtspellen boeien me niet zo en ben meer een RPG fan.
en Azurik?
quote:ehm..reviewtje voor je schrijven, Smots? Heb ik wel t spel nodig
Op donderdag 25 april 2002 09:56 schreef Smots het volgende:[..]
http://www.xbox.com/elderscrolls3morrowind/default.htm?cs_catalog=cat%2dus
en Azurik?
quote:Mwoah, Azurik is niet echt een RPG, meer een action adventure...
Op donderdag 25 april 2002 09:56 schreef Smots het volgende:[..]
http://www.xbox.com/elderscrolls3morrowind/default.htm?cs_catalog=cat%2dus
en Azurik?
quote:Hij leek me toch al niet zo geweldig.
Op donderdag 25 april 2002 10:08 schreef Chevalric het volgende:[..]
Mwoah, Azurik is niet echt een RPG, meer een action adventure...
Hetzelfde geldt voor Fable (ook bekend als Project Ego), het nieuwe speeltje van Peter Molyneux - wordt ook een topspel.
Later dit jaar Star Wars - Knights of the Old Republic, daar zit ik zelf heel erg naar uit te kijken.
Op dit moment heb je eigenlijk alleen Nightcaster en Azurik, dat zijn meer aktiegames met rpg-elementen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |